Volledige versie bekijken : Verbeteren en bewerken van foto's



papypc
4 November 2006, 15:38
Hello Nostradamus, lijkt mij wel een tof tooltje, zeker voor een leek in bewerking van foto's zoals ik. Alleen kan ik de gedetailleerde handleiding van CompuChrisje niet vinden, nog via de link in je bericht, nog via de zoekfunctie ?

ghost
4 November 2006, 15:59
Hello Nostradamus, lijkt mij wel een tof tooltje, zeker voor een leek in bewerking van foto's zoals ik. Alleen kan ik de gedetailleerde handleiding van CompuChrisje niet vinden, nog via de link in je bericht, nog via de zoekfunctie ?

Nu wel link is aangepast stond nog op de oude link;)

Nostradamus
4 November 2006, 16:24
Bedankt Ghost :good:

broske
4 November 2006, 21:57
even melden:wtf:

- Een meer gedetailleerde handleiding van dit programma heeft CompuChrisje bewerkt, vertaald en kan je hier (http://www.minatica.be/tutorials.php?do=file&id=35) bekijken.


ik krijg dit::eek:

broske, je hebt geen toestemming voor toegang tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Als je probeert een bericht te posten, heeft de administrator je account mogelijk uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
Ik denk dat er nog iets fout is

m.v.g

ghost
4 November 2006, 21:59
Nee dat komt omdat ze er aan het werk zijn , dat zal nog wel tegoei komen;)

compuchrisje
4 November 2006, 22:04
Is inderdaad zo, heb er gisteravond met Jelle nog over gesproken. Maar zoals altijd kan niet alles tegelijk in orde komen, ff geduld dus nog.

broske
4 November 2006, 22:10
ok geen probleem dan is het goed,
Ik dacht dat het probleem nog niet gekend was, mits er stond dat het opgelost was.
Maar het blijkt nog iets anders te zijn dan.
groetjes

retlawv
11 November 2006, 10:11
Heel hartelijk bedankt.Lijkt me een zeer handig programma.Ook bedankt voor de vertaling van de handleiding
Walter

Nostradamus
11 November 2006, 13:00
Het is idd een handig programma retlawv, met heel veel mogelijkheden zowel voor de beginner als voor de meer gevorderden. En neemt weinig plaats in op je schijf ;)

retlawv
13 November 2006, 10:23
Inderdaad handig en klein wat wil je nog meer.Nu nog even wachten op de vertaling van chrisje en dan is dat super.(zit in hetzelfde geval als broske).
Maar geduld is een mooie deugd zegt men.
Walter

Nostradamus
14 November 2006, 19:23
papypc, broske, retlawv, zoals je kan zien heeft CompuChrisje de handleiding rechtstreeks bij lessen fotografie geplaatst ;)