Volledige versie bekijken : gewist dvd bestand terughalen op een dvd-rw

LuCiFeR
4 juni 2005, 14:09
Hoi,

Een vraagje, ik had een aantal afleveringen van 30 minuten opgenomen op een dvd+r met een dvdrecorder, maar nu is er 1 aflevering waar er nog maar een minuut van op de dvd staat, dus per ongeluk gewist. Is het mogelijk om deze aflevering terug te halen vermits er niks meer overheen is opgenomen ? Zo ja, kan iemand mij dit uitleggen. Alvast bedankt.

nielsvandesype
4 juni 2005, 16:47
Hoi,

Een vraagje, ik had een aantal afleveringen van 30 minuten opgenomen op een dvd+r met een dvdrecorder, maar nu is er 1 aflevering waar er nog maar een minuut van op de dvd staat, dus per ongeluk gewist. Is het mogelijk om deze aflevering terug te halen vermits er niks meer overheen is opgenomen ? Zo ja, kan iemand mij dit uitleggen. Alvast bedankt.

Je zou het kunnen proberen met BadCopyPro hier kan je een trial downloaden het enigste nadeel is dat als hij de bestanden heeft kunnen terughalen je moet betalen voor dat je de herstelde bestanden kan opslaan. Of het echt gaat werken ben ik niet zeker van bij werkte het wel met cd-rom met kras. Hier is de downloadlink : http://www.jufsoft.com

LuCiFeR
5 juni 2005, 14:24
Bedankt, maar met dit programma lukt het dus niet.

Iemand nog andere suggesties ?