Volledige versie bekijken : Prijsvraagje



nightraver
9 December 2006, 15:07
Ok ik heb hier ergens een promo tegengekomen en wilde even jullie mening hierover vragen.

Kast: Antec NSK6500

Voeding: 430W

Moederbord: Asrock NF6G

Grafische kaart: nVidia nForce 7600GT

Geheugen: 1GB (1024MB) DDRII-800

CPU: Athlon X2 4200+ Dual Core

Harde schijf: 250GB

DVD: Nec DVD Writer 18x

Scherm: 19” TFT Samsung

Toetsenbord: EX110 Draadloos toetsenbord + muis

Luidsprekers: 2.1 S200 Logitech

Printer: Canon IP4300

Scanner: Canon LIDE25

Software: Windows XP-Home , Nero 7

2 Jaar Garantie
en dit alles voor de prijs van 1399 € .

Is dit een goede zaak of niet ?

grtz nightraver

Nikolas
9 December 2006, 15:09
Da's aan de dure kant hoor, nightraver. Ik zou toch maar eens zelf iets proberen samen te stellen.

nightraver
10 December 2006, 08:24
Da's aan de dure kant hoor, nightraver. Ik zou toch maar eens zelf iets proberen samen te stellen.

Is het aan de dure kant voor wat je krijgt of bedoel je gewoon dat het te duur is.
Want ik had een maximum prijs van 1500 € in gedachten voor een pc en het is zeker nog niet dringend ik kijk gewoon rustig wat rond en je weet maar nooit.
Deze configuratie dacht ik dat er goed uitzag daarom dat ik het hier even vroeg, nu weet ik wel niet wat de prijs zal zijn zonder die printer en die scanner erbij want die heb ik eigenlijk niet nodig want die heb ik juist nieuw gekocht.

grtz nightraver.

g_man
10 December 2006, 12:35
Merken spelen bij de prijs een grote rol...ik zie bij RAM, graka, HDD geen merk...bij het scherm geen type... 'k zou toch eens vragen wat je exact krijgt voor dat geld...

GuntherS
10 December 2006, 12:54
Misschien kan je eens kijken bij de maandconfiguraties hier op de site.
Deze bijvoorbeeld: http://www.minatica.be/showthread.php?t=39872

toonvl
10 December 2006, 22:35
als je voor een van de maandconfiguraties gaat denk ik dat je voor niet zoveel meer toch een zeer straf systeem, als je echt voor die prijs iets wilt hebben mss voor de mid-end gaan, als je een systeem wilt hebben dat toch een serieuze tijd met de top mee kan gaan zou ik de high-end kiezen.. ;)