carl
20 november 2006, 18:17
Ik was eens rustig aan het kijken naar de system requirements van double agent;
1GB ram -> ok
Sm3.0 256 mb memory -> ok
Harde schijf -> ok
cpu-> wtf ???? 3.0 ghz ?
Mijn vraag is nu, zal ik dit op mijn 2.8 kunnen spelen volgens jullie ? Want zo veel verschil is het toch niet, ik weet dat ik geen hoge eisen zal moeten stellen voor kwaliteit, maar voor ik 50 € uitgeef wil ik toch wel weten hoe het zit.
g_man
20 november 2006, 18:33
download dan de demo... link is hier ergens te vinden... heb ik ook gedaan en kan idd niet spelen daar ik geen shader 3.0 heb...dacht dat de requirements indicatief zijn...maar dat is allerminst zo ze zijn zéér strikt!
carl
20 november 2006, 19:51
Ik wil de demo wel downloaden, maar dan zit ik nog gedurende acht dagen met +/- 10 kb/s internet. Ik dacht dat iemand met een soortgelijke cpu dat miss wel al gedaan had
Sharpeye
21 november 2006, 11:50
Ik heb hier een snelheid van 3.0 Ghz, HD van 250 Gb en 1 Ghz ram + 7800 GS videokaart.
Mijn settings staan op 1280x1024 (4:3), Nextgen graphics in het spel.
Hierbij loopt het vlot maar de laadtijden duren lang.
Alsook heb ik hier regelmatig, niet altijd, te maken met game crashes tijdens het opladen alsook bij het veranderen van het beeld in het spel (Opsat, scherpschutter,...)
Ik denk ook als je kaart shader 3.0 niet ondersteunt het echt wel moeilijk wordt.
Je kan zoals ze hier beschreven hebben de demo eens proberen alhoewel dat ook geen garantie is.
De demo kan soms niet werken maar het originele spel wel en omgekeerd.
carl
25 november 2006, 19:49
Dank je, maar jouw processor komt overeen met de minimum requirements en ik zou eigenlijk willen weten of er bij de installatie een systeem controle wordt uitgevoerd.
Ik denk dat ik hem maar eens langs niet legale manieren zal proberen te verkrijgen om uit te proberen en dan kopen als hij me aanstaat.
Maar toch bedankt iedereen
(hier mag een slotje op)