Volledige versie bekijken : Tijd van komen en gaan



Icemar
21 November 2006, 02:36
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan de tijd van gaan is nu voor mij gekomen.
Ik wens de crew van minatica veel suc6 en dat ze er een mooie site van mogen maken.
Ik kan helaas niet zo veel tijd meer vrij maken met het beginnen van een nieuwe baan.
Daarom leg ik mijn functie neer als Admin op minatica.
ik wens alle leden veel plezier en suc6 toe op de site en je zal mij nog wel hier zien en waar ik kan helpen zal ik dat blijven doen.


Met groeten Icemar

compuchrisje
21 November 2006, 02:49
'k Zeg niks.. niks niks meer.

PeterN
21 November 2006, 09:09
Ik wens u alle succes verder ice en hoop dat we u nog steeds regelmatig hier op de site mogen verwelkomen.
Bedankt voor al die jaren dat je mee de site hebt helpen opbouwen en vertegenwoordigen.

boneless
21 November 2006, 09:34
Bedankt voor alle hulp en al het advies!

Beatje
21 November 2006, 09:37
Bedankt voor de samenwerking icemar...

ladybird
21 November 2006, 09:47
thankx, zeker voor alle moois dat je hier plaatste

Pilote
21 November 2006, 10:35
Jammer dat je gaat.

Bedankt voor de vele inzet op het forum.

Nostradamus
21 November 2006, 12:45
Spijtig dat je gaat Icemar.
Bedankt voor de nuttige en mooie lessen die we hebben gekregen van jou en Beaaaaaatje. Bedankt voor alles.
Ik hoop je nog veel te zien op Minatica.
Veel succes met je nieuwe baan.

Tibo
21 November 2006, 13:15
Bedankt voor alles Icemar....tot ziens en veel succes

Mimosa
21 November 2006, 13:16
Spijtig dat je gaat Icemar.
Bedankt voor de nuttige en mooie lessen die we hebben gekregen van jou en Beaaaaaatje. Bedankt voor alles.
Ik hoop je nog veel te zien op Minatica.
Veel succes met je nieuwe baan.
Daarnet op Beaaaaaatje gereageerd en nu dit ook nog! Ik kan het bijna niet geloven! 2 Mensen die me eigenlijk toch nauw aan 't hart lagen en die nu zomaar figuurlijk de boeken neerleggen. Ik moet nog meer huilen nu! Maar ik begrijp. Hopelijk mogen we je hier ook nog dikwijls in 't forum begroeten Ice! Het was een toffe tijd: het stemmen... ;)
Veel succes met je nieuwe baan. En ook jij krijgt van mij die virtuele knuffel en zoen! ;) :shy:

woepi
21 November 2006, 13:33
:good:Bedankt voor de samenwerking (y) Maar vind het verdomd spijtig :wall::cry::cry::cry:

Wil je ook bedanken, heb veel van je geleerd.:good:

siegy
21 November 2006, 14:08
Hoi Icemar
;
ook heel erg jammer dat je vertrekt :frown:
maar gaat ook de wereld niet uit en net als Bea,,,, het is jou leven !

we zullen je missen en hebben veel genoten van al je moois en lessen !
het gaat je goed en hopenlijk tot nog eens hé :good:

Mimosa
21 November 2006, 14:11
Weet je wat ik me nu eigenlijk afvraag? Hoe moet het nu verder? :cry: Neemt iemand die taken over? Worden dingen stil gelegd? PSP????

Simply
21 November 2006, 14:19
Weet je wat ik me nu eigenlijk afvraag? Hoe moet het nu verder? :cry: Neemt iemand die taken over? Worden dingen stil gelegd? PSP????

Dit zijn ook voor ons onvoorzien omstandigheden hoor! Maar ik probeer mijn belofte waar te maken, mss een beetje steun van jullie is altijd gemakkelijk

Mimosa
21 November 2006, 14:21
@Simply: ik zou wel willen, maar je weet dat ik daar wellicht nooit iets zal kunnen aan doen he! :cry: :cry: :cry: Ik kan alleen maar meeleven, hopen op 't beste en lijdzaam toezien :cry:

Simply
21 November 2006, 14:23
I know, give me some trust, I'll do my best!

Mimosa
21 November 2006, 14:24
I know, give me some trust, I'll do my best!
@Simply: Mijn steun en vertrouwen heb je(alvast)! :good: :bow:

sykke
21 November 2006, 14:42
Bedankt voor alles wat je op deze site voortbracht.Veel succes voor de toekomst en ik zeg geen vaarwel maar wel tot wederhoren :thx:

Swatje
21 November 2006, 15:36
Ik zag ergens op een berg iemand staan "Icemar",
hij zwaaide met een grote wimpel waarop stond :
"Auf wiedersehen"
Wel ja, tot ... en veel succes verder

Baloeke
21 November 2006, 16:15
Spijtig, maar helaas. Bedankt voor je jarenlange inzet hier op de site. Jij hebt vele leden gelukkig gemaakt. Ik wens jou het allerbeste toe, veel suc6 met je nieuwe baan en tot weerziens

Kapstertje
21 November 2006, 16:23
oh oh dat is nr.2 veel succes met je nieuwe baan.
Ik weet zeker dat ik je nog vaak zal zien;)

Joga
21 November 2006, 17:08
Ik ben blij..... dat je alleen je admin functie opgeeft ice :p ;) Want ik weet
dat je nu een mooie job in handen hebt :) Veel succes! En bedankt voor alles wat je mij hebt geleerd... Afscheid moeten we niet nemen want ik zie je wel nog op minatica en op msn ;)

g_man
21 November 2006, 17:35
Spijtig dat dat je keuze is Icemar...het ga je goed...maar ik heb een gevoel dat dit geen afscheid is... :) ;)

Mimosa
21 November 2006, 17:45
Spijtig dat dat je keuze is Icemar...het ga je goed...maar ik heb een gevoel dat dit geen afscheid is... :) ;)
Nee... afscheid zullen we het niet noemen: alleen een stapje terug, een beetje minder gas moeten geven... Er zijn op momenten dat het het best uitkomt... enz enz... En dàt waarderen we héél erg!

Pjj
21 November 2006, 18:32
Lang en goed heb ik je niet gekend, maar wat ik zag van jou was goed.
Het gaat je goed! Succes met de job :)

Peter.B
21 November 2006, 18:52
icemar,bedankt voor al uwe inzet.het zal nu minder zijn maar zeker even goed :good:
suc6 met uw nieuwe baan :)

Kokki
21 November 2006, 18:56
Wat kan hier nog allemaal aan toe voegen? Ik sluit me gewoon aan bij de rest. Het is jammer dat je minder tijd hebt voor ons, maar in elk geval veel succes in je nieuwe job

speedy
21 November 2006, 19:40
Net zoals ik schreef bij Beaaaaatje, Bedankt voor alles en ik heb zeker ook voor U bewondering voor de inzet en het vele werk achter de schermen. We gaan U zeker missen bij de lessen PSP.

Yelleken
21 November 2006, 19:48
Jammer te horen dat je er mee stopt ice.
Maar werk gaat natuurlijk voor he.
Ik heb nooit meegedaan met je psplessen, maar heb ze wel allemaal bekeken en er heel veel van geleerd ook.

Maar ik ben zeker dat we je weer zien als gewoon lid dan ;)

Nikolas
21 November 2006, 19:49
Dit vat ik niet. Ik zwijg. Nog veel succes in met je doet.

Spoorzoeker
21 November 2006, 20:32
Ik zie doembeelden: ik zie een instortend internet.
Ik zie radeloze forumboards
ik zie ...... ik zie......... AAAAAARGH !!!!!

Mp3Tjoeper
21 November 2006, 20:36
Ik zeg gewoon ................. gewoon niks............

Vind toch de juiste woorden niet .......... :cry: :cry: :cry:

Maar als ik je niet hier zie, dan wel ergens anders zeker ;)

Suc6 met je nieuwe baan Ice :good:

En bedankt voor wat je doet en bent :bow: :bow: :bow:

novice
21 November 2006, 20:42
icemar,we kennen mekaar niet zo goed,
maar ik weet wat je voor het forum betekende.
HEEL VEEL!
ik wens je veel succes met de nieuwe weg
die je bewandeld.:good:

spruit
21 November 2006, 21:30
succes ice ;)

Simply
21 November 2006, 21:38
Deze post kan ook hier dienen:

FF verduidelijken:

Zowel ICE als BEA blijven actief op het forum!!!
Ice heeft het TE druk met z'n nieuwe job en kan te weinig tijd vrijmaken om zijn functie als admin waardig te maken, daarom nam hij ZELF ontslag, zelf inzien te weinig tijd te hebben om je functie waardig te zijn is een wijsheid op zich!!! Hij zal dus regelmatig nog als ERELID actief zijn, ietsje minder werk/verantwoordelijkheid en een andere titel, doet geen afbreuk op het lid zelf he
Wat Bea betreft:
Zij heeft op (te) korte tijd enorm veel cursussen gedaan om haar kennis in PSP en WebDevelopment te verfijnen/vervolledigen. Daar ze er nu nog steeds veel tijd insteekt en continue blijft bijscholen is ook haar tijd een beetje beperkter!

Beide zijn altijd goeie collega's geweest, hebben de site ENORM veel bijgebracht en gaan met spijt uit hun/ons hart uit het team! Laat ons duidelijk zijn dat zij ALTIJD terug welkom zijn!

Hopelijk haalt dit ook het idee, dat er Team-problemen zijn binnen Minatica, weg!

ghost
21 November 2006, 21:45
Spijtig ik had het ook liever anders gezien :shy: , maarja je moet uw prioriteiten stellen nog heel veel succes:good: En bedankt :bow:

Mattehh
21 November 2006, 21:51
Bye Ice! ;)

Mimosa
21 November 2006, 21:52
Bye Ice! ;)
Geen bye! Geen vaarwel! Maar tot kijk! Tot weerziens!

Heezy
22 November 2006, 00:52
Merci voor alles Ice, je hebt me meerdere malen enorm geholpen.

Spoorzoeker
22 November 2006, 10:12
Hopelijk haalt dit ook het idee, dat er Team-problemen zijn binnen Minatica, weg!

Ik vind dit eigenlijk een rare stelling.
Waarom ?, omdat ik me gewoon NIET voor kan stellen
dat Icemar en Beaaatje hier ooit met ruzie zouden vertrekken !.

Anderen, okee,maar deze 2 ?, nee echt niet. Zo kan ik er trouwens nog wel een paar opnoemen. :good:

Mimosa
22 November 2006, 11:34
Ik vind dit eigenlijk een rare stelling.
Waarom ?, omdat ik me gewoon NIET voor kan stellen
dat Icemar en Beaaatje hier ooit met ruzie zouden vertrekken !.

Anderen, okee,maar deze 2 ?, nee echt niet. Zo kan ik er trouwens nog wel een paar opnoemen. :good:
Laten we dit woord ruzie maar varen! We komen anders weer op een zijspoor en roddels? :shy: We mogen dat geen kans geven! :shy:

Mattehh
22 November 2006, 14:28
Geen bye! Geen vaarwel! Maar tot kijk! Tot weerziens!
Nog beter dan ;)

Koshke
22 November 2006, 14:41
Icemar, hartelijk dank voor alles wat ik van je mocht leren en veel succes met je nieuwe job. En tot wederhoren op het forum, misschien.

Icemar
22 November 2006, 14:46
Ik blijf gewoon hier maar ben alleen minder actief dus zeker tot wederzien hihi

Emile.H
22 November 2006, 15:49
nja Icemar, wat moet ik zeggen.
Bedankt voor alles wat je voor me hebt gedaan, jij hebt me het meeste bijgeleerd denk ik; bedankt en succes verder ;)

baronvonkneukel
22 November 2006, 17:30
Ice suc6 met je job, dat het je droom waar mag maken.
Je lessen zijn toppie:good:
'K zal vanuit het dal naar je berg jodelen:D

Laterssssssssssssssss

2B's
22 November 2006, 20:05
Icemar, jouw kwaliteiten hebben dit forum al veel goeds gebracht. Ik leer nu nog alle dagen bij uit de lessen die jij hebt voorgeschreven. Dat je leven een nieuwe wending neemt door een andere job, heb ik (en wellicht veel anderen voor ons) ook meegemaakt. Het zijn keuzes die je leven verder bepalen. Ik hoop dus inderdaad om je naam nog regelmatig tegen te mogen komen en wens je uiteraard succes met je keuze. Bedankt... en tot schrijfs

Sille
22 November 2006, 20:46
je was een goede leer meester samen met jufvrouw bea hebben we van julie veel geleerd op het vlak van grafisch teken. Het was een fijne tijd en ik wens je in het verder leven nog veel succes

siegy
22 November 2006, 21:23
Ik blijf gewoon hier maar ben alleen minder actief dus zeker tot wederzien hihi
Fijn Icemar goed om te weten en dan met je nieuwe titel als erelid ,,,
zo zie je maar je inzet wordt toch goed beloond:good: Thanx;

Sille
23 November 2006, 19:47
[QUOTE=siegy;268576]Fijn Icemar goed om te weten en dan met je nieuwe titel als erelid ,,,
zo zie je maar je inzet wordt toch goed beloond:good: Thanx;[/QUOTE

hij heeft zich jaren lang ingezet voor de site dus ik denk wel dat hij het verdiend om als erelid op de site te mogen komen eh ;) alle ja ik vind je zou een hall of fame moette hebben voor de mensen die hun functie wegens omstandigheden moette opgeven om ze toch nog maar extra in de bloemetjes te zetten :bow: want zonder icemar en beaatje zou ik nog altijd niks kunnen van psp

minoe
24 November 2006, 12:00
Bedankt voor alles :good:

Wayne
25 November 2006, 14:45
Succes met je nieuwe job.
We zullen elkaar hier nog wel eens tegenkomen zekers.

grabber
25 November 2006, 17:37
Succes Icemar......het ga je goed.

Francis
25 November 2006, 18:47
Bedankt icemar nog een icoon minder veel geluk en bedankt voor uw hulp.

Red Wodka
26 November 2006, 13:09
bedankt icemar voor alles wat je hier hebt gepresteerd Ik heb veel bijgeleerd van je en ben je daar zeer dankbaar voor
Succes met je nieuwe job

Butterflyice
2 December 2006, 10:15
Erg spijtig... bedankt voor alle hulp die je mij en anderen steeds hebt gegeven!!!
Veel succes gewenst

Groetjes ikke

Gertjeeuuhh
3 December 2006, 11:22
Thnx voor wat je me al geholpen ebt met mijn computer ;)

Buzze
3 December 2006, 12:55
Ik blijf gewoon hier maar ben alleen minder actief dus zeker tot wederzien hihi
Oef,ik hield mijn hart al vast,ik dacht weeral een goed mens die vertrekt!Maar gelukkig is het alleen maar minder actief.:p Toch belet dit niet om U uitgebreidt te bedanken voor al het moois dat je me geleerd hebt!
:bow: DANK U :bow:

nightraver
3 December 2006, 17:29
Man dat ik dit nu pas zie. Ik heb enorm veel kunnen leren van u icemar, en ik vind het dan ook spijtig dat je hier afscheid neemt, ikzelf ben niet zoveel meer bezig met pc maar alle anderen hier hadden nog veel kunnen leren van u.
Enfin het beste met je nieuwe job in elk geval en tot hoors.
Bendankt voor alles wat je mij leerde. Het ga je goed.

Grtz Nightraver.

nightraver
18 December 2006, 19:42
weten julie codes by onlinesoccermanager????

Dit bericht staat hier totaal niet op zijn plaats.
Beetje beter kijken waar je post.

dannyma
28 December 2006, 15:54
daar twijfel ik niet aan .
and thanks of zoek het maar is op in welke taal ik het hier ook schrijf .
lahat lahat salamat po .:bow: