Volledige versie bekijken : problemen sedert AVG ????



wasbeertje
4 June 2005, 20:48
hoi, iedereen

sedert een maand of 4 gebruik ik AVG - virusscanner ipv norton antivirus. Tot nu toe geen enkel probleem ondervonden.

Wat blijkt nu, sedert de periode dat ik overgestapt ben hebben reeds meerdere personen geprobeerd foto's door te sturen naar mijn email-adres. Zij krijgen geen foutmelding, maar wij ontvangen die email ook niet. Zou dat te maken kunnen hebben met een of andere instelling die ik verkeerd of vergeten in te stellen heb.

wie weet raad ????

groetjes

wasbeertje:help: :help: :help:

jurgenv
4 June 2005, 20:49
kijk es de instellingen na van avg mailscanner ;)

wasbeertje
4 June 2005, 21:58
zie daar niets bijzonder vreemds aan hij staat op fully functional. Kan iemand mij mss enkele tips geven waaraan het kan liggen, heb hem geinstalleerd en niets bijzonders gewijzigd of aangepast

groetjes

wasbeertje

Martijnc
4 June 2005, 21:59
mischien zijn de emails te groot en komen ze daarom niet aan
kijk eens online naar je mails mischien staan ze daar tussen

wasbeertje
4 June 2005, 22:13
sorry, maar online naar je mails kijken hoe doe je dat?
ben een telenetter

wasbeertje

Martijnc
4 June 2005, 22:13
http://webmail.telenet.be/

wasbeertje
4 June 2005, 22:26
bedankt voor de hulp, maar jammergenoeg staat er niks in.

dacht ook dat het daaraan lag, maar aangezien het verschillende mails zijn op verschillende momenten, vind ik het raar. en alleen mails met foto's in bijlage geraken er blijkbaar niet door.

wasbeertje

PeterN
5 June 2005, 00:24
Denk niet dat het aan avg ligt. Moest je email krijgen die gewijgerd wordt door avg krijg je hiervan toch melding en gaat hij naar de virus vault?
Je moet eens testen met een email te sturen naar je zelf. Zo weet je zeker dat hij verstuurd is

nielsvandesype
5 June 2005, 13:34
Controleer toch ook even de beveilingingsopties in je mailprogramma zelf vooral die met bijlagen te maken heeft. Probeer eens om de mailbescherming uitteschakelen en zie of je dan wel de mails met afbeeldingen ontvangt.