sjefdehaas
5 februari 2007, 21:27
wie kan helpen ik had battlefield 1942 verwijderd ivm vastloper. nu wilde ik het weer installeren kan dat niet uninstal blijft wit dus is niet alles verwijderd en install blijft zwart wie kan mij helpen, ps mijn systeemherstel werk niet.
dus via dat kan het niet, wie help mij met dit probleem, dank je
Kpt Gibson
5 februari 2007, 21:29
kheb het zelfde probleem met Battlefield vietnam gehad :s kheb het nooit kunnen oplossen. Werkt nu wel trug op m'n nieuwe pc :s
sjefdehaas
7 februari 2007, 23:37
Ik kon mijn bf 1942 naar verwijderen niet meer installeren, maar heb een oplossing gevonden, wat bij mij werkte.
Stop cd 1 in de pc en ga naar DEZE COMPUTER rechts onder zie je dan BATTLEFIELD 1942 klik met je rechtermuis knop hieop en dan op openen, dan zoek je SETUP daar klik je met de linkermuis knop op. dan kan je je code van het spel invoeren en het spel installeren ben je klaar cd uit de lade (zal dan cd 2 zijn) pc opnieuw opstarten, dan cd 1 erin en uninstal uitvoeren hij haalt dan alles eruit wat toen fout ging. vergeet niet ook gamespy te verwijderen, dan weer pc opnieuw opstarten, en je kan bf 1942 goed en opnieuw installeren, inclusief spygame want daar vraag hij jhet eerst om.
ps vergeet dan niet ook de patches de downloaden