Volledige versie bekijken : Doe mee en win: Acronis True Image Home V10 NL

PeterN
8 juni 2007, 00:50
Hier zijn we weer met een nieuw "Doe mee en win" topic...

Deze maand kan je een handig software pakket winnen dat iedereen kan gebruiken. Onze sponsor Boek & Soft (http://www.boekensoft.com/) gaf ons een orginele versie van Acronis True Image Home V10 Nl cadeau om te verloten onder onze actieve leden.

------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.minatica.be/nieuwsbrief/ATrueImage.jpgMet Vista als nieuw besturingssysteem lijkt het niet meteen nodig om al backups of images te maken van je systeem.
Toch zal het moment er komen dat je dankbaar bent dat Acronis True Image 10 in je bezit is.

Behalve gedeeltelijke of gehele backups van bestanden en mappen, je fotocollectie, je muziekbestanden, je kalender... kan je ook een volledige systeembackup maken.
Je hebt mogelijkheid om een bootable CD te branden voor of na de aanmaak van je backup/image. Bepaal zelf waar die image moet komen: op een andere partitie, andere harde schijf, jazz drive....

Faalt je systeem op een bepaald moment, gebruik je de opstartbare herstel CD om zo je mappen of je gehele systeem zoals het was op de datum van aanmaak terug te halen.

Een proefversie van Acronis True Image 10 kan je hier (http://download.easycomputing.com/ec4178/4178_ti_10_nl_demo.exe) (104Mb) afhalen. De handleiding kan je hier (http://www.minatica.be/tutorials.php?do=file&id=90) op ons forum vinden.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar voor onze trouwe Minatica leden is dit pakket ook te winnen. Natuurlijk zal je er iets voor moeten doen ;)

Wat moet je doen?
Heel simpel, vul dit formulier in (http://www.minatica.be/index.php?page=wedstrijd), beantwoordt de onderstaande vragen en verzend het. Inzenden kan tot en met 30 juni 2007 tot 00u00. Latere inzendingen worden niet meer geaccepteerd!

De winnaar wordt bekend gemaakt op het forum en zal het software pakket thuisbezorgd krijgen.

Kan je met Acronis True Image ook je e-mail backuppen?
Eerder kon je met Acronis True Image een backup maken op een brede waaier van mediadragers : hd, cd, dvd, ... Vanaf versie 10 is er een nieuwe mogelijkheid waar je alle informatie kwijt kan. Welke? Geef ook je informatiebron bij je antwoord.
Een nieuwe sponsor heeft zich aangekondigd. Help jij meespeuren? Wie zoekt ons?
http://www.minatica.be/nieuwsbrief/sponsorvraag.jpg
Schiftingsvraag : op onze server hebben we een map 'Vorming' staan met al onze data en afbeeldingen van de lessenreeksen hier op Minatica. Hieronder vind je de eigenschappen van die map. Op 30 juni gaan we deze map terug downloaden en backuppen met True Image V10 met een gewone compressie verhouding. Onze vraag: hoe groot zal de backup zijn op onze harde schijf? Specifieer in bytes !!!
http://www.minatica.be/nieuwsbrief/vorming.jpg

Iedereen veel succes ;)

compuchrisje
15 juni 2007, 16:48
Blijkbaar zijn ofwel de vragen te moeilijk, ofwel is er geen interesse voor Acronis TI 10? Ik kan jullie verzekeren dat het mij ettelijke uren herinstallatiewerk heeft bespaard, zoniet dààààgen. Dus waag jullie kans of we verloten het onder het team! :lol::lol::lol:

gotenks
15 juni 2007, 18:45
Blijkbaar zijn ofwel de vragen te moeilijk, ofwel is er geen interesse voor Acronis TI 10? Ik kan jullie verzekeren dat het mij ettelijke uren herinstallatiewerk heeft bespaard, zoniet dààààgen. Dus waag jullie kans of we verloten het onder het team! :lol::lol::lol:
Dat zie ik wel zitten :p

coopman
15 juni 2007, 18:50
van mij mag het
software winnen zegt me niets
liever een stukje hardware ofzo

Phil O'Sophe
15 juni 2007, 19:18
Zelf gebruik ik dat programma (Acronis True Image) al een hele tijd, en ben
er HEEL TEVREDEN mee.
Kan het dus iedereen aanraden, dus ook om deel te nemen aan de wedstrijd !! (y) (y)

Fck_
18 juni 2007, 18:36
Tuurlijk wil ik het ook winnen, maar ik weet gewoon totaal geen antwoord op die vragen. :p

compuchrisje
18 juni 2007, 19:07
007 is je niet bekend Woya? Je kan alles terugvinden, links zijn erbij gegeven, 't komt enkel op de schiftingsvraag neer.
Wie zoekt, die vindt, wie vindt, die wint!

Fck_
18 juni 2007, 21:03
Oké, ik ga mijn best doen! :)

seb
18 juni 2007, 21:38
:pik heb ook eens geprobeerd:)nu hopen dat ik win:p

ajaxloverr
18 juni 2007, 22:30
jmmr ik heb hem al...
geweldig prog trouwens...

PeterN
19 juni 2007, 01:01
Ik wil hem ook, maar mag niet meedoen :wall:

Jaaanskeh
20 juni 2007, 18:20
Heb hem ook al, goei progske...

Mensen speel maar mee het is de moeite waard hoor !

PorkyFrost
21 juni 2007, 13:11
Heb 't ook, heeft me al paar keer geholpen, vooral toen die installatie van m'n vista op m'n raid lastig deed, eerst op andere HD geïnstalleerd, met acronis (bootable cd) dan kloon gemaakt en andere geformateerd.
Zeer handig.

dannyma
22 juni 2007, 22:15
bedankt maar wens andere veel geluk om het te winnen .
voor mij hoeft het niet want alles dat ik belangrijk vindt maak ik altijd back up's van zonder acronis 10 en heb er al liggen van 6 jaar geleden zowel op cd,dvd,of hd en soms format kan geen kwaad en de pc weer is anders instellen is soms en mooi bezigheid :D.zeker als je er 5 pc's hebt en meer dan 1000 gig hebt liggen aan hd's .over cd en dvd 's ben ik de tel allang kwijt geraakt .;)

Pcfreakske2000
23 juni 2007, 22:48
Ik heb vandaag ook meegedaan.

Ik hoop dat mijn antwoorden juist zijn.

Fck_
25 juni 2007, 12:40
Even een vraagje in verband hierover:p
Ik had meegenomen maar ben nu opgenomen in de "redactielid in opleiding" groep, Geld mijn deelname nu nog of nie?

PeterN
25 juni 2007, 16:29
De reeds ingestuurde deelname geld nog. Toen was je nog niet opgenomen;)

Fck_
25 juni 2007, 16:44
Owké! dan hoop ik dat ik nog win. :)

foxofinfinety
25 juni 2007, 16:58

ik denk dat er weinig interesse is omdat het voor vista is en meesten gewoon xp blijven gebruiken ik heb wel vista maar voor mij zijn de vragen te moeilijk (en dan nog 'k heb een ander back-up programma!)

Fck_
25 juni 2007, 18:33
Tja iedereen zijn mening hé. :) Ik denk maar:

Hoe minder deelnemers, hoe meer kansen voor mij! :)

compuchrisje
25 juni 2007, 22:53
@foxofinfinety: even goed nalezen bij boek&soft, het programma is geschikt voor windows 98/ME/2000/XP! Flauw excuus hoor! Meedoen telt.

sykke
26 juni 2007, 10:54
Voila ze formuliertje ingevuld. ;)

boneless
26 juni 2007, 12:14
toch maar meegedaan :)

Fck_
26 juni 2007, 12:40
YaY nog 4 daagjes en we weten de winnaar. :)

Succes iedereen !;)

rap
26 juni 2007, 14:46
Oke heb de antwoorden van de 3(opzoek)vragen maar de shiftingsvraag?

Jongens, hoe kunt ge dat weten of gokken?

Heb weinig haar op mijn hoofd dus ik kan er niet in krabben om mijn cellen te activeren.

Grtz

rap

Fck_
26 juni 2007, 14:51
Ik heb de trial gedownload en zelf een image gemaakt van een map :p hopelijk kom ik zo in de buurt.

sykke
26 juni 2007, 14:59
Zal er moeten een slag in slaan

boneless
26 juni 2007, 15:03
Je kan op de site van Acronis ook wat nuttige informatie vinden. Maar het blijft een gok...

rap
27 juni 2007, 22:32
Ziezo, dear Moderators,

Formulier ingevuld en verstuurd.

Pure gok. Laat de goden mij goed gegunst zijn.

Grtz

rap

Fck_
28 juni 2007, 21:46
Het is bijna zover! (h)
Ik hoop echt vanuit de grond van mijn hart dat ik deze win. :p

Colaerske
28 juni 2007, 22:19
Voila.. ik heb ook eens deelgenomen^^
Nu maar hopen dat ik win he:D

wolfskin
28 juni 2007, 22:21
ik zou wel willen meedoen, maar heb dat progje al, degene die het wint, zal zeker geen spijt hebben, tis echt een pracht progje!!!

Colaerske
28 juni 2007, 22:25
mmm.. nu kan ik al niemeer wachten!!^^
Weet iemand hoeveel kans er is om het te winnen? aantal inschrijvingen?

Colaerske
28 juni 2007, 22:35
Ik heb zo eens geteld.. en het zijn er toch maar zo een 8 ofzo

PeterN
28 juni 2007, 23:38
Niet iedereen zet daarom een berichtje ;)
Nog even spanning, en dan kan je weer gerust slapen :)

Colaerske
28 juni 2007, 23:43
haha..
kan je echt niet prijsgeven hoeveel kans we maken?

PeterN
28 juni 2007, 23:49
De kans is op het moment 1 op 16.670 want alle leden kunnen nog meedoen:D

Fck_
28 juni 2007, 23:52
Idd :D :p
Mja, ik denk niet dat ze allemaal gaan meedoen :p

Colaerske
28 juni 2007, 23:54
nee ff serieus:D hoeveel inschrijvingen zijn er al gebeurt..:)
dat maakt het nog spannender als je weet dat je veel kans hebt^^

Fck_
29 juni 2007, 13:09
Tja iets rond de 8 waarschijnlijk zoals je zegt he. :)
Hoeveel het er precies zijn, dat beslist PeterN (of andere admins) als hij/ze het wil zeggen. :)

Colaerske
29 juni 2007, 13:49
Daarom dat ik het vraag he..:D
Morgen is het zover!!!!!:p:p

Fck_
1 juli 2007, 00:06
Inzenden kan tot en met 30 juni 2007 tot 00u00. Latere inzendingen worden niet meer geaccepteerd!

De wedstrijd is dus afgelopen. :) Nu wachten tot we de winnaar weten hé. :) Ik wens succes aan alle deelnemers!!

PS: Post 500. :)

boneless
2 juli 2007, 08:42
Ik ben vooral benieuwd naar het antwoord op de schiftingsvraag :)

PeterN
2 juli 2007, 10:08
Ik heb alles gecontroleerd, maar laat het eerst door iemand anders nog eens contoleren zodat we zeker geen fout maken. Niets zo vervelend als een winnaar bekend maken en daarna een fout vinden ;)

Velen hebben zich wel laten vangen aan het feit dat ze geen rekening hebben gehouden dat door het plaatsen van nieuwe dingen op onze server deze map ook groeit. Maar het bleef gokken, vandaar dat het ook een schiftingsvraag was ;)

Na controle plaats ik de uitslag met het resultaat van de schiftingsvraag :)

compuchrisje
2 juli 2007, 10:37
And the winner is....

:shutup::shutup::shutup:(sor)

rap
2 juli 2007, 15:01
Goe bezig Chrisje.:p

Foei zenne, zo ons in spanning laten:rolleyes:

ha,ha, lekker spannend;)

Grtz

rap:good:

boneless