Passat TDI
5 juni 2005, 00:46
Yo gasten ,
Overlaatst heb ik meet the fockers ge d...load van bnews .
Dit was een divx bestand en wilde hem op dvd zetten , dus omzetten via vitrualdub met subs op fast motion en daarna omzetten met winavi video converter 6.3 naar dvd formaat .
Maar na het branden heb ik licht schokkend beel .
Ondertussen heb ik ook VideoInspector geinstaleerd en na het controleren van het divx bestand gaf hij de melding dat ik alle codecsen heb geistalleerds staan .
Dus normaal gezien geen probleem .
Dus na het omzetten naar dvd bestanden brand ik hem met nero vision express 3.0.1.18 als een data dvd op de laagste snelheid ( 2.4 ) .
En toch heb ik last van schokkend beeld .
En als ik een divx bestand om zet via nero en ook brand heb ik vaak ook last van schokkend beeld en stilstaan beel !
Hoe zou dat komen ?
Mijn pc draait op Windows XP sp 2
En is een AMD Semptron 3100
en heeft 1 GB DDR ram
En een readeon 9600 met 256 DDR ram
En is gescand op virussen en gescand met hitman pro en gedefragmenteerd ( 1 x weekelijks ) .
Hie kan er mij A.U.B. helpen ???
MVG Passat TDI
Overlaatst heb ik meet the fockers ge d...load van bnews .
Dit was een divx bestand en wilde hem op dvd zetten , dus omzetten via vitrualdub met subs op fast motion en daarna omzetten met winavi video converter 6.3 naar dvd formaat .
Maar na het branden heb ik licht schokkend beel .
Ondertussen heb ik ook VideoInspector geinstaleerd en na het controleren van het divx bestand gaf hij de melding dat ik alle codecsen heb geistalleerds staan .
Dus normaal gezien geen probleem .
Dus na het omzetten naar dvd bestanden brand ik hem met nero vision express 3.0.1.18 als een data dvd op de laagste snelheid ( 2.4 ) .
En toch heb ik last van schokkend beeld .
En als ik een divx bestand om zet via nero en ook brand heb ik vaak ook last van schokkend beeld en stilstaan beel !
Hoe zou dat komen ?
Mijn pc draait op Windows XP sp 2
En is een AMD Semptron 3100
en heeft 1 GB DDR ram
En een readeon 9600 met 256 DDR ram
En is gescand op virussen en gescand met hitman pro en gedefragmenteerd ( 1 x weekelijks ) .
Hie kan er mij A.U.B. helpen ???
MVG Passat TDI