Volledige versie bekijken : Joga's Art



Joga
27 December 2006, 21:52
Mijn portfolio site is eindelijk klaar :)

http://www.artbyjoga.com/

Comments zijn altijd welkom :)

Mattehh
27 December 2006, 21:59
Ik kom gewoon uit bij de webmail van cheapass
edit: is gefixt nu ;)

Mattehh
27 December 2006, 22:12
Nu mijn comments dan; ziet er allemaal heel goed uit , alleen zou ik op de about page een andere kleur gebruiken dan het groen, ik vind het namelijk niet goed leesbaar. Voor de rest ziet het er heel goed uit , een site die veel info bevat (je werken :P) en het is allemaal mooi weergegeven ;)
Kutgw

Joga
27 December 2006, 22:58
Nu mijn comments dan; ziet er allemaal heel goed uit , alleen zou ik op de about page een andere kleur gebruiken dan het groen, ik vind het namelijk niet goed leesbaar. Voor de rest ziet het er heel goed uit , een site die veel info bevat (je werken :P) en het is allemaal mooi weergegeven ;)
Kutgw

Bedankt maar wat bedoel je met Kutgw? :p

compuchrisje
27 December 2006, 23:28
Vraag ik me ook af, vind je ontwerp in elk geval knap Joga. Ben zelf nog nergens geraakt op dat gebied.

gotenks
27 December 2006, 23:33
Knap gemaakt Joga!! :good:

coopman
28 December 2006, 00:21
mooi gemaakt joga :p

eventure
28 December 2006, 00:34
can be find moet can be found denk ik
I have made => I've made leest vlotter
En zoals mat al zei zou ik ook het groen vervangen.

maar sjieke site echt waar!

Robbe

Jelle
28 December 2006, 02:21
Ik zal m'n opmerkingen bij het design houden. Allereerst vind ik heb ook een erg mooie site (y)

Kleine opmerkingen:
-> De linkerkolom is ... leeg. Plaats er bv. enkele rechthoekjes met een thumb en link naar enkele recente werken die op je site staan.
-> De footer stopt erg abrupt, een kleine border en gedaan. Ik zou zeker nog een lijn open laten erna zodat je na het einde nog een lijn achtergrondkleur ziet.
-> Bij de about me pagina: de donkergroene tekst is lastig te lezen op de paarse achtergrond. Kies er een andere kleur voor. Ook de mouseover van links heeft die kleur.

Plaats voor de footer eventueel een aparte losse footer (linker en rechterkolom omvattend) met een copyright enzo. Dat oogt nog wat professioneler.


and don't hesitate to contact me
Hiermee ga je naar een pagina met je e-mailadres, terwijl het contactformulier er al staat. Even je link bijwerken dus.

-> Het contactformulier: wat doet dat wit daar? :p
Zorg voor een rustige, licht paarse achtergrondkleur voor de invoervelden en zorg voor een afbeelding voor de "Verstuur"-knop.

-> Je site titel: joga's art, schrijf dat met een hoofdletter zoals op je welkomstpagina, dat oogt verzorgder.

Joga
28 December 2006, 10:12
Ik zal m'n opmerkingen bij het design houden.

Is de codering zo slecht? :frown::D

nojs
28 December 2006, 10:32
zeer mooi, luister voor de rest naar jelle :)

Beatje
28 December 2006, 10:59
Complimentjes hoor!
Zou zelf je witte letters iets meer creme doen zo ongeveer als je erboven heb in je knopen..
Denk dat je dan je groene letters beter kan lezen en die vind ik juist mooi erbij ook..
Koele kleuren toch mooi warm geworden lekker om na te kijken...
Leuk!

Jelle
28 December 2006, 13:58
Is de codering zo slecht? :frown::D

Het valt nog mee in één opzicht, Dreamweaver maakt nog goede tabellensites, met Frontpage zou het veel erger zijn :p
Maar ... een site maak je niet met tabellen, tabellen zijn voor tabulaire data (Excel dingen).

Vergelijk jouw code eens met die van bv. Norkes site. Naast het vergelijken van code moet je ook eens de toegankelijkheid van beiden zo bekijken. Bekijk het eens vanuit het oogpunt van bv. een zoekmachine door in Firefox "Beeld -> Paginastijl -> Geen stijl" te doen (Basisstijl selecteren om terug naar de normale weergave te gaan). Door de volledige layout in CSS zijn de pagina's ook dubbel zo klein, terwijl op Norkes home bv. nochtans veel meer info staat. Lees even deze tekst (http://home.parse.nl/~michiel/semantiek.html) eens door om een basisidee van semantisch webdesign te krijgen.

Mattehh
28 December 2006, 17:23
Bedankt maar wat bedoel je met Kutgw? :p
Keep up the good work ;)

nojs
28 December 2006, 18:12
Keep up the good work ;)

Jeesus :p het stopt echt niet bij lol en rofl :p

pietereeckhout
30 December 2006, 13:06
Schone gedaan en zo te zien werkt het contactscript nu wel (:))