Volledige versie bekijken : firefox

neal
10 mei 2005, 21:38
ik heb een vraagje over firefox, ik heb die namelijk geinstalleerd en ben er tevreden mee. maar ik heb een probleem met netbanking. ik kom er niet meer in. Kan dat zijn dat het aan mijn instellingen liggen of aan javascript?

Graag uw antwoord

Martijnc
10 mei 2005, 21:41
ik denk aan firefox hij onderstuend niet alle scripts

Yarno
10 mei 2005, 21:42
Uh.. denket, krijg je normaal niet als je naar netbanking gaat vanboven in oranje kader 'Plugin vereist (of iets dat er op lijkt) ?

Greetz, yarno

stonewall
10 mei 2005, 22:49
gewoon java van sun instaleren

nightraver
11 mei 2005, 01:02
Ik kan met firefox ook niet op homebanking werken enkel met IE.
Zal waarschijnlijk nog wel eens komen.

Grtz Nightraver.

zariash
11 mei 2005, 01:04
ik ook niet allen met ie

Nickske
11 mei 2005, 01:07
ik denk ook java installeren van sun. Had ook eerst problemen ermee. maar nu geen probleem meer.

tis zeker iets te maken met die java.

mentalmayhem
11 mei 2005, 07:22
ik denk ook java installeren van sun. Had ook eerst problemen ermee. maar nu geen probleem meer.

tis zeker iets te maken met die java.

zelfde bij mij, alles werkt perfect nu ;)

notte3
11 mei 2005, 19:44
ik heb een vraagje over firefox, ik heb die namelijk geinstalleerd en ben er tevreden mee. maar ik heb een probleem met netbanking. ik kom er niet meer in. Kan dat zijn dat het aan mijn instellingen liggen of aan javascript?

Graag uw antwoord
Had hetzelfde je moet naar internet opties dan geavanceerd je zoekt naar sun en onvinken.Je zoekt dan java vm of microsoft vm en u activeert java compiler (jit)klil ok alles afsluiten en herstarten en opnieuw proberen.Gevonden op de site van banxafe idem voor proton lezer.Succes;)