Mullie
2 juni 2005, 10:09
Ik heb een probem. En volgens dak zie in a.b.agff waar de film gepost staat ben ik niet alleen. Het is de film ARE WE THERE YET ?
Met de pc lopen de subs synchroon maar na branden met Nero is het een regelrechte ramp.
Eerste keer dak da tegenkom. En weet totaal ni hoe ik voor dit probleem een oplossing kan vinden.
Hopelijk weet iemand van jullie een oplossing.
Please somebody help
freaky005
2 juni 2005, 12:29
en hoe brand je je ondertiteling erbij??? Wat ik doe is met winaviconvertor 5.8 de film omzetten naar dvd eveneens leg ik ffdshow aan en sttek ik de subtitle die ik wil erin en dan brand ik die met nero en nooit geen probleem ermee want voordien liepen ze ook synchroon op de pc en op de dvd ook dus probeer dit eens he
Mullie
2 juni 2005, 15:03
ewel ik stel de subs in met ffdshow en dan laat ik nero de avi omzetten en branden in één beweging.
Zou het daaraan liggen mss ??
Waar kan ik winaviconvertor vinden zonder beperkingen ??
Mullie
2 juni 2005, 16:52
geprobeerd met WINAVICONVERTOR 6.3 en een regelrechte ramp.
Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Nog nooit zoiets meegemaakt. Op pc speelt alles prima. Geluid, subs, beeld,... alles loopt prima buiten na branden. Zelfs tijdens de previeuw van Nero Vision Express loopt alles goed.
Ben teneinde raad
Pffff iemand die me kan helpen hoop ik
PeterN
2 juni 2005, 23:20
Als je pc aan het omzetten is best hem met rust laten. Dit is zware arbeid voor je pc en dan heeft hij alle processor tijd nodig. Brand ook je dvd tegen de laagste snelheid.
Als niets helpt, kan je eens proberen als je met NVE omzet om beneden exporteren te kiezen en de omgezette film eerst op hd te zetten. Daarna kan je hem gewoon branden met nero. Mss dat dat helpt?
Mullie
3 juni 2005, 07:16
Aiaiaiai ik denk dat het probleem iets groter ligt.
Heb zojuist een andere films geprobeerd en tis ook zo.
Ik heb vorig weekend pc helemaals geoformateerd en serdert dien doet hij zoiets bij het branden.
Ik vond het al raar want heb al enige ervaring en plots gaat niets meer.
Mss weet iemand nu een oplossing.
Het probleem is ontstaan na mijn laatste pc format.
PeterN
3 juni 2005, 08:02
Als dit nu is na je format, zou ik terug uw vertrouwde programma's gebruiken waar het voorheen altijd wel mee heeft gegaan. De zelfde versies ook. Het enigste wat verschillend dan nog kan zijn na uw format zijn de codecen. Iets anders zie ik niet direct. Weet je nog welke codecen of packs dat je geladen had? Mss eens in die richting zoeken en eens een andere codec pack installeren.
Baloeke
3 juni 2005, 10:57
Misschien kan deze site http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=38891 je mischien op weg helpen om je codecs te vinden.
Mullie
3 juni 2005, 16:38
thx iedereen voor de hulp
Zal vanavodn opnieuw eens branden met die niuewe codec paketten