Volledige versie bekijken : nieuwe topic : Dreamweaver



jeannineg
5 March 2007, 04:26
Ik ben begonnen met een nieuw onderwerp op mijn site : dreamweaver 8,
graag had ik jullie mening hierover, net zoals ik met flash heb gedaan zet ik overzichtelijke lesjes over dreamweaver op mijn site.
hier staan ze : http://www.jeannineg.be/Dreamweaverlessen/dreamweaverframeset.html

kben nog maar juist begonnen maar ga er zeker aan verder doen.
groetjes
jeannineg:)

compuchrisje
5 March 2007, 10:13
Mooi en zorgvuldig gemaakt, 'k denk da'k ga proberen ze te volgen...

woepi
5 March 2007, 14:57
:good: THX, ga dit opvolgen, kan weer wat bijleren (y)

compuchrisje
5 March 2007, 20:40
Zijn we met twee al woepi... wie volgt?

Mp3Tjoeper
5 March 2007, 20:47
Ikke ..........als ik mag van LaMama ;)

Joga
5 March 2007, 20:49
Ik kan al redelijk goed werken met dreamweaver, maar zal het toch af en toe bekijken. Want zoveel ken ik nu ook weer niet ;)

Jelle
5 March 2007, 21:04
Mooi overzicht, maar een kleine opmerking: je pagina heeft niet echt een titel. Dreamweaver plaatst er standaard "Untitled Document", best aanpassen dus.

jeannineg
6 March 2007, 21:15
tx voor de opmerking, topframe, mainframe hadden een naam maar het frameset nog niet met deze heb ik dat rechtgezet.
Ik hoop dat ik mensen kan helpen met deze lesjes, tijdens het maken ervan leer ik zelf ook nog een hoop dus dat is lekker meegepakt.
Alles is zelf ingetikt en opgezocht, vertaald enz. niks gekopieerd.
Als er iets niet duidelijk is gelieve mij hierover te berichten, wat voor mij duidelijk lijkt is het niet altijd voor anderen !

groetjes
Jeannineg

Booster
14 April 2007, 09:09
Ik gebruik dreamweaver al een paar jaar en zelfs nu leer ik bij :) (wss omdat ik altijd code view gebruik).


Layer Verplaatsen of Drag Layor BehaviorMooi hoofdstuk over layers, wist niet dat je dat kon met behaviors. Keep on the good work :good:

compuchrisje
14 April 2007, 09:18
Ben op komst hoor Jenny, had ff nog wat klussen te doen.

Jaaanskeh
16 April 2007, 19:09
Veel tijd ingestoken! mooie site, zal er af en toe wel eens naartoefietsen als ik eens iets wil bijleren

grtz

Some_body
16 April 2007, 23:13
Ik ben begonnen met een nieuw onderwerp op mijn site : dreamweaver 8,
graag had ik jullie mening hierover, net zoals ik met flash heb gedaan zet ik overzichtelijke lesjes over dreamweaver op mijn site.
hier staan ze : http://www.jeannineg.be/Dreamweaverlessen/dreamweaverframeset.html

kben nog maar juist begonnen maar ga er zeker aan verder doen.
groetjes
jeannineg:)

Hoi , jeannineg, mooie site hier valt nog ietske te leren :good:

Greetss Some_body :bow:

sane
23 April 2007, 20:35
Hoi Jeannineg,

Ik ben zelf ook al ff bezig met DW.
Heb alles zelf zitten uitzoeken omdat ik geen "gemakkelijke"tuts vond op I-net!
Goed van je om deze site te beginnen!!Nu is er eindelijk eens een gemakkelijke en overzichtelijke(nl.talige)uitleg met illustratie!!:good:
Doe zo voort!!
Heb hem al bij mijn favo gezet en zal zeker nog eens terug gaan kijken als ik zelf weer ff vastzit!!

Groetjes SaNe

NiekR
23 April 2007, 20:36
Met DreamWeaver heb ik al best veel ervaring. :cool: Maar het zijn goede tutorials! (y)

Niek :)