Volledige versie bekijken : Doom 3 bestand op derde cd

Nickel
28 januari 2007, 19:29
Ik wil DOOM 3 nog eens herinstalleren (officiële versie) maar op mijn derde cd is er een bestand niet meer leesbaar. Manueel dit bestand overzetten naar mijn harde schijf lukt ook niet. Blijkbaar is de cd beschadigd. Het gaat over het bestand "pak0047.pk4" dat blijkbaar niet meer kan gelezen worden. Iemand enige suggesties hoe dit op te lossen valt?
Daar zit je dan met je officieel aangekocht spel. Is er een mogelijkheid om dit bestand op de een of andere manier ergens te vinden?

groeten
Nickel

Nickel
1 februari 2007, 09:10
Weinig reactie hier precies. Indeed, times are changing here ? :cry:

Nickel

nojs
1 februari 2007, 10:32
Hey, misschien moet je iemand zoeken die dit spel ook heeft ...

Als dit niet lukt zou ik het volgende doen ... je hebt dat bestand manueel proberen kopieren, dus dat wil zeggen dat je dat bestand afzonderlijk hebt?

Steek elke CD in je computer en kopieer alles van die cd's en plaats dat in één map. Je selecteert alles en plaats het in een nieuwe map (noem je vb doom)

Dus CD1 --> map DOOM, CD2 --> map DOOM, CD3 --> map DOOM

Als je dat gedaan hebt plaats je dat "pak0047.pk4" bestand in de juiste map.
Als dat op je cd in de map Textures staat dan moet je dat ook in je map DOOM in de map textures steken.

Run dan eens de set up :)

BTW:) het is legaal om je eigen games te kopieren ...
Dit is één van de redenen :)

Nickel
1 februari 2007, 12:05
Ik heb dat bestand manueel proberen te kopieren naar mijn harde schijf van op de cd, maw via verkenner, om zo een manuele installatie te doen. Lukt echter niet, kan het bestand niet lezen, dus waarschijnlijk slechte cd hoewel ik niet veel krassen zie.
Ik al raad gevraagd bij de support van activisionen daar stellen ze mij voor om een nieuwe cd te kopen voor 10$ (met verzending er bij kan ik beter heel het spel nieuw kopen).

Thanks for the reply. This is going to be a bad disc. You can replace the disc with us if you wish. It would be 10$.If you would like to know more, please reply to this email and let me know. Thanks

Zou de truc met de tandpasta eventueel te overwegen zijn om de cd leesbaar te maken? Of is dit een fabeltje.

Nickel

nojs
2 februari 2007, 12:49
Try it !!
Heeft hier al gewerkt :)
Van binnen naar buiten wrijven hé :)