RedRum
3 juni 2005, 13:12
hoi heb hier een muziek DVD die ik graag een copie van had maar nu is die te groot
heb eerst op pc gezet met dvd decryptor daty lukt allemaal nu laad ik deze in dvdshrink en ook nero maar dvd blijft 153mb te groot en kan niets uit zetten enkel t geluid maja muziek dvd zonder geluid is ook maar niets
iemand een oplossing
Dirkske
3 juni 2005, 14:04
wat heb je gekozen van instelling in dvd schrink wellicht staat in eigenschappen insgesteld dat de dvd zal gebrand worden op een double layer dvd.
Kijk eens onder Edit -> Preference wat daar staat in gesteld en zet het daar alvast op: DVD-5 4,7 GB
Wellicht ligt daar je probleem want DVD Shrink zal normaal compressen zodat het op een gewone dvd kan gebrand worden.
Als het daar niet aan ligt heb je onder compression misschien ingesteld dat de dvd niet mag gecompreseerd worden.,!
RedRum
3 juni 2005, 14:10
die instellingen staan juist maar de DVD is standaard 7.6giga voor dvdshrink blijkbaar te groot om te compressen heb er soms nog last van maar dan kan ik een taal dat ik nt gebruik uit zetten maar lukt natuurlijk nt bij een muziek DVD
Dirkske
3 juni 2005, 14:15
Een mens kan nie alles hebben hé.
Kan je hem niet Re-author ????
Kunt je dat niet met alcohol 120% een image maken en daarna terug op een dvd branden?
RedRum
3 juni 2005, 14:26
Re-author ga ik eens proberen ken t nt maar vis t wel uit
als nog iemand andere programmas kent laat me weten aub
greetzzz RedRum
RedRum
3 juni 2005, 14:28
Kunt je dat niet met alcohol 120% een image maken en daarna terug op een dvd branden?
weet nt denk t nt de dvd is standaard 7.6giga als ik image maak blijft die zo groot en moet die op 1 of andere manier op een tdk 4.7giga krijgen
picasso
3 juni 2005, 15:50
met nero recode lukt het ook , dan kun je dvd aanpassen aan 4.7gh schijf
Peter.B
3 juni 2005, 16:18
met dvdfab gold kan je een dvd spiltsen naar 2 dvd's.dit is wel een trail versie
http://www.dvdidle.com/download.htm?s=fab
stertje
3 juni 2005, 22:22
ik heb dit ook eens meegemaakt en ik heb gewoon de dvd met schrink op mijn harde schijf geplaatst dan schrink weer geopend en de film van op de harde schijf nog eens hermaakt
Averell
5 juni 2005, 20:02
Waarom zet je hem niet met dvd shrink op 2 aparte dvd's ? Heb dit gedaan met Marco Borsato , kwaliteit veel beter . Met shrink kan je bij re-author 1ste en laatste beeld instellen , dit doe je 1 keer voor de 1ste helft en nadien de 2de .
RedRum
5 juni 2005, 20:53
dat is een oplossing als ik een deel van die dvd krijg is t ook in orde denk een 5 minuten zou genoeg zijn de aftiteling dus
hij is maar 153mb te groot