Volledige versie bekijken : Op de troon



Pagina's : [1] 2

nojs
2 May 2007, 16:10
Je moet de persoon boven jou van de troon jagen op één of andere manier zodat jij op de troon kan zitten.

Ik zit op de troon!

nojs
2 May 2007, 16:10
Ik doe laxeermiddelen in je eten, daardoor moet je naar de wc hollen en kan ik op de troon gaan zitten!

Rosty
2 May 2007, 17:46
Ik roep: "Nojs" er wacht een HJT logje op jou op MinaTica!! Nojs loopt naar de PC en ik kruip op de troon.

nojs
2 May 2007, 18:09
Maar daarna strooi ik zand in je ogen waardoor je naar de badkamer gaat om het uit je ogen te spoelen en ik zet mij weer op mijn gemak op de troon

Mattehh
2 May 2007, 18:26
/Nojs gaat cs spelen, en ik ben op de server, ik schiet hem 20 hs's na elkaar en hij is dood...

Pjj
2 May 2007, 18:41
Ik sla met een hamer op zijn gsm, stuur 23 virussen door en hij moet naar zijn pc hollen/zijn pcboer bellen om het te fixen.
Ik zit op de troon!

nojs
2 May 2007, 18:51
Ik zeg dat pjetrr nog een artikel moet schrijven voor het game gedeelte en ik kruip terug op de troon

Pjj
2 May 2007, 18:54
Ik zeg dat dat niet waar is en dat je beter zelf een zou schrijven
*Phuh* :p
Nojs stormt naar zijn toetsenbord en ik zit weer op de troon!

nojs
2 May 2007, 18:59
Ik zeg tegen pjetrr zijn mama dat hij mij geslaan heeft
zijn mama roept hem en pjetrr druipt af met zijn staart tussen zijn benen


nojs weer op de troon

Pjj
2 May 2007, 19:01
Ik zeg tegen mijn mama (al slijmend) dat het niet waar is.
Aangezien ik zo zoet ben en ze mij dus altijd geloofd, komt ze met de koekepan af. Ik bel nog even naar mijn papa en die komt al gauw af in zijne zware porsche met ingebouwde kanonnen. His name is Bond, James Bond.

Nojs vlucht en zit nooit meer op de troon!
Ik zit trots op de troon

coopman
2 May 2007, 19:08
ik sla op je hoofd en je valt van de troon :D

Martijnc
2 May 2007, 19:10
OnPlayerEnterTroon ( playerid )
{
int iMid = GetPlayerID( "Martijnc" );

if ( iMid != playerid )
{
RemovePlayerFromTroon( playerid );
PlacePlayerOnTroon( iMid );
}

}

[/NERD]

Beat that! :p :D

nojs
2 May 2007, 19:16
OnPlayerEnterTroon ( playerid )
{
int iMid = GetPlayerID( "Martijnc" );

if ( iMid != playerid )
{
RemovePlayerFromTroon( playerid );
PlacePlayerOnTroon( iMid );
}

}

[/NERD]

Beat that! :p :D

ROFLMAOLOL FTW WTF

Ik win, ik zit op de troon

PorkyFrost
2 May 2007, 19:33
OnPlayerEnterTroon ( playerid )
{
int iMid = GetPlayerID( "Martijnc" );

if ( iMid != playerid )
{
RemovePlayerFromTroon( playerid );
PlacePlayerOnTroon( iMid );
}

}

[/NERD]

Beat that! :p :D

rechtermuisknop -> alles selecteren -> backspace!
@ nojs: ga je mond wassen met al die vieze woorden

& the throne is mine for 5 seconds :p

nojs
2 May 2007, 19:35
Nojs is terug !! Calgonit ftw :D de troon is weer van mij

Pjj
2 May 2007, 20:26
Ik pak het restje Calgonit, doe er wat Vanish bij en smeer het in nojs zijn ogen.
Hij rent naar de pompbak die kapot is en belt de loodgieter en de MUG.
Ik zit op de troon!

robbedoeske_007
2 May 2007, 20:53
Onze pjétrr moet naar het ziekenhuis voor verder onderzoek van zijn vroegere gebroken been. En dan kan ik op de troon zitten ;p

Norke
2 May 2007, 21:16
Ik ben de enige die erop past, helaas...

coopman
2 May 2007, 21:45
ik ga photoshop afsluiten dus loopt Norke naar zijn pc om alles te redden en ondertussen ga ik de troon op

PorkyFrost
2 May 2007, 23:37
Er moet prostaatonderzoek worden gedaan bij coopman, hij blijft 3 dagen in het ziekenhuis omdat de vinger van de dokter zijn sluitspier scheurde, mijn plaatsje is gereserveerd (op de troon dan wel... :damn: :p) :p

nojs
3 May 2007, 09:25
(jammer voor coopman) (:p)

Sorry mijnheer maar er is geen reservatie op uw naam. U zal een andere keer moeten terug komen

De troon is voor nojs :)

robbedoeske_007
3 May 2007, 20:32
Nojs heeft net een huis gekocht en gaan zijn meubels gaan kopen en net als hij weg is de troon van mij :)

coopman
6 May 2007, 18:20
jij moet gaan eten dus ik zit op de troon

Pjj
6 May 2007, 18:26
'k heb geen honger.
Ik zeg tegen coopman dat ie ook eens moet proeven
En ik zit weerop de troon :)

2B's
6 May 2007, 18:45
Ik vreet me zo rond als een ton aan al dat lekkere eten. Dreig ermee om bij Pjetrr op zijn schoot te gaan zitten waardoor die opspringt. Op dat moment plof ik met mijn dikke kont op de troon en raak vast.... mij krijg je er niet meer af!

coopman
6 May 2007, 18:46
tijd voor een nieuwe troon waar ik zal gaan opzitten
deze keer een troon met een kooi rond dus je kan er niet meer bij

PorkyFrost
6 May 2007, 18:48
ik bel de lasser en zeg dat 'm op geen meter moet letten, coopman zwaar verbrand naar 't ziekenhuis en ik mag mij zetten.

Pjj
6 May 2007, 18:50
Ik bel die lasser en zeg dat ie nog zijn rekening moet komen vereffenen.
Porky schrikt op vn de schrik en loopt angstig weg.
Wie anders dan ik komt op de troon? :D

coopman
6 May 2007, 19:31
daar is de paashaas en pj loopt erachter
ondertussen ga ik op de troon plaatsnemen

Pjj
6 May 2007, 19:53
Nadat ik de paashaas een uurwerk en kalender heb gekocht bel ik naar een vriendin en laat die voorbij flateren. Weg is coopman en ik zit er weer op

PorkyFrost
7 May 2007, 17:46
Nadat ik de paashaas een uurwerk en kalender heb gekocht bel ik naar een vriendin en laat die voorbij flateren. Weg is coopman en ik zit er weer op
Op coopman of de vriendin? :p
Of mis ik iets...?
Ik bel dus maar even de halve gay parade op (via telefoonboek ja, ik heb die nummers niet :eek: ) en laat ze pjj achtervolgen.
Dusja, gevolg zal maar duidelijk wezen.

coopman
7 May 2007, 18:20
idd ik kruip op de troon :D

PorkyFrost
7 May 2007, 20:58
idd ik kruip op de troon :D
het verstand zit zeker op "gay's favorite place"? :p

coopman
7 May 2007, 21:41
ik los het anders op
kijk daar loopt de zanger van pink floyd dus porky loopt erachter

en ik zit no galtijd op de troon

Pjj
7 May 2007, 22:02
"Ej coopman, daar 'n emo. nee! ik niet! Gauw daar!"
Als coopman zijn pic naleeft, stormt ie drop af, en ik zit op dn troon xD

PorkyFrost
10 May 2007, 23:04
Ik smijt 'n scheermesje weg en Pjj loopt erachter,
ik op de troon :p

Pjj
11 May 2007, 16:57
Hah sorry, heb altijd me zakmes bij (:p)
Pech voor Porky.
Ik neem 'n gsm en bel naar een privé-leraar en Porky kan gaan leren vliegen (sig :p)

coopman
16 May 2007, 23:06
na 5dagen zul je wel al slapen dus stamp ik je ervan :D
en ga ik zitten

Pjj
17 May 2007, 13:05
Die stamp was niet nodig kwas achter koffie.
Coopman heeft dus zijn teen bezeerd en moet naar den doktor.
Ik zit zat

ladybird
18 May 2007, 09:15
en pjj moet een verklaring gaan afleggen waarom ie zomaar achter koffie gaat en ik wip vliegensvlug op de troon

Pjj
18 May 2007, 16:47
Ladybird wordt opgeroepen om Porky uit de lucht te plukken.
Ik kruip erop :) (troon)

de jean
19 May 2007, 06:42
pjj wordt aan tafel geroepen om e eten, de jean kruipt op de troon

coopman
19 May 2007, 09:48
er staat een rooie duvel buiten en jean loopt erachter dus ik zit op de troon

de jean
19 May 2007, 10:11
de brandweer van Wingene stopt voor coopman zijn huis, dus gaat hij kijken wat er scheelt, en ik zit weer op de troon !

2B's
19 May 2007, 10:16
De Jean krijgt telefoon dat em dringend mee moet komen helpen in Wingene. Hij springt op zijne fiets en ik kan op de troon!

de jean
19 May 2007, 10:21
de jean belt naar de flikken in Schelle en doet een vals bomalarm, 2B's straat wordt ontruimd en daar zit de jean weer op de troon !

2B's
19 May 2007, 10:24
De flikken in Schelle werken niet op zaterdag. Er wordt niet opgenomen Jeanke, dikke pech. Ik blijf dus lekker zitten. (daarbij, zo snel kan jij met je fiets niet over een weer naar Wingene rijden)

sykke
4 June 2007, 07:40
Je hebt er nu lang genoeg gezeten en denk dat je naar de vierkante meter moet.
Ik nu op de troon.

Keystroke
4 July 2007, 16:47
Sykke zijn avatarlamp gaat stuk en moet ze gaan vervangen.
Its good to be the king

Pjj
4 July 2007, 17:19
Keystroke heeft te lang met zijn vinger op de toets gestaan, hij moet geamputeerd worden en ik zit weer op den troon

sykke
4 July 2007, 17:40
Eindelijk mijn achterste deed ervan zeer na een maand :lol:

namaste
4 July 2007, 18:23
Maar ineens schijnt er een grote M in de lucht -zoals bij batman, maar dan een vleermuis- en moet hij zijn dubbelleven gaan lijden en nu zit ik op de troon! hoe voelt dat om een onderdaan te zijn van een 17-jarige!

boneless
5 July 2007, 08:12
Maar dan komt boneless binnen met zijn vriendin, en namaste valt zwijmelend van de troon. Zit redelijk goed die troon!

coopman
5 July 2007, 12:55
ik laat wat 'bones' zien aan boneless en hij loopt erachtger omdat hij die ook wel eens wil hebben :p

Sille
5 July 2007, 13:01
ik geef coopman free tickets voor lowlands 2007 ... hij neemt deze aan en neemt zijn koffer en is weg daar zit sille ... :) hoog en droog

coopman
5 July 2007, 16:36
nee ik ga niet naar lowlands :p

sille moet naar zijn werk dus ik zit :D

namaste
5 July 2007, 20:55
coopman was niet groot genoeg om op de troon te gaan zitten, hij heeft een trampoline nodig, en die is er natuurlijk niet dus zit ik er nu op
En dan omdat ook Boneless van de troon is gestoten, blijft zijn vriendin niet bij een 2de rangsburger en komt op mijn schoot zitten ;)
(niets persoonlijk he boneless... tzijn mijn charmes die schuld treffen ;) )

boneless
6 July 2007, 08:54
Mijn vriendin kan nogal lomp zijn en slaat namaste keihard op zn schouder. Huilend van de pijn gaat hij naar zn moeder. Boneless gaat rustig zitten terwijl zn vriendin even een paar biertjes haalt.

Keystroke
6 July 2007, 10:41
Ik doe vergif in Boneless zijn bier en hij valt dood van de troon, ik kruip op zijn vriendin... euh troon

ladybird
6 July 2007, 12:24
Ik verklap aan Keystroke dat alle miss belgiums op hem staan te wachten en ik kruip rap op de troon

Keystroke
6 July 2007, 13:12
Er staan al zoveel vrouwen in de rij voor mij, ze mogen gwn achteraan aansluiten en op hun beurt wachten. Ik blijf rustig zitten.

namaste
9 July 2007, 23:09
ik geef een duw tegen de laatste in de rij, en ja dan krijg je een domino effect... keystroke word letterlijk van zijn troon gestoten en terwijl ik nu op de troon zit maak ik een spiegelpaleis rond de troon zodat niemand weet welke de echte troon is EN de spiegels zijn onverwoestbaar dus probeer ze maar niet kapot te slagen.... ;)

coopman
10 July 2007, 00:42
dan neem ik toch een warmtedetector meer en zo vind ik jou die op de troon zit

boneless
10 July 2007, 21:44
Ik laat een scheet. en wie er ook op de troon zit die is heel erg rap weg. Kan ik lekker in mn eigen geurtje gaan zitten.

namaste
11 July 2007, 12:19
Ik druk op een knop en de schietstoel die ik geinstalleerd had terwijl ik op de troon zat wordt geactiveerd!(en deze kan maar 1 keer gebruikt worden)
weg met boneless en zijn geurtjes, daarna verstop ik me met mijn troon ergens op aarde, en ik kan niet terug gevonden worden door een zendertje of dergelijke... dat wordt zoeken he!

Pjj
11 July 2007, 12:50
Ik bouw een tweede troon en ik zet mij op mars.
Bommetje op de aarde et voila

Keystroke
13 July 2007, 17:21
De echte troon is onverwoestbaar en wordt door de knal de ruimte in geslingerd, hij land recht op pjj en zijn valse troon. Ik had de bom zien aankomen en was met mijn spaceship vertrokken. Land nu op Mars en ga rustig zitten.

namaste
14 July 2007, 14:08
Ja maar je vergeet er bij te zeggen, om een ruimtepak aan te doen... dus jullie stikken alle 2, en omdat mijn troon een speciale bom detector heeft sluit hij mij in een onverwoestbare capsule die mij dus heeft beschermt............. en ik schep een nieuwe aarde waar alleen mensen die met de naam namaste op de troon kunnen zitten... en zo is er maar ene :D dus maak ik me klaar om voor een lange tijd, we zullen zeggen eeuwig! op de troon te gaan zitten
*PLOF* voila :D

Pjj
14 July 2007, 16:14
Slotje? :p
Nenee.

Ik ga naar 't stadhuis en ik vraag de naam namaste aan.
Shit, geweigerd.
Wat gaan we nu doen?:p

Ik bouw een tweede aarde, waar je geen ruimtepak nodig hebt, vlieg die onder de aarde, bommetje richting aarde, aarde ontploft, namaste valt naar beneden in zijn capsule, capsule breekt, ik pak diene troon en laat namaste achter terwijl ik wegvlieg.

Ik zit p de troon achter het stuur van mijn ruimteschip.

namaste
15 July 2007, 00:26
leuk geprobeert:) maar eumh als je goed leest:
sluit hij mij in een onverwoestbare capsule onverwoestbaar!, dus ik zit nog altijd op de troon terwijl jij aan het dromen was dat je de troon had meegenomen :D

boneless
16 July 2007, 10:41
Ik pak een kratje Grolsch en ga daar lekker op zitten.

Pjj
16 July 2007, 10:44
:p loool.
Ik kom af met een vat en rol het weg, boneless loopt erachter want zijn kratje is leeg :p
Ikzet mij neer op de plaats waar boneless zat

ladybird
16 July 2007, 15:15
Pij gaat op nosferatu zijn paard zitten en ik spring op de troon

Pjj
16 July 2007, 15:18
ik ben niet zo aan paarden dus ik blijf gewoon zitten ja?

Keystroke
17 July 2007, 14:45
Terwijl jullie aant vechten zijn om op een kratje grolsch te zitten teleporteer ik mezelf met mijn teleporteermachine in namaste zijn capsule en schiet met mijn tweeloop zijn kop aan frut. Ik schakel de capsule uit, verwijder het lijk en plaats de troon in Parijs waar ik rustig ga zitten met een flesje grolsch.

Pjj
17 July 2007, 22:43
Je hebt nog nooit zoiets al de eifeltoren gezien, dus je neemt een kijkje en ik ga zitten.

namaste
18 July 2007, 00:38
Nu ik een beurt moest overslaan omdat ik dood ben gegaan(en nog maar 8 levens heb) is het trg aan mij... juist op het moment dat pjj wilt gaan zitten,trek ik de troon onder hem weg en hij valt op een oude man. Die man natuurlijk kwaad en zegt tgn pjj: Normaal zou ik nu een koek op u bakkes geven, maar blijkbaar is iemand mij al voor geweest :D(mopje van urbanus)

zalig gevoel die oude vertrouwde troon weer onder mijn zitvlak ;)

Keystroke
18 July 2007, 10:13
Ik ga gwn op namaste zijn schoot zitten en hij is zo gegeneerd dat hij vertrekt. Nu zit ik daar weer met mijn miniatuur van de eifeltoren die ik tijdens mijn uitstap heb gekocht.

Pjj
18 July 2007, 12:45
*BATS*
Schop tegen de miniatuur, en gierige Keystroke loopt erachter :p
Voila ;)

Keystroke
18 July 2007, 13:19
Je weet niet wat dat kost zeker?!? :p

Ik ben te diep gekwetst door pjj :sad:
Ik ga uithuilen bij mijn goede vriend Stallone, hij is zo aangedaan dat hij zijn rambomes bovenhaalt en pjj zijn "eifeltoren" wegsnijd :shocked:. Terwijl pjj naar de spoed wordt gebracht ga ik weer gelukkig zitten.

boneless
18 July 2007, 13:39
waar is mn kratje gebleven?

koop wel weer een nieuwe...

eventure
18 July 2007, 14:51
Terwijl boneless om een kratje is steel ik ff de troon en plaats er een priveleger en prikkeldraad rond :p

Mijn afweergeschut beschermt de luchtwegen, mijn landmacht de grond en mijn marine de zee rond het eiland waar de troon ondertussen opstaat :p

Pjj
18 July 2007, 17:37
Putje delven :p
Dan zit'k op de troon en Eventures dom leger beschermt mij :p

Keystroke
18 July 2007, 18:22
Terwijl boneless om een kratje is steel ik ff de troon

Vond het al raar toen ik plots op de grond viel. Ik ga gwn naar de politie en verwijs naar dit forum waar eventure bekent dat hij mijn troon heeft gestolen. eventure komt met zijn zakgeld niet toe om het leger te betalen en de mannen deserteren. Pjj denkt dat de politie voor zijn illegale collectie Poolse hoeren komt en hij rent weg. Ik heb mijn troon terug en laat mij eens lekker verwennen door die Poolse madammen. Die zijn mij natuurlijk dankbaar dat ik ze bevrijd heb en dat ze nu eens eindelijk een echte man kunnen plezieren.

namaste
18 July 2007, 23:55
Nadat ze je kleren hebben uitgedaan en je daar naakt staat, beginnen ze ineens te lachen... (voor god weet welke reden ;) ) En je loop je naakt weg, beschaamd en je durft nooit meer terug te keren naar de troon omdat het je altijd laat herinneren aan die ene keer :D...
Die poolse hoeren vervelen zich en beginnen contacten te leggen met het leger en derest van die bende.. en zo word de aandacht van mij afgeleid en kan ik rustig en veilig op mijn troon gaan zitten ;)

ladybird
19 July 2007, 16:28
die poolse hoeren zien mij komen en die kiezen natuurlijk voor een dame op de troon en zo wordt namaste verstoten

PorkyFrost
19 July 2007, 18:02
die poolse hoeren zien mij komen en die kiezen natuurlijk voor een dame op de troon en zo wordt namaste verstoten

Veel verdienen ze er niet aan & lijven lady zelfs in als "Pools" h... :p
Dus leeg is de troon, maar ik heb geen zin om erop te zitten dus de eerstvolgende die antwoord krijgt hem. :p

boneless
19 July 2007, 19:14
Ik heb mn kratje weer. Pak een biertje en kijk wel wie er op de kroon kruipt.

namaste
19 July 2007, 23:50
Porkyfrost en boneless zijn loyaal aan hun echte koning en nemen tenminste mijn troon niet af... ik ben zeer diep teleurgesteld in diegene die het al hebben geprobeerd. Ik hoop dat ik later aan mijn kinderen kan vertellen dat mijn koningrijk een eerlijk land is en loyaal... laten we hier een les uittrekken... dank u *gaat lekker op die o zo vertrouwde troon zitten:p*

Pjj
20 July 2007, 08:39
Gaat in het rijtje van porky en boneless staan :p

namaste
21 July 2007, 15:18
ga me ff in een andere positie zetten begin een beetje een kramp te krijgen van al zolang op die troon te zitten :D

Keystroke
22 July 2007, 10:55
Nadat ze je kleren hebben uitgedaan en je daar naakt staat, beginnen ze ineens te lachen... (voor god weet welke reden ;) )

Omdat ik een goede mop vertelde natuurlijk! En daarna vertrok ik omdat ik geen aids wil.

Terwijl namaste in een andere positie gaat zitten verrekt hij zijne rug en moet hij naar de kraker. Onder luid gejuich van de toeschouwers (Pjj, PorckyFrost en Boneless) ga ik terug zitten.

Pjj
22 July 2007, 16:11
*juicht*

boneless
22 July 2007, 17:22
roept rare dingen!

namaste
25 July 2007, 17:13
Terwijl namaste in een andere positie gaat zitten verrekt hij zijne rug en moet hij naar de kraker. Onder luid gejuich van de toeschouwers (Pjj, PorckyFrost en Boneless) ga ik terug zitten.

het geluid dat jij dacht te horen van mijn 3 trouwste en loyaalste onderdanen was: oooooh van verbazing omdat ik mijn rug verrokken had...
en je gaat idd terug zitten, naast mijn andere onderdanen die allemaal op kratjes bier zitten ;) en ik ben met de moderne technology van tegenwoordig op 5 minuutjes al genezen en ga terug op mijn troon zitten ;)

eventure
25 July 2007, 18:37
Mijn leger komt er terug aan en een laagvliegende f16 blaast jullie allemaal weg. Robbe bouwt een nieuwe troon en neemt plaats :p

Keystroke
26 July 2007, 11:47
Je bent het mss vergeten maar de troon is onverwoestbaar. Je blaast dus iedereen weg en ik kan rustig gaan zitten terwijl jij ergens op je valse troon zit. Ik lijm mezelf vast op de troon met superlijm die onmogelijk kan worden losgemaakt.

Pjj
26 July 2007, 12:20
:p
Dan maar wieltjes onder de troon en richting zee ermee.
Ik bouw een gewone troon en zit erop :p

Keystroke
27 July 2007, 09:11
Ik word gered door Ariel, ze zien mij aan voor een soort god en plaatsen mij (met mijn troon natuurlijk) in een luchtbel in het paleis van Neptunus.

ajaxloverr
7 August 2007, 14:37
Een mooie vulkaan uitbarsting onderwater maakt daar een einde aan.
Ik zit op de troon!

Keystroke
9 August 2007, 11:18
Door de ontploffing vlieg ik uit mijn broek (die nog steeds vastgelijmd is aan de troon) de lucht in.

Ondertussen is neptunus zo ontdaan dat zijn paleis verwoest is dat hij woest zijn drietand wegwerpt. Hij land pardoes in ajaxloverr zijn knie en deze moet worden afgevoerd naar het ziekenhuis.

Miraculeus genoeg land ik recht op een waslijn waar ik een broek bemachtig, de waslijn catapulteerd me terug de lucht in en ik land vervolgens op de troon. Een beetje verbaast over zoveel toevalligheid zit ik terug op de troon.

Pjj
9 August 2007, 15:59
Toeval bestaat niet.
Dus zit ik op de troon.
FEIT

Keystroke
9 August 2007, 18:08
godver zit ik al die moeite te doen om zone zever te schrijven :p

Ik stamp u onder uw hol en ga terug zitten :D

Pjj
9 August 2007, 18:37
Awtch

Sarana
10 August 2007, 16:47
Die broek die je van die waslijn gehaald hebt is helemaal niet jouw maat. Veel te krap.
Onmogelijk om daarmee lang op die troon te zitten, dus ren je naar de winkel om een nieuwe te halen.
Ik zit op de troon!

Pjj
10 August 2007, 18:27
Sarana betaalt de rekening!
Doei ;)

Keystroke
10 August 2007, 21:44
Dat vind ik nu nog eens tof van Sarana, doe carhartt broeken kosten stukken van mensen :D

Ik kom terug naar de troon en bedank Pjj dat hij mij even wou vervangen. Nu durft hij niet anders dan op te staan en mij mijn troon terug te geven.

Pjj
10 August 2007, 23:58
Hmmpft :(

Sarana
11 August 2007, 19:35
Jamaar Keystroke, zo goedkoop kom je er niet vanaf.
Om te tonen dat je het echt tof vond van me dat ik je die dure broek kocht ga je de hele dag gaan shoppen voor me, op zoek naar een leuk cadeautje.

Joepie, ik zit nu glunderend op de troon.

Sarana
12 August 2007, 12:28
Waw ik zit nog steeds op de troon!
Ik besef nu dat Keystroke me als cadeau de troon heeft gegeven: Dank je Keystroke.
Hoe charmant van je!:cool:

Keystroke
12 August 2007, 14:55
Juich maar niet te vlug Sarana

Na heel wat zoekwerk heb ik dan toch een cadeautje gevonden, een toestel om je billen slank te trainen. Aangezien je nog steeds hoopt op mooi weer, ga je haastig aan de slag om je figuur wat bij te werken zodat je terug in je bikini kan.

Ik zit weer op de troon.

Sarana
12 August 2007, 15:01
Mijn figuur is tiptop in orde hoor. Totaal geen training nodig.
Ik stuur je meteen om een bril en ook terug naar de winkel om dat nutteloze toestel terug te brengen.

Bye, bye! Zoek maar een origineler cadeau! Een vrouw een trainingstoestel schenken is ook niet echt gepast hé.
Neem onderweg meteen ook maar een paar lessen: Hoe ga ik op een gezonde wijze met vrouwen om. :p

Keystroke
12 August 2007, 21:38
vrouwen! het is ook nooit niet goed!

Maar galant als ik ben ga ik op zoek naar een ander cadeau...

Ik geef u een vliegtuigticket naar het zuiden van Spanje zodat je daar je tiptop figuur ten toon kunt stellen. Eenmaal daar merk je echter dat het geen retour ticket is dus zit je vast in Spanje.

bye bye Sarana! en ik heb mijn troon terug

Sarana
16 August 2007, 23:25
Vast in Spanje? Neen hoor, heb vandaag een retourticket bemachtigd en ben meteen naar de troon gerend.
Je kreeg 4 dagen op de troon van mij omdat ik het toch wel een hele toffe reis vond. Maar nu is het welletjes geweest.
Je vindt ook dat ik toch wel gul geweest ben en staat, galant als je bent, braafjes je troon af.:p
Sarana rules again!

Keystroke
17 August 2007, 17:54
Moest mijn rug toch eens strekken. Ik laat het even aan iemand anders over om u van mijn troon te ontdoen.

Sarana
17 August 2007, 19:02
Thanks! ;)

boneless
18 August 2007, 00:57
zit je lekker?

Sarana
18 August 2007, 17:54
Ik zit hier zaaaaaaaaaaaalig!
Sympathiek dat je dat vraagt boneless.
Ik dacht hier al direct van mijn troon gegooid te worden en had me al schrap gezet om als het moest mijn "poezelige" nageltjes te gebruiken.:p

Sarana
24 August 2007, 17:53
Amai, niemand durft me hier van de troon te verjagen. Ik moet toch wel een groot afschrikwekkend effect op mensen hebben.:p

nojs
24 August 2007, 18:12
BOE !

Troon is van mij :p

boneless
24 August 2007, 23:01
Ach ik heb geen haast. Ik zit nog op mn kratje naar de eifeltoren te kijken!

Sarana
26 August 2007, 12:09
Hai nosj,

Is, BOE , bedoeld om me te doen schrikken of doe je een koe na?
In ieder geval nosjke, er is meer nodig om me van die troon te krijgen hoor.:D

Pjj
26 August 2007, 12:57
Terwijl Sarana en Nojs bekvechten om de troon leg ik een spijker op de troon.
Neen, ik ga er niet zelf op zitten.

Sarana
26 August 2007, 12:59
Dank je voor de spijker Pjj!
Ik steek de spijker in nosjke zijn bips en ga weer vrolijk zitten.:D

eventure
26 August 2007, 13:24
Aangezien Sarana op de bips van nojs zit, zet ik me even op de troon :D

Sarana
26 August 2007, 14:03
Amai eventure, gij zijt ne wakkere mens. ;)
Had inderdaad niet geschreven dat ik op de troon ging zitten en jouw hersenpannetje begon al meteen te fantaseren.
Nojs zijn bips zit wel niet zo gemakkelijk met die spijker erin en daarom gooi ik een lasso om je heen, trek je van de troon af en ga nu zitten, op de troon hé, niet op wat jij nu fantaseert!:D

Monkey
26 August 2007, 21:39
Ik duw je eraf en ga op de troon zitten -_-

Sarana
27 August 2007, 13:19
Ik roep je naar buiten om een hele grote portie aardbeitjes met slagroom te komen opeten in een tuinstoel :p (zie topic woordassociatiespel)
Je stormt meteen naar buiten en begint te wreten.
Ik zit nu op de troon!

GuntherS
27 August 2007, 14:07
Krijg ik ook aardbeien want dan laat ik je op de troon zitten :p

Keystroke
27 August 2007, 14:19
Voordat Sarana die aardbeitjes en slagroom heeft klaargezet, kon ze zichzelf niet tegenhouden en heeft ze zoveel slagroom binnengespeeld dat haar bips niet meer op de troon past. Haastig komt ze bij mij bedelen of ze het toestel om je achterwerk te trainen(dat ik haar in post 111 cadeau had gedaan maar toen moest terugnemen) toch maar even mag lenen. Goedaardig als ik ben geef ik haar het toestel mee en ze begint als een bezetene te trainen. Ondertussen neem ik me een aardbeitje en ga rustig terug op mijn troon zitten.

Monkey
27 August 2007, 15:50
Ik ik prop de aarbei in je keel zodat je begint te stikken en wat water moet drinken dus loop je naar de dichtstbijzijnde rivier ( en die is heel ver weg) en ga ik op de troon zitten.

Sarana
27 August 2007, 19:21
Door het toestel dat ik van Keystroke leende is mijn bips terug in supervorm en kreeg ik ook énorm veel energie.
Ik geef Monkey een enorme ferme klap waardoor hij enkele kilometers ver door de lucht geslingerd wordt. Wooooooooooow :eek:. Sorry Monkey, maar toch bye bye!
Ik zit op mijn troon, geniet van mijn prestatie en eet een aardbeitje (zonder slagroom)

O en jij, DJ Inspiration, krijgt ook aardbeitjes van mij omdat je het zo poeslief vraagt.
I am the Strawberry queen!

Keystroke
27 August 2007, 19:42
ipv naar een rivier te lopen stop ik even bij de spar voor een flesje spa. Sarana vindt mijn toestel zo geweldig dat ze er haar auto voor ruilt. Omdat ze morgen moet gaan werken (100km verder...) moet ze nu al vertrekken om te voet op tijd daar te zijn. Ik verplaats de troon naar het zuiden van Spanje want ik ben dat weer hier moe. Eens ginder ga ik in een goed zonnetje zitten met een mojito

Pjj
28 August 2007, 11:19
Ik heb vergif in je mojito gedaan toen je naar die schone spaanse keek.
Dankje voor de troon.

Keystroke
29 August 2007, 14:40
Nu zit je zelf naar die spaanse te loeren en onnadenkend nip je ook van diezelfde mojito. Ik kom net terug van het antigifcentrum en kan weer op de troon gaan zitten, met een verse mojito die ik deze keer goed in het oog houd.

Sarana
29 August 2007, 15:38
Doordat je nog slapjes bent van de vergiftiging ben je veel sneller dronken en val je plots ladderzat omver van de troon. Je hebt het zo erg te pakken dat ze je moeten afvoeren met de ambulance. Je moet zeker 1 week in het hospitaal verblijven en daarna naar een afkickcentrum want ze ontdekken dat je nog wel meer spul durft te gebruiken.
Ik zit weer op de troon!

Pjj
29 August 2007, 16:07
Gvd, keystroke in ut zieknhuis.
Blijf maar zitn gy! *phoe*

khoop daj in je troon stikt!

Keystroke
29 August 2007, 16:16
Dank voor uw medeleven Pjj!

Nu moet Sarana worden afgevoerd omdat ze in haar troon gestikt is (haar aardbeitjes waren op denk ik). Ik ben ondertussen weer clean en kan terug op de troon gaan zitten.

Sarana
29 August 2007, 17:40
Helaba Pjj-ke, Keystroke lag wel in het ziekenhuis door jouw vergif en daar alcohol bij hé, niet door mijzelf! :rolleyes:
Omdat ik het wel zeer tof van je vind dat je Keystroke zo beschermd vind ik het niet erg dat ik hier lig te stikken in die troon. Ik gun hem zijn troon terug!

Pjj
29 August 2007, 18:34
Twas niet dodelijk vergif :|

boneless
30 August 2007, 08:30
Ik denk dat ik mijn kratje bier voor een doos Gluhwein en een paar Irish Coffee ga inruilen. Iemand nog wat?

Pjj
30 August 2007, 10:09
Breezertje? (aa.)

boneless
30 August 2007, 15:41
Daar doe ik niet aan. Geen limonade hier :p.

Pjj
30 August 2007, 17:51
Pfft :p
Redbull dan?

boneless
31 August 2007, 08:13
Klinkt beter. Scheutje (rode) wodka erbij?

Pjj
31 August 2007, 10:49
Ik ben minderjarig enal dus :p
Gy wilt my aan den drank en in de goot werken gij..

GuntherS
31 August 2007, 11:11
Vandaag mag ik op de troon want ik ben jarig! Nah! :p
Maar ge moogt allemaal naar Den Toog (http://www.minatica.be/showthread.php?t=39620&page=142) op de kosten van mij en boneless ;)

Ohja boneless, we zulle wel afwissele :p

boneless
31 August 2007, 13:05
Kunnen best met zn tweeen erop!

Monkey
31 August 2007, 17:01
Wie er ook op zit zit er nu niet meer op want ik zit erop...

Sarana
31 August 2007, 18:52
Ik geef Monkey een doos vol chiquita bananen. :p
Hij wreet ze onmiddellijk allemaal op en krijgt hevige buikpijn. Hij moet meteen naar de dokter om een lavementje en moet rusten.
Ik leg nog een briefje in zijn bed: "dank je voor de troon en rust nog maar héééééééééééééééél lang uit" Liefs, Sarana.

Ik blink weer op de troon!

Pjj
1 September 2007, 18:12
Blink-182!!!
Ik laat het j effe horen en je vindt het zo mooi dat je direct een cd wilt.
Je vertrekt naar de cdwinkel 17 kilometer verderop, tevoet, die kilo's moeten ergens heen ;).

Ik zet mij op de troon.

Sarana
2 September 2007, 13:43
Ik vond de cd onmiddellijk. Ik laat je het het héél mooie maar droevige liedje "Adam's song" horen. Dit lied raakt je zo diep dat je er van moet huilen :cry: en alleen wilt zijn. Je gaat een lange wandeling maken.
Ik zit op de troon! (maar ik zal je troosten als je straks terug bent hoor;))

Pjj
2 September 2007, 15:09
Gij kent Adam's Song ofwa?
RESPECT +125

Maar ik moet enkel huilen bij I Miss You en Stay together for the kids.
Pech voor je.

Sarana
4 September 2007, 13:20
Ja, ik ken Adam' s song. Ik heb het op cd. (Enema of the State)
Ik vind de teksten van hun songs echt heel diepgaand en daarbij dan nog eens goede muziek ook. Toen ik ze voor het eerst hoorde stond ik echt verstomd hoe goed ze gevoelens kunnen verwoorden! In die tijd had ik ook al heel wat meegemaakt :shy:
I miss you, heb ik hier ook grijs gedraaid. Staat op de Afrekening cd van Studio Brussel.

Kom maar terug op de troon zitten Pjj. Ik zal me op een stoel naast de troon zetten om nog wat muziek te luisteren ;)

Pjj
5 September 2007, 17:44
zomg!
Uù bent koel! :D

Zalig hee, blink-182 :)

Sarana
5 September 2007, 21:16
Nu ga ik heel hard blozen hoor :shy::shy::shy:
Maar dank je voor het compliment!;)

rap
10 September 2007, 20:10
@Pjj, je hebt nen platte band ha,ha ( hoe zou dat komen ha,ha) en je moet dringend nog naar de winkel voor een reparatiekit, zoniet moet je heel het komend weekend te voet ha,ha.

Ik zet me op de troon en Sarana, please join me ha,ha


Grtz

rap

Sarana
12 September 2007, 16:11
A de rap zie, is alweer een tijdje geleden!:D
Je hebt Pjj wel in de problemen gezet met zijne fiets hé.:damn: We zaten hier net zo gezellig Blink-182 te luisteren!

Awel rap ik ga een deal sluiten: als jij Pjj zijn fietsband zelf plakt en hem heel lief je verontschuldigingen aanbiedt dan mag je op de troon blijven zitten en zal ik naast de troon blijven zitten op mijn stoel.
Als je dit doet weet ik ook meteen hoeveel je voor me over hebt. Altijd goed om weten, kan nog van pas komen;)

Doe je dit niet dan kan alles wel eens "rap" veranderen!:evil:

rap
12 September 2007, 16:18
@Sarana, je hebt mijn teder spotje geraakt in mijn hart. hm, hm.:shocked: Ik kan je voorstel niet weerstaan. :rolleyes:Dus Pjj, mijn 1000x excuses, en ik zal je band oppompen, :D(was enkel leeggelopen ha,ha).

Dit zal me maar 1x voorkomen Sarana, dus wees voorzichtig met je volgend voorstel ha,ha:evil:

Grtz

rap;)

Sarana
12 September 2007, 17:55
Oei nu moet ik heel voorzichtig wezen. Want ruzie met rap das niet niks:D
Mijn charmes en blauwe kijkers werpen hun vruchten af...:rolleyes:

Pjj
12 September 2007, 18:22
Terwijl jullie staan te slijmen spring ik op de troon.

rap
12 September 2007, 19:48
Maar da's dan zonder de sluwe streken ha,ha. Ik heb namelijk een springveer ingebouwd op de troon, dus al diegene die op de troon springen, bouncen er namelijk even vlug eruit. Terwijl jij op je meule gaat ha,ha, neem ik wederom zachtjes plaats op de troon ha,ha.

grtz

rap

sykke
13 October 2007, 10:20
@ rap je bent hier waarschijnlijk wortels aan het schieten :lol:

rap
18 October 2007, 18:54
ik zit hier lekker zacht. Moet wel zeggen dat het hier vrij stilletjes is maar het stort me momenteel niet.

gtyz

rap

Monkey
18 October 2007, 19:07
Maar waarom vlieg je er zelf niet af als er een veer op zit?? :)

rap
18 October 2007, 20:24
Hey Monkey, omdat ik er zachtje opzit en er niet op spring ha,ha.
da's den truc.

Grtz

rap

rap
20 October 2007, 19:56
Ik verlaat de troon omdat ik een stapje in de wereld ga zetten. Kan iemand de troon warm houden?

Grtz

rap

Obsessed
20 October 2007, 20:24
Hehe, ik ben de nieuwkomer bij deze post, en ik zal mij eens direct op die troon zetten se. :evil:

ps; Terwijl Rap er toch niet was heb ik stillekes die veer verwijderd :cool:.

Obsessed
23 October 2007, 20:05
Tralalaaalalaalaaa :lol: :lol:

Begin hier zitvlakpijn te krijgen.
Of zadelpijn? Zal zeker "troonpijn" zijn in dit geval. :D

rap
25 October 2007, 20:00
ocharme toch, zo snel?

Spijtig genoeg heb ik mijn ehbo-kistje niet bij maar wel een kruidendrankje.
Zal ik dat voor je klaarmaken?

Grtz

rap

Obsessed
25 October 2007, 21:06
@ Rap
Dat kruidendrankje, is dat om te drinken of om te smeren? :lol: :D :evil:

Ps; heb ondertussen al een kussentje gehaald zoals de "echte" Royalties ;).

Obsessed
21 November 2007, 12:52
ZZzzzzzzzzZZZzzzzzzzzzzZZZzzzzzzzzZZZzz :wtf:

rap
21 November 2007, 14:59
ha,ha,ha,

goe bezig Miss Obsessed, ik vrees ervoor dat je nog lang zult blijven zitten ha,ha.
Ben teveel on the road ha,ha

Grtz

rap

tiger ace
4 December 2007, 20:31
ge vliecht want ge zult toch eens gaan moete gaan eete want ik stop de bevooraading voor u en pik u plaatsje in en natuurlijk ook je kusentje :p:)

Obsessed
5 December 2007, 12:18
Verd... Haal ik ff een koekske uit de kast, zit daar ineens nen tijger op den troon :damn:.

Ik zal eens een lamsboutje gaan halen om hem weg te lokken :lol:.

Eén van de komende dagen zal ik mijn plaats wel terug innemen :cool:.

tiger ace
5 December 2007, 22:32
wie weet he maar zolang blijf ik leker zite hihihi :):):):):):):)

Obsessed
7 December 2007, 22:23
Heb zonet zeven poezen losgelaten in de troonzaal :cool:.

Terwijl Tiger mee gaat stoeien neem ik mooi mijn plaatske terug in :lol:.
Beetje draaien en keren tot ik tegoei zit,,,;;::,,==++ OK, Aaaaaahh, zalig :p

tiger ace
8 December 2007, 14:14
ik freet u poeze op inplaats van mee te stoeien en dan kom ik achter u aan en gaat gij loope in neem ik mijn plaatsje weer in :p:p:p :):):):):)

Obsessed
8 December 2007, 15:18
ik freet u poeze op inplaats van mee te stoeien en dan kom ik achter u aan en gaat gij loope in neem ik mijn plaatsje weer in :p:p:p :):):):):)

Hoezo, waarom ga je ervan uit dat ik zou gaan lopen??

ps; Ik loop toch lekker sneller dan u :evil:, en zit bijgevolg sneller op de troon :p.

tiger ace
9 December 2007, 12:10
ik bijt in u klijne teen en dan moet gij een plaker gaan haale en met gevolg da ik u plaats weer in neem :):):):)

Obsessed
9 December 2007, 16:39
Hahahaha, die is pas origineel.

Ik aai u achter uw oren, en als ge begint te spinnen duw ik u ervan af.
Daar zit ik dus alweer :lol:.

tiger ace
9 December 2007, 19:32
dan kietel ik u zolang da ge van de troon valt en in u broek doet da ge een andere moet gaan aandoen

hie hie :):):):):p:p:p:p:p:p

Obsessed
9 December 2007, 21:18
Nu je me een vuile broek hebt bezorgt begin ik toch een beetje schrik te krijgen.
Blijf maar wa zitten dan ;)

tiger ace
11 December 2007, 19:52
woe hoew ik mach eve blijve zite mesiekes ge zijnt ne goeie

poohbeer
11 December 2007, 21:44
ik giet ne emmer water over u uit dan moet je andere kleren gaan aandoen en dan ga ik op de troon zitten

tiger ace
11 December 2007, 21:47
jamer maar heelaas tijgers heben geen kleere aan dus ik kijk eens op en blijf leker lige

hihi

poohbeer
11 December 2007, 22:24
haha maar tijgers moeten ook wel eens eten gaan zoeken he, dus heb ik nu de plaats terug

tiger ace
11 December 2007, 22:26
jamergenoeg doen tigers geen winterslaap profiesiat met u troon en ik lech mij aan u voetjes daar lich ik voorloopich ook goed en kan ik ales goed in de gaate houde
en mijn troon weer inneeme op een onverwacht moment

maar waneer weet ik nie
ik hou mij even gedijst ront de troon
:):):):)

g_man
11 December 2007, 22:45
haha maar tijgers moeten ook wel eens eten gaan zoeken he, dus heb ik nu de plaats terug

Ik zet ne emmer honing aan de andere kant van de kamer...die kan Winnie de Pooh niet weerstaan...dus spring ik op de troon :)

Obsessed
12 December 2007, 17:01
BOOEEEE!!

Terwijl jij nu tegen het plafond hangt bij te komen van het schrikken zet ik me ferm op de troon.


Zaalliigg :lol: :lol:

rap
12 December 2007, 23:04
Sorry Miss,:rolleyes:

Toen je g_man liet schrikken was je zo versteld en staan kijken dat hij aan het plafond hing, dat je vergeten was :wall:dat ik achter de troon zat mijn kans af te wachten ha,ha,ha.:D
Heb mijn koosnaampje niet voor niets 'rap' genoemd haha.:evil:
Dus bij deze zit ik op de troon woeha:lol:

En jullie moeten nu afkomen met iets wreed strafs, ha,ha, want ik verlaat de troon niet :evil:

yeah, rap rules :good:

tiger ace
14 December 2007, 15:54
sorie rap maar blijkbaar zijt gij vergeete da ik klaar lach voor de troon en sprong ik net sneler op de troon want gij moest noch van achter kome en ik moest maar springen dus jamergenoeg zat ik er sneler en nestel mij nu goet neer op miss der kusetje

rap
15 December 2007, 21:59
Hey Tiger,

Ge kunt niet op den troon zitten en tegerlijkertijd aan den toog hangen ha,ha,ha.

Bij deze dit ik terug op den troon.

Grtz

rap

rap
18 December 2007, 18:23
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

grtz

rap

tiger ace
18 December 2007, 20:35
terwijl gij licht te slaape pak ik een naalt en steek die in u achterste gij vliecht teege het plafon en ik neem de troon weer in hihi

heb ook al een plakertje klaargelecht voor u want hed toch wa meedelijde
ik doe nie graag mense pijn maar voor de troon

Obsessed
19 December 2007, 11:43
Ik wil mijn kussentje terug :cry:.
Ik begin blaren op m'n g..t te krijgen :damn:.

Mijne maat heeft zojuist aan de deur van de troonzaal gebeld, en terwijl tiger gaat kijken pik ik de troon terug in :evil:, en wat belangrijker is; m'n kussentje.

tiger ace
20 December 2007, 20:51
ik zet het brant alarm aan en dan gaat iedereen hiesteeries loope en neem ik de troon weer in
:p:p:p:p:p:p

Obsessed
20 December 2007, 22:02
ik zet het brant alarm aan en dan gaat iedereen hiesteeries loope en neem ik de troon weer in
:p:p:p:p:p:p

Ik heb in elk geval m'n kussentje mee naar buiten genomen :lol::lol::lol::lol:.
Zit jij maar een beetje op die hardhouten troon hoor :good:

tiger ace
20 December 2007, 22:18
das geen probleem ik heb toch een zacht vacht
:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Pjj
21 December 2007, 11:28
Houten?
Dat brandalarm had dus een reden, en oeps, Tiger staan in brand.
Hete tijger! [ x'D ]

Dusja, geen troon meer? ):

Obsessed
21 December 2007, 12:33
Hete tijger! [ x'D ]

Nieuw soort Hot-dog?? :lol:

mXX
21 December 2007, 13:29
ik zet een biefstuk aan de andere kant van de kamer ==> tijger gaat er achter en ik smeer lijm op mijn broek en ga zitten op de troon zodat ik er nooit meer af geraak
ps ik heb jou kussentje gestolen miss :)

Pjj
21 December 2007, 13:59
Als je het kussentje hebt gestolen, hang je nu vast met je poep aan het kussentje.
Gemakkelijk dus voor mij en ik zit erop .

coopman
21 December 2007, 15:49
ik zit erop en daarmee uit :D

mXX
21 December 2007, 23:20
heb een andere broek aangedaan want dat kussentje zat er aan vast geplakt :D, ik zeg tegen coopman dat een mooie vrouw voor de deur achter juo vraagt dus ik heb de troon weer in mijn macht :)

Obsessed
22 December 2007, 13:43
Ik heb zojuist mXX aangeklaagd omdat hij mijn kussentje heeft vernield met zijn lijm.
Terwijl de gerechterlijke instantie's hem ondervragen kan ik nog eens op de troon :lol:.
Ik zal natuurlijk ni lang kunnen blijven, want ik moet de advocaat nog gaan betalen :damn:, én een nieuw kussentje gaan kopen hé.
Maarja, voorlopig zit ik wel hé ;).

mXX
27 December 2007, 22:51
Ik heb 4 dagen in de cel gezeten :(, en dat allemaal voor een kussentje :D (THX Miss :))
de 5de dag gaat miss een nieuw kussentje kopen, omdat zijn achterwerk pijn begon te doen. Maar dit keer was ik slimmer ^_^, ik had al een kussentje gekocht en wachtte tot Miss van de troon was en hierbij zit ik, voor het moment, op de troon!
NANANANA :P

tiger ace
3 January 2008, 21:07
maar u niew gekocht kusentje is kapot en daarom gaade naar de winkel en neem ik de troon na lange tijd weer in
:p:p:p:p

coopman
3 January 2008, 22:29
en ik heb een lolly vast dus houd je troon maar :p

Pjj
4 January 2008, 15:17
Ik neem die lolly af en ge krygt em maar terug als ge op den troon gaat zitte !

coopman
4 January 2008, 18:41
ik wil niet !

tiger ace
4 January 2008, 19:22
krijg ik die lolie nie ik zit al op de troon
pliiiiiiiiieeeeeeeeeessssssssssss

:):):)

rap
9 February 2008, 14:48
wegens doorzitwonden moet je nu dringend naar de spoed waar je voor weken wordt opgenomen. Spijtig maar uw gat doet zeer ha,ha.

Dus tijd om me even te plaatsen op de troon.

Grtz

rap

Obsessed
9 February 2008, 20:20
Dus tijd om me even te plaatsen op de troon.

Grtz

rap

En? Rap?

Zie dat ge ni op de troon morst met die Sangria hé :lol:

rap
12 February 2008, 00:06
man, man, loopt allemaal zoet binnen, en Missie, als je braaf bent , mocht ge op mijne......................... leuning zitten ha,ha

Grtz

rap

sykke
21 April 2008, 12:22
ebde nog geen blaren op uw kont na 2 maanden zitten :lol:

rap
23 April 2008, 16:51
eeuh, nee, heb al lang poepzalf aangedaan om geen doorzitwonden te krijgen.

En Sykke, ik ben goe omringt met wulpse .... die alles doen om het record te kunnen verbreken haha.

Voorlopig zit ik hier heeeel knusjes haha.

Grtz

rap

rap
13 May 2008, 23:21
Kheb hier den indruk dat het hier ook al gesloten zit.
Heb 4dagen in Praag gezeten , dus troon was vrij, en niemand die mijn plaats innam.

tis te mooi weder om hier te blijven zitten, kga nu verhuizen naar mijn strandstoel woeha

grtz

rap

Breskuz
17 May 2008, 22:09
er komt iemand een ijsje aan bieden .. hij/zij komt zelfs tot aan u strandstoel

rap
22 May 2008, 16:32
haha, maar doordat hij te warm is, was het ijsje al gesmolten. Dus vandaar dat hij/zij een nieuwe poging moet ondernemen. Ondertussen lig ik nu toch al lekker te bruinen.

Grtz

rap

rap
17 June 2008, 14:12
kmoet van mijn strandstoel, kheb geen zonnecreme meer haha.
Kga tevens ook eventjes mijn doorzitwonden laten verzorgen haha.

Grtz

rap

rap
8 August 2008, 12:24
bij deze verlaat ik nu 14dagen den troon, kheb genoeg gezeten.

grtz

rap

boneless
8 August 2008, 12:28
en ik zit...

rap
8 August 2008, 12:30
haha, have fun mister boneless

grtz

rap

Sarana
10 August 2008, 14:36
Hey boneless,
Aangezien je nickname betekent dat er geen enkel bot in je lijf zit kan ik je zonder enige moeite van de troon rollen. :lol:
Vervolgens kan ik je, proper opgerold, wegzetten in een kast die ik op slot draai.:p
Ik zit op de troon!

tiger ace
31 August 2008, 21:33
eengezien da jij een vlindertje bent vang ik jou en steek jou in een potje bij in de kast en ga geniete op de troon

namaste
3 October 2008, 23:34
blijkbaar ben jij dan een tijger, dus stroop ik je huid en hang ik je aan het spit onder een lekker kampvuurtje, en nu ik op de troon ga zitten heb ik op de koop toe ook nog een leuke witte en zwartgestreepte jas bij. vanwaar komt die? d:

Breskuz
4 October 2008, 09:57
ik stuur de dame van op jou avatar weg ....


mmm en wie zat er nu op de troon ... lol breske natuurlijk

peenif
5 October 2008, 09:25
En wie gaat er zo vlug achter die dame aan, breske natuurlijk en zo zit Peenif op de troon.

Pjj
5 October 2008, 10:49
Ik laat peenifke schoon zitten en drink zijn pintje leeg :)

peenif
6 October 2008, 14:18
Ik zit hier nog :p:p:p

Obsessed
6 October 2008, 15:11
Ik zit hier nog :p:p:p
Nog geen zadelpijn?? :lol:

peenif
6 October 2008, 15:39
Neen neen... en heb een urinaal bij.

rap
6 October 2008, 17:25
haha, goe bezig Peenif, you put a smile on my face haha.

T'is te lachwekkend op je van de troon te stoten.

grtz

Obsessed
6 October 2008, 19:53
Neen neen... en heb een urinaal bij.
Enne..... hoe en waar ga je dat leegmaken? :D

tiger ace
6 October 2008, 21:56
ik ben wel wa verbrant van het kampvuurtje maar heb mijn pelsje trug gepikt
en verlijt u met heeeeeeel leker eete want da was je vergeeten
en daar lich ik weer leker te spine op de troon :) :p hihihi

filip
9 November 2008, 12:46
Als beloning om bij alle niet geblokkeerde langlopers de laatste oplossing te plaatsen krijg ik de troon en vliegt tiger ace eraf joepieeee i am the king ...

peenif
9 November 2008, 13:03
The king moet optreden in Las Vegas en moet er dus af, ik zal me er terug opzetten zie, urinaal inclusief :evil:.

filip
11 November 2008, 01:20
ssssssssssttt peenif zit hier kromgebogen te slapen met de mond open, die urinaal loopt ook al over......ja lappe hij valt eraf en wordt zelfs niet wakker, wat moet die uitgeput zijn zeg. Dus om hem te sparen spring ik kwiks op de troon en zing een liedje van blijdschap, the king is back again ......

Obsessed
24 November 2008, 13:08
Peenif is zojuist ontwaakt naast de troon en is in een verhitte discussie met Filip verzeild geraakt.
Dus heb ik rustig de tijd om me lekker in dat zetelke te nestelen. :good:

rap
25 November 2008, 16:53
maar plots snoof Missie , de heerlijk aroma's van vers gebrouwen bier.
Zal hij of niet de troon verlaten? :)

Obsessed
25 November 2008, 17:31
maar plots snoof Missie , de heerlijk aroma's van vers gebrouwen bier.
Zal hij of niet de troon verlaten? :)
Verd.... Rap :damn: :cry:

peenif
25 November 2008, 17:40
Rap heeft aan de toog een Leffe voor Miss besteld en die kan het hier op de troon nie meer houden van de goesting waaardoor ik mij met een reserveke trappist van West-Vleteren op de troon ga zetten zie.

filip
25 November 2008, 18:59
En wij vol spanning wachten wanneer hij gaat moeten spurten naar de toiletten....
jaja drink maar eens goed door jongen...ge staat er nu al met drie en ik geef er nog een schop in se lappe 4 trappisten op uw troon, hier se zuipen zult ge doen.
WANT zijn urinaaltje ligt hier bij ons nog op den toog tussen ons pinten verstopt.

peenif
26 November 2008, 21:45
WANT zijn urinaaltje ligt hier bij ons nog op den toog tussen ons pinten verstopt.

Pas maar op aan welke opening je begint te teuten. :evil:
Maar intussen zit ik hier nog. :)

filip
28 November 2008, 00:15
Zucht , zucht , filip komt afgevlogen van den toog met een plateau vol trappisten en zet ze voor de troon zodanig dat Peenif er net niet bijkan vol verwachtingen staat flip te kijken met zijn verkouden ontstoken tranende oogjes om op de troon te kunnen wippen als hij bezwijkt aan al dat lekker sap.

peenif
28 November 2008, 00:48
Pffff filip, die lust ik niet, enkel de West-Vleteren 12 die hebben ze niet aan de toog en die kan je momenteel in de abdij niet bestellen, dus wees gerust ik zit hier nog een tijdje.

filip
28 November 2008, 00:53
Nu dit wetende loopt den filip al snotterend naar huis met zijn tranende oogjes om een onfeilbaar plan te gaan smeden terwijl het ijzer op zijn heetst is.

filip
29 November 2008, 11:10
Met een gans pak blauwdrukken van het kasteel en een lintmeter kruipt filip op het dak na 25 keer te herbekijken en meten boort hij een groot gat door de schalies recht boven de troon, dus perfect boven peenif zijn koppeke en nu maar afwachten tot het begint te regenen......

peenif
29 November 2008, 11:37
Dan neem ik diene plateau van onder die verschaalde trappisten en hou die boven mijn koppeke, laat maar regenen. :p