Volledige versie bekijken : Winnaar januari '07: Thema Feestdagen



Nostradamus
3 February 2007, 16:48
Beaaaaaatje


http://i10.photobucket.com/albums/a121/Beaaatje/bos.jpg




https://vorming.minatica.be/fotografie/Forum%20Fotografie/CFjan07.jpg

woepi
3 February 2007, 19:34
Proficiat Beaaaatje ;):good::good::good:

Buzze
3 February 2007, 19:45
Proficiat Beaaaaaatje,dat heb je goed gedaan!

compuchrisje
3 February 2007, 20:27
Die heeft idd zijn kroontje verdiend, zoiets kom je praktisch nooit tegen! Heel originele en geslaagde foto.

Phil O'Sophe
3 February 2007, 21:31
Hartelijke felicitaties Beaaaaaatje !!!
En die lieve "beestjes" voor februari: :good: :good:

sykke
5 February 2007, 14:29
Hartelijk gefeliciteerd Beaaaaatje. :good:

Beatje
5 February 2007, 22:14
Nostra bedankt voor je tijd en moeite om dit mooie certificaat te maken...
Ben er blij mee...(y)
Aan de foto zit een heeeel verhaal aanvast nog je kon met een tractor met wagen erachter na het feest toe dus was hobbel de bobbel onderweg ma wel gezellie en brr koud...
Op de terugweg zouden we dus ook zo weer naar huis gaan maar op moment dat we terug wilde wilde schijnbaar veel mensen enz...
Dus besloten we door het bos in het donker terug te lopen enigste licht wat we hadden was het lampje van de mobiel...
Aangezien ik me voeten weleens niet zo goed neerzet te snel wil donker was enz viel het niet mee om zonder vallen thuis te komen...
Ook zouden we de kortste weg nemen maar weet zeker dat dit niet de kortste was had beter me routeplanner me kunnen nemen..
Maar goed waar het omging was dat het een feest was dat met kerst te maken had en als je dan die zwerver zie ook als was die verkleed sta zelf ik met beide benen toch even op de grond...;)
Kan nog wel een poosje doortikken over deze foto maar zal ik jullie besparen...
Allemaal veel plezier met foto`s maken nog...
Wie weet tot de volgende uitdaging waar ik al een paar mooie foto`s heb zien staan..:good:

Nostradamus
5 February 2007, 22:33
Graag gedaan Beaaaaaatje ;)
Daar had ik wel willen bij zijn :D :good: