Volledige versie bekijken : tony hawk underground 2 install

DjQue
27 januari 2007, 11:03
Ik krijg mijn THUG2 niet geïnstalleerd op mijn laptop. Hij geeft de volgende error weer: (zie bijlage)

heb eerst een error gehad dat ie een vorige .bik niet vond, heb dan da schijfje eens gekuist en dan vond hij het wel. Nu is die cd schoon en blijft vind hij een andere .bik niet.

wat kan ik er aan doen?

nojs
28 januari 2007, 14:42
Krijg je deze foutmelding voor, na of tijdens je installatie..
Want de foutmelding gaat over de c:\program files\... dus dat is een
vaste map op je pc ... kan dus niet aan de CD liggen

DjQue
28 januari 2007, 15:10
tijdens de installatie bij cd1 (er zijn 3 cd's)

Yelleken
30 januari 2007, 09:20
ziet er idd naar uit dat het een map is vanop je pc, als je de cd's hebt dan zal je best die gebruike, als je ze niet hebt dan mist dat bestand in die folder en zal je er niets aan kunne doen

DjQue
30 januari 2007, 09:27
Ik heb de cd's. Ze zijn ook origineel. De map Activision bestaat zelfs niet bij mijn Program Files! Bij de installatie is hij da aan het maken é en als tij weer vast loopt dan cancel ik de setup waarbij dat hij alle bestanden weer wist natuurlijk.
Misschien kan het lukken als ik de cd een grondig kuis met bv Skip Doctor? Of is dit geen goed product?

Yelleken
30 januari 2007, 09:37
geen ervaring met skip doctor, dus daar kan ik niet op antwoorden.
Heb je de cd's al lang geleden gekocht? anders zou ik er mee teruggan naar de winkel en laten ruilen voor nieuwe (mpaar dan mag je het ni te lang geleden gekocht hebben natuurlijk)

DjQue
30 januari 2007, 09:40
heb ze van juni, dus al té lang natuurlijk. Ik kon ze toen nog niet installeren omdat mijn pc te zwak was. Nu zit ik met nen degelijke laptop en nu willen ze nog niet! Ik ga wel blijven proberen te installeren!!
I'll keep in touch :cool:

Yelleken
30 januari 2007, 09:50
als je iemand zou weten die ook de cd's heeft vragen of hij dat bestandje kan copieren en doorsturen?

DjQue
30 januari 2007, 09:53
Wat ben ik er dan mee als ik da bestandje heb?? Die installatie wil alles van de cdrom halen, lukt da niet dan blokkeerd hij heel den boel!
pfff stom spel!

Yelleken
30 januari 2007, 10:06
kunt eens proberen (ben ook ni zeker of t ga gaan ze) om da bestandje als je het hebt al ineens in die map waar he terecht gaat komen te plaatsen, misschien dat de cd dan dat bestand overslaat en verder gaat.
maar zoals ik al zei, het is slechts een probeersel he