Volledige versie bekijken : de E-mails van mijn dochter

ocraM
2 juni 2005, 23:50
Ik heb twee E-mail adressen aangemaakt via skynet, eentje voor mezelf en eentje voor mijn dochtertje maar nu is mijn vraag hoe kan ik voorkomen dat mijn dochtertje mijn E-mails niet kan lezen want als ik een account aanmaak gebruik ik toch hetzelfde paswoord en accountnaam en wie het eerste zijn mails leest krijgt dan ze dan allemaal te zien .

compuchrisje
3 juni 2005, 00:05
Misschien toch maar jouw paswoord of dat van haar veranderen en instellen op meerdere gebruikers. Nadeel is dan wel dat je het telkens zal moeten intikken.

ocraM
3 juni 2005, 00:13
ja maar dat paswoord heb ik samen met mijn gebruikersnaam gekregen toen ik mijn abonnement afsloot met Belgacom dus dat kan ik toch zo maar niet veranderen he

Pjotr
3 juni 2005, 02:26
Met oulook express kan dit via de berichtregels doen.
Bij u mail de andere mail niet downloaden van server.
"als de regel aan bepaalde personen bevat" adres1@skynet.be "niet van de server downloaden"
bij andere mail net andersom.
Enige nadeel is wel als je mail krijgt op met beide namen in dan zal niemand ze downloaden.
Dus regelmatig via webmail eens gaan zien dat er geen mails achterblijven.

snake3
3 juni 2005, 07:01
Ge moet gewoon een nieuwe account bijmaken bij telenet.Dan heb je elke een ander paswoord

HMa
3 juni 2005, 07:25
Hallo

Kijk effe op de site van freemail.nl
Deze is gratis, en werk perfect !!!!

Succes,

HMa

Pegasus
3 juni 2005, 09:48
als je meerdere e-mail boxen hebt , kan je er eentje bij maken dan heeft iedereen zijn eigen e-mail ,het is te zien welk abonnement je hebt.als je de plus hebt ,heb je normaal 8 e-mail boxen .
meer info van skynet https://e-care.skynet.be/Login/index.cfm?fuseaction=Welcome

ga naar je mail Beheer alle aan uw mailbox en vul je gegevens in , dan pas kan je zien hoeveel e-mail boxen je hebt.

spruit
4 juni 2005, 12:53
ja maar dat paswoord heb ik samen met mijn gebruikersnaam gekregen toen ik mijn abonnement afsloot met Belgacom dus dat kan ik toch zo maar niet veranderen he

normaal moet je dit zeker kunnen veranderen.
Beste oplossing is 2 accounts. Bij telenet krijg je er 2, bij belgacom, dat weet ik niet, maar kdenk wel dat het ook zoiets is

sniffer
4 juni 2005, 13:19
Maak gewoon in outlook express 2 verschillende accounts aan met een verschillend paswoord en probleem is opgelost. dan moet je gewoon identiteiten instellen en naar de gewenst identiteit gaan.

Baloeke
4 juni 2005, 13:29
Ik ben wel niet op de hoogte van Skynet maar ik kan je misschien wat raad geven hoe het zit bij telenet. Misschien heb je daar dezelfde mogelijkheden.

Bij telenet heb je de mogelijkheid om een alias aan te maken via je account. Dit gebruikt dezelfde login en passwoord.
Ook heb je bij telenet de mogelijkheid om een "Een nieuwe mailbox aanmaken". Als je dat doet krijg je een andere login en ook een ander paswoord.

Hiermee kan je je probleem misschien verhelpen

Spoorzoeker
4 juni 2005, 15:06
Het is heel simpel: gebruik voor je dochter een ander emailprogramma. Probleem opgelost.

compuchrisje
4 juni 2005, 16:07
Bij Skynet kan je met de gewone Starter Go optie, tot 4 e-mailadressen aanmaken, dit zou in je welkomstkit moeten staan. Toch niet weggegooid zeker? Om een adres aan te passen ga je naar www.skynet.be/infohelp (http://www.skynet.be/infohelp).

ocraM
5 juni 2005, 13:03
Ik wil iedereen bedanken die me de tips gaf,ik heb nu de oplossing gevonden want ik ben via belgacom een nieuwe account gaan aanmaken en heb zo een nieuw paswoord gekregen en nu kan mijn dochter haar eigen E-mails binnen halen.