Volledige versie bekijken : pc loopt steeds vast

christophe
27 februari 2007, 01:37
hey dag experts:)

zit met een probleempje , ik heb mij vorige week "world of warcaft" gekocht,
instalatie is zonder probs gelukt :good:

maar mijn probleem is het volgende ;

als ik begin te spelen gaat alles goed en vlot , tot ongeveer 1u1/2 , dan loopt de pc vast (n) en moet ik hem handmatig uitschakelen, en als ik hem terug opstart ,en op nieuw begin ,kan ik max een half uur spelen tot het weer van dit is

en dan heb ik nog iets , aangezien ik nog nieuw ben in WoW , heb ik soms een vriend die mee bijstaat ,en dan praten we via skype, en als ik dit dan doe , kan ik zelf geen 1 uur spelen tot het weer begint :wall:

voor gewoon cumputor gebruik ( forums , foto's ,downloaden , ect ,....) lukt alles perfect , het is juist bij het spelen van de game:wall:

heb niet zoveel ervaring in pc's , maar heb hier een progje (everest) die me wel de spec's kan geven van pc , moesten jullie vragen hebben:good:

dank op voorhand
christophe

MADtm
27 februari 2007, 02:07
uw computer eens stofvrij maken met n zachte kwast zou t misschien kunnen verhelpen;)

christophe
27 februari 2007, 04:40
uw computer eens stofvrij maken met n zachte kwast zou t misschien kunnen verhelpen;)

men vriendin doet dat om de 2 maand wel eens :) dus daar zal het dus niet aan liggen ;)

slicky
27 februari 2007, 08:15
kijk eens met speedfan na een +-halfuurtje spelen hoe warm je pc wordt??

denk dat hij door de warmte vast loopt(intens gebruik)
met speedfan kun je ook zien of uw ventilators draaien.
denk dat een pentium normaal rond de 30 á 35 graden mag hebben.
van een amd ligt dat iets hoger rond de 45 á 50 graden zou ik zo zeggen
zorg voor een goede luchtstroom door de kast.(kabels beetje bundelen enzo)
neem eens enkel de ventilator(laat de koelnlok staan) van uw proccessor en veeg eens met een borsteltje de koelvinnen uit,hou er wel een papiertje onder want daar kan véél stof inzitten hoor(y)

suc6

TheSla4er
27 februari 2007, 13:26
heb je zeker de juiste drivers laatste + updates van windows etc?

Misschieen aan de te hoge temperaturen of aan te weinig ram geheugen waardoor dat gewoon vol zit en waardoor hij vastslaagt had dit heb ik vroeger ook gehad, misschien eens goed kijken of je aan alles voldoet he;)

christophe
28 februari 2007, 02:39
oke thx ,voor de tips ,zal men vriendin aan het werk zetten

grtzzz

PorkyFrost
9 maart 2007, 18:51
hij laat precies alles door z'n vriendin doen... :p