Volledige versie bekijken : Nieuwe administrator



PeterN
9 December 2006, 03:32
Ik denk dat het u allen ook wel is opgevallen dat CCtje de site een warm hart toe draagt. Haar titel van mamma moderator was hier op zijn plaats . Maar ook achter de schermen is het een gedreven vrouw.
Vandaar dat ik compuchrisje wil welkom heten als administrator van Minatica.

CCtje als iemand het verdient ben jij het:good:

Je titel van mamma moderator ben je nu wel kwijt, maar mss mamma admin :p

Buzze
9 December 2006, 07:16
Vanharte gefeliciteerd Compuchrisje :good:,had ik al in het oog. ;)
Dit heb je verdiend !:thx:

Beatje
9 December 2006, 09:09
Een harde werkster als CCtje vind je niet snel...
Als ook een goed vriendin...
Wees zuinig op Cctje...
Dik verdiend...Gefeliciteerd Chrisje...
Succes met je nieuwe titel(y)
Knuf Beaaatje....;)

Peter.B
9 December 2006, 09:13
cctje ne dikke proficiat.ge verdient het zeker en vast.voor al uwe inzet en gedrevenheid iedere dag.is ne schone vroegtijdige kerstcadeau van de crew en ook hartelijk toegewenst van de leden van minatica.nogmaals ne dikke proficiat:thx: :thx: :thx:

Swatje
9 December 2006, 09:16
cctje ook nen dikke proficiat van Swatje
EN ... volhouden hé

Mp3Tjoeper
9 December 2006, 09:50
Proficiat CC,

En zeggen dat ik het er van de week nog met iemand over heb gehad :p
Kan ik dan toch gedachten lezen. :shy:

Nu moet ik mijn vriendenlijstje weer gaan aanpassen :bow: :bow: :good:

Vind het tof voor jou, en Minatica (y)

sykke
9 December 2006, 10:05
Proficiat Compuchrisje dat heb je dubbel verdiend. :good: :bow: :clap: :thx:

Joga
9 December 2006, 10:13
Proficiat :)

Yelleken
9 December 2006, 10:22
Proficia chrisje, je verdient het zeker en vast

fryum
9 December 2006, 10:37
Gefeliciteerd CC !! Eerlijk gezegd dacht ik eigenlijk al langer dat jij deel uitmaakte van het keigoeie team die deze site op een heel knappe manier draaiende houdt. Succes !

nojs
9 December 2006, 10:38
keep goin ;)

g_man
9 December 2006, 11:00
Gefeliciteerd CC !! Eerlijk gezegd dacht ik eigenlijk al langer dat jij deel uitmaakte van het keigoeie team die deze site op een heel knappe manier draaiende houdt. Succes !

Als moderator toen...nu als administrator...top of the crew... :) ;) Proficiat CC.:good:

Voddenman
9 December 2006, 11:36
proficiat cc,blijf zo verder doen

Baloeke
9 December 2006, 11:44
Proficiat Chrisje, doe zo verder.

Pilote
9 December 2006, 11:58
Profiviat CCje, doe zo verder

coopman
9 December 2006, 12:05
proficiat en doe zo verder

jurgenv
9 December 2006, 13:30
Proficiat. ;)

eventure
9 December 2006, 14:41
Proficiat CC, zeker en vast verdiend!

Mattehh
9 December 2006, 17:16
Proficiat ;)

Nostradamus
9 December 2006, 18:09
Hartelijk gefeliciteerd mamma admin CCtje :good: ;)

siegy
9 December 2006, 18:17
Lap ,,, mamma cc'tje......
dat heb je er nu van.... met zo je best te doen,,,, krijg je werk erbij :evil:
je verdient het om nu "Mamma Admin" te zijn :bow:

:clap:Van Harte geproficiateerd :good:

compuchrisje
9 December 2006, 18:17
'k Vrees da'k hier nog een paar dagen nodig heb om te bekomen. Het was idd al enkele keren vernoemd, maar ik heb het een beetje lacherig weggewuifd. Niet alleen vanwege de verantwoordelijkheid en het méér werk (oei! nog meer?), maar ook omdat ik nooit echt een "carrière" in zulk tempo heb mee mogen maken. Amper een jaar terug werd ik moderator en voelde me toen al vereerd, en nu ... vind ik geen enkel paar schoenen meer waar ik in pas. Zal dus mijn pantoffels maar aanhouden en hopen dat ik het hier kan bolwerken naar ieders genoegen.
'k Heb hier trouwens een paar reacties gezien die me even doen slikken, had nooit beseft dat ik voor sommigen echt wat betekende.
Dank je, allemaal.

Emile.H
9 December 2006, 20:53
Gefeliciteerd Mamma Admin ;)
Het wordt hier echt een hechte famillie !! ;)

Groetjes Emile !

ghost
9 December 2006, 20:56
'k Vrees da'k hier nog een paar dagen nodig heb om te bekomen. Het was idd al enkele keren vernoemd, maar ik heb het een beetje lacherig weggewuifd. Niet alleen vanwege de verantwoordelijkheid en het méér werk (oei! nog meer?), maar ook omdat ik nooit echt een "carrière" in zulk tempo heb mee mogen maken. Amper een jaar terug werd ik moderator en voelde me toen al vereerd, en nu ... vind ik geen enkel paar schoenen meer waar ik in pas. Zal dus mijn pantoffels maar aanhouden en hopen dat ik het hier kan bolwerken naar ieders genoegen.
'k Heb hier trouwens een paar reacties gezien die me even doen slikken, had nooit beseft dat ik voor sommigen echt wat betekende.Dank je, allemaal.
Ach sinds wanneer ben je zo bescheiden?:p Je weet wel beter;)

Silverwing
9 December 2006, 21:19
Ook namens mezelf een dikke proficiat,heb vorige week nog maar ondervonden wat een gedreven vrouw u bent,dus deze "promotie" is dubbel verdient.(y) (y)

Phil O'Sophe
9 December 2006, 21:25
'k Vrees da'k hier nog een paar dagen nodig heb om te bekomen. Het was idd al enkele keren vernoemd, maar ik heb het een beetje lacherig weggewuifd. Niet alleen vanwege de verantwoordelijkheid en het méér werk (oei! nog meer?), maar ook omdat ik nooit echt een "carrière" in zulk tempo heb mee mogen maken. Amper een jaar terug werd ik moderator en voelde me toen al vereerd, en nu ... vind ik geen enkel paar schoenen meer waar ik in pas. Zal dus mijn pantoffels maar aanhouden en hopen dat ik het hier kan bolwerken naar ieders genoegen.
'k Heb hier trouwens een paar reacties gezien die me even doen slikken, had nooit beseft dat ik voor sommigen echt wat betekende.
Dank je, allemaal.


Wie het gebeuren op Minatica slechts een beetje volgt weet beter wat je
voor het forum betekent CC'tje, of moet ik in het vervolg nu Mevrouw Mamma
Administrator (of Administratice) zeggen.

Hoe dan ook: DIK VERDIEND en nog een DIKKERE PROFICIAT !!! :good: :good:

Heb daarnet een herfstfoto op het forum geplaatst (wedstrijd);
misschien is het een mooie herinnering!

Mimosa
9 December 2006, 21:33
En ik zie dat hier weer NU pas! Maar ik moet eerlijk toegeven... ik heb een beetje hulp gekregen: de link hier naartoe! ;)
Compuchrisje: Een héééééééééééééle dikke proficiat ook van mijnentwege! Het is dubbel en dik verdiend Mamma (mama) Admin! :good: :bow: :clap: :thx:
Een ook van mij een welgemeende dankjewel om alles wat je doet en om alles wat je hier op de site betekent!
Je weet dat ik je een warm hart toedraag. Soms vraag ik me af: "Wanneer doet zij dat allemaal???" Maar vrouwen als jij hebben we nodig.
Doe zo verder! Lieve groeten en virtuele zoenen van Mimi(voor jou) ;)

Some_body
9 December 2006, 22:32
Hey Chrisje , van harte gefeliciteerd meid:good:

Jij verdient dit als geen ander :bow:

Greets Some_body :D

nightraver
10 December 2006, 09:01
Hey Chirsje dikke proficiat, dit is echt wel tof voor u.
Zo hoort het nu eens se, harde werkers moeten beloond worden (loon naar werken :p). Ik ben er 100% zeker van dat je het wel heel goed zal doen, je zal ook nu weer een meerwaarde vormen voor de crew als Admin, zeker weten.
Dat we nog veel op je hulp mogen rekenen.

grtz nightraver.

Sille
10 December 2006, 11:30
tis u gegunt jij werkt op het forum al zeer hard om mensen te helpen en dan achter de schermen ook ik vind dat deze upgrade maar meer dan juist was veel succes met je nieuwe functie

Jule
10 December 2006, 22:06
'k Vrees da'k hier nog een paar dagen nodig heb om te bekomen. Het was idd al enkele keren vernoemd, maar ik heb het een beetje lacherig weggewuifd. Niet alleen vanwege de verantwoordelijkheid en het méér werk (oei! nog meer?), maar ook omdat ik nooit echt een "carrière" in zulk tempo heb mee mogen maken. Amper een jaar terug werd ik moderator en voelde me toen al vereerd, en nu ... vind ik geen enkel paar schoenen meer waar ik in pas. Zal dus mijn pantoffels maar aanhouden en hopen dat ik het hier kan bolwerken naar ieders genoegen.
'k Heb hier trouwens een paar reacties gezien die me even doen slikken, had nooit beseft dat ik voor sommigen echt wat betekende.
Dank je, allemaal.
Tja, toen ik mijn eerste reactie plaatste, was je de eerste die erop reageerde. Daar ik nog nooit echt in een forum interesse had vertoond, was het wel leuk om te zien dat iemand mijn reactie las. Dus ook van mijnen tenwege heb je deze promotie dubbel en dik verdiend! Een dikke proficiat!

rap
11 December 2006, 11:57
Beste compuchrisje,

Proficiat. Als leek heb ik al veel van je opgestoken en hopelijk nog véél meer in de nabije toekomst.

Grtz

rap

delinquente
11 December 2006, 12:01
Het is niet alleen een titel die je toegewezen krijgt, het is nog eens duizendmaal RESPECT :lol:

Bij deze dikke proficiat :bow:

speedy
11 December 2006, 23:06
Compuchrisje, een dikke proficiat:good:. Dubbel en dik verdiend:bow:.

elmago
12 December 2006, 01:14
:good: :good: :good: Proficiat CC :good: :good: :good:

2B's
12 December 2006, 19:20
Ja! Chrisje ook van mij nen dikke proficiat. Hoewel titels eigenlijk niet zoveel betekenen in het dagelijkse leven geeft dit jou zeker een kick na al het werk dat je hier al geleverd hebt. Of het nu mama moderator of mama admin is, zolang we je mama mogen noemen ben ik al lang blij. Chrisje nog veel werk voor de boeg maar weet dat je nu al alle waardering meekrijgt.

toonvl
13 December 2006, 20:57
een dikke proficiat ;)

Kapstertje
14 December 2006, 00:47
Tjonge Chrisje ,wat een toffe promo.
Nou hij is dik verdiend hoor:good:
Ik weet aardig wat jij hier allemaal voor een werk verricht (arme Werner:p )
Hopen voor hem dat je het niet nog drukker krijgt ,dan dat je al bent.
Van Harte meid:good: ;)

Mimosa
14 December 2006, 08:53
Citaat Kapstertje:



voor een werk verricht (arme Werner:p )


Nu kennen we ook de naam van degene die de steun en toeverlaat is van onze Mamma :cool: En die ons allen hier met haar moet delen! ;)

dannyma
14 December 2006, 08:59
is dat geen schoon kerstcadeau :) .

Pegasus
17 December 2006, 11:56
@ccje gecelifiteerd ,mooie promotie voor het nieuwe jaar ,weeeeeeeeeeee
veel succes.

youk.tak
18 December 2006, 19:40
coool mesen wat julie hebben gemaakt

coopman
18 December 2006, 19:51
maar weten julie codes van onlinesoccermanager

dit hoort hier ook niet probeer eens bij games algemeen en wees zeker dat het legaal is