Volledige versie bekijken : spy sweeper



reddevel
4 June 2005, 10:21
ik zou eens graag willen weten of het wel nuttig is om spy sweeper te installeren en te laten draaien als de serienummer verlopen is en je geen definitie updates meer kan doen, daar hij dan tijdens het scannen de laatste nieuwe spyware dan toch niet kan vinden?
groetjes reddevel ;)

nielsvandesype
4 June 2005, 12:56
ik zou eens graag willen weten of het wel nuttig is om spy sweeper te installeren en te laten draaien als de serienummer verlopen is en je geen definitie updates meer kan doen, daar hij dan tijdens het scannen de laatste nieuwe spyware dan toch niet kan vinden?
groetjes reddevel ;)

Eigenlijk zou je hem best verwijderen. Spy Sweeper kan trouwens toch zoals je zelf reeds zei de nieuwste spyware/adware, enz niet detecteren. Je kan natuurlijk ook je abonnement verlengen.

reddevel
4 June 2005, 17:49
Thanks voor je raad, maar ik heb hem al verwijderd en een oudere versie geinstalleerd nl;2.6.1 en die doet wel updates. Deze is wel ouder maar liever een oude versie die update dan een nieuwe die het niet doet.
groetjes reddevel ;)

nielsvandesype
4 June 2005, 17:53
Thanks voor je raad, maar ik heb hem al verwijderd en een oudere versie geinstalleerd nl;2.6.1 en die doet wel updates. Deze is wel ouder maar liever een oude versie die update dan een nieuwe die het niet doet.
groetjes reddevel ;)

Is heel graag gedaan hoor.