Volledige versie bekijken : probleem call of duty II

creature2you
12 november 2006, 21:32
ellow,

ik ben dan (op mijn 34 ste levensjaar :shy: ) nog serieus aant gamen geslagen..(tot groot jolijt van mijn echtgenote..:wtf: )..

nu heb ik wel even een probleem met cod 2 dat jullie mischien kunnen oplossen..als ik het spel opstart om online te knallen en ik kies mijn team en wapen..dan kom ik te voorschijn op de server...ZONDER wapen...ik kan dan wel switchen naar een revolver..maar als iedereen knalt met semiautomatische wapens en sniperrifles..sta ik daar wel mooi in men nakie:shy: ...is er ergens een instelling die versprongen is of zo...want ik heb alle options al nagekeken en infeite valt me niks abnormaals op...

nielsvandesype
13 november 2006, 19:02
Heb je een mods(dat zijn kleine aanpassingen aan het spel) geïnstalleerd? Zoja dan zou het kunnen komen dat er daardoor een bestand beschadigt geraakt is. Ik raad je aan je savegames te backupen. Door dit te bekijken : https://activision.custhelp.com/cgi-bin/activision.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=16348&p_created=1133992056&p_sid=S5uIOzmi&p_accessibility=0&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PWRmbHQmcF9ncmlkc29yd D0mcF9yb3dfY250PTcmcF9wcm9kcz0xLDQ0NSZwX2NhdHM9JnB fcHY9Mi40NDUmcF9jdj0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzL nNlYXJjaF9ubCZwX3BhZ2U9MSZwX3NlYXJjaF90ZXh0PXNhdmU gZ2FtZQ**&p_li=&p_topview=1
Verwijder dan COD2. Herstart je pc. En herinstalleer COD2 opnieuw. Plaats nu de save games terug. Installeer ook eens deze patch : http://download.activision.com/callofduty2/CallofDuty2Patchv1_3.exe

Clioke16V
13 november 2006, 19:07
Ik zou het ook doen zoals hierboven vermeld word. Als ik problemen heb met spel doe ik zelfde, clean instal van het spel.

grabber
14 november 2006, 02:22
ellow,

ik ben dan (op mijn 34 ste levensjaar :shy: ) nog serieus aant gamen geslagen..(tot groot jolijt van mijn echtgenote..:wtf: )..

nu heb ik wel even een probleem met cod 2 dat jullie mischien kunnen oplossen..als ik het spel opstart om online te knallen en ik kies mijn team en wapen..dan kom ik te voorschijn op de server...ZONDER wapen...ik kan dan wel switchen naar een revolver..maar als iedereen knalt met semiautomatische wapens en sniperrifles..sta ik daar wel mooi in men nakie:shy: ...is er ergens een instelling die versprongen is of zo...want ik heb alle options al nagekeken en infeite valt me niks abnormaals op...

Gebeurd dit enkel op die server of op meerdere?
Kijk eens bij multiplayer opties of ie downloads toelaat, dit moet nl aan staan.

creature2you
16 november 2006, 15:49
Gebeurd dit enkel op die server of op meerdere?
Kijk eens bij multiplayer opties of ie downloads toelaat, dit moet nl aan staan.

dit gebeurt enkel op 1 server..het rare eraan is dat als ik "dood" ben en ik spawn terug..dan heb ik wel mijn wapen..:wtf: ..oplossing zal dan zijn..;mezelf zo snel mogelijk laten doodschieten..terugkomen en meeknallen zeker he:D :D

Jipb
16 november 2006, 17:11
ik wil niet lullig overkomen :) maar waarom speel je dan nog in die server er zijn zoveel servers waar je in kan spelen. zoek een andere leuke server. of vraag eens aan de server admin (de gene die de server beheerd) of dit een instelling is.

mvg,
Koen

grabber
17 november 2006, 03:21
dit gebeurt enkel op 1 server..het rare eraan is dat als ik "dood" ben en ik spawn terug..dan heb ik wel mijn wapen..:wtf: ..oplossing zal dan zijn..;mezelf zo snel mogelijk laten doodschieten..terugkomen en meeknallen zeker he:D :D

Is een oplossing:D

creature2you
18 november 2006, 08:39
ik wil niet lullig overkomen :) maar waarom speel je dan nog in die server er zijn zoveel servers waar je in kan spelen. zoek een andere leuke server. of vraag eens aan de server admin (de gene die de server beheerd) of dit een instelling is.

mvg,
Koen

mja..het is de server van de clan..de admin daar weet ook niet hoe het komt...ik ga alles er eens afzwieren en terug installeren..en geheel opnieuw beginnen..ik laat wel een berichtje wanneer het klaar is...en/of het opgelost is ermee.

mvg

Jipb
18 november 2006, 15:21
ik wens je er veel suc6 mee. en uhm als je heen en weer switcht is het dan niet goed???

want machinegun zit op 1 en op 2 zit handgun als je eens op 1 druks als je geen wapen hebt??? het zou misschien kunnen werken.

suc6
Koen

creature2you
19 november 2006, 09:50
ik wens je er veel suc6 mee. en uhm als je heen en weer switcht is het dan niet goed???

want machinegun zit op 1 en op 2 zit handgun als je eens op 1 druks als je geen wapen hebt??? het zou misschien kunnen werken.

suc6
Koen

jep,zo deed ik het ook ja,maar met een handgun kom je niet zo ver en als ik dan kon switchen naar een machinegun was ik weer o zo onvoorzichtig :wall: .....maar ik heb het terug geinstalleerd en blijkbaar zijn de problemen nu over en kan ik volop knallen:bow: ..waarschijnlijk zal er wel ergens iets veranderd geweest zijn of zo..weet ik veel..

deze topic mag gesloten worden....allen bedankt voor de hulp :bow: