Volledige versie bekijken : Poll wedstrijd juni '07: Thema Laag Standpunt



Nostradamus
25 June 2007, 21:47
Welke foto vind jij de mooiste?

- Je stem is alleen geldig als je een reply geeft waarom je op die bepaalde foto gestemd hebt.
- Een reactie wordt gevraagd omdat het altijd interessant is ,voor iedereen, om te weten waarom juist die foto je stem heeft gekregen.
- Indien je geen reply geeft is je stem ongeldig en wordt deze dus, spijtig genoeg voor de inzender van de foto, naderhand verwijderd.
- Andersom, indien je eerst een reply geeft vergeet dan uiteraard niet om ook te stemmen.
- Stemmen op eigen werk is niet toegelaten.

Stemmen kan je tot zaterdag 30 juni 20:00 uur.
Bedankt alvast voor jullie medewerking.

Succes met het stemmen.



1. Beaaaaaatje


http://i10.photobucket.com/albums/a121/Beaaatje/minalaag.jpg




2. Phil O'Sophe


http://img373.imageshack.us/img373/7340/kopievanpict0010oo3.jpg




3. Sykke


http://img106.imageshack.us/img106/417/sykkexm6.jpg




4. Bertp


http://img249.imageshack.us/img249/6405/img0051ww2.jpg




5. Firefreak


http://img515.imageshack.us/img515/712/dscn07091qf0.jpg




6. Mp3Tjoeper


http://img144.imageshack.us/img144/2608/vlinderopschouderfm1.jpg




7. CompuChrisje


http://img518.imageshack.us/img518/1967/laagstandpunt3wy6.jpg




8. Eplerra


http://img517.imageshack.us/img517/830/dsc05521bm5.jpg

boneless
25 June 2007, 21:53
MP3tjoeper. Geweldige foto! Voor de rest zitten er ook hele mooie foto´s tussen. Maar toch ben ik van mening dat in fotografie geen bewerkingen moeten zitten. Maar evengoed, mooie foto´s!

Mp3Tjoeper
25 June 2007, 22:05
Ik kies voor FireFreak,

Die foto heeft iets speciaals hé,
inhoud van de dia in combinatie met de nickname ;)

Maar de andere mogen er ook wel best wezen toch ? :good:

sykke
25 June 2007, 22:14
Proficiat aan alle inzenders. :clap:

Gekozen voor Mp3tjoeper want vlinders worden zowat zeldzaam.:good:

Heb ook een foto met een vlinder maar de achtergrond kan bijlange niet tippen aan die foto.

bertp
26 June 2007, 10:36
ik heb gekozen voor "FireFreak"
knappe foto en dan in zwart-wit komt het nog meer tot z'n recht

eplerra
26 June 2007, 11:11
Finaal heb ik voor FireFreak gekozen omwille van de compositie; de brandkranen op de voorgrond (lijn 1/3) en dan de brandslangen die zich naar de achtergrond slingeren waar wij dan ook weer de brandweerlui (lijn 2/3) terugvinden. Ik vind dit een heel geslaagde foto en het zwart/wit geeft nog een extra cachet.

Mimosa
26 June 2007, 16:19
Zoals te verwachten was: ik kies voor de tattoo van Tjoeperke ;)
De paarden van Beaaaaaatje vind ik ook mooi (mijn lievelingsdieren)
Eigenlijk zijn alle foto's mooi! Een 2de en 3de plaats toekennen zou dus ook héél erg moeilijk voor me zijn.:shy:

firefreak
26 June 2007, 18:01
Heb die van mij een stemmetje toegekend. Ik vindt het namelijk één van mijn beste foto's deze heb ik ook in het groot laten afdrukken.

PeterO
26 June 2007, 18:03
Ik heb gekozen voor de foto van mijn zoon (Firefreak) het is namelijk fijn om de foto eens terug te zien na de interventie.
Zo komt het werk van een brandweerman ook eens in het beeld.

crossfire1
26 June 2007, 18:05
Mijn stem gaat uit naar de foto van Firefreak het is een mooie zwart-wit combinatie en op de achtergrond de brandweermannen die aan het werk zijn.
Knappe foto Firefreak !

woepi
26 June 2007, 18:09
Gestemd op firefreak, prachtige foto :good:

Phil O'Sophe
26 June 2007, 21:33
Er staan écht artistieke foto's bij.
Het was een wedstrijd van een "hoog niveau" !! :good:

Moeilijk dus om te beslissen; heb iets met molens (misschien "ne slag van" :lol:)

Daarom en omdat het "laag standpunt" zo goed tot zijn recht komt, gestemd
op de foto van Compuchrisje.

Beatje
27 June 2007, 00:07
2. Phil O'Sophe -Leuk gevonden had iets meer kleur van de bomen zelf mooier gevonden...
3. Sykke-wel bijzonder vlinder met blikje vind lage standpunt alleen niet hierin terug ik kijk misschien verkeerd?
4. Bertp-heb ik op gestemd laag standpunt met veel scherpte diepte mooie natuur met als tegenstellingen de voorbij scheurende auto`s de foto is ook oneindig door de bocht erin..
5. Firefreak-moet goed kijken wil ik de brandweermannen zien staan was de foto in kleur gebleven had ik meer tegenstellingen gezien natuur brandweerslang en de pakken van de brandweer in de natuur persoonlijke smaak vind kleur mooier...
6. Mp3Tjoeper-heel veel ontroering en een moment wat je niet snel terugkrijg vanwege de vlinder erg mooi jammer vind ik dat het net lijkt of de foto als gif opgeslagen is
7. CompuChrisje-mooie landelijke foto moeilijk molens zo op de foto te krijgen..
8. Eplerra-Denk ik op het blad scherpgesteld zou het mooier gevonden hebben als de bloem scherper was geweest hele knappe kleuren want groen met een felle kleur bloem word snel te fel zoals met rood paars...

compuchrisje
27 June 2007, 00:37
Je ziet hier natuurlijk de verschillen naargelang het type camera waarmee elk pronkstuk is gemaakt. Ook de onderwerpen verschillen natuurlijk, door tijd, gelegenheid, toevalligheid en op dàt vlak vind ik dàt van Tjoeper wel uitzonderlijk. Vlindertje moet maar blijven zitten hé met zo'n knoert van een lens voor je...

firefreak
27 June 2007, 09:32
Beaaaaatje ieder zijn smaak hé. De foto is trouwens in macro genomen met de bedoeling dat de achtergrond wazig is. Het is in zwart - wit gezet omdat het er veel beter uitzach dan anders was het te hevig want het hooi was al geel en de brandweer mannen zag je niet goed omdat ze fluo vesten dragen.
Heb de foto ook in groter formaat en daar zie je ze heeeeel duidelijk. Deze foto heeft ook op first-response een prijs gewonen en first-response is alleen voor hulpdiensten dus dan zal er toch niets mis zijn met mijn foto.:)
Deze foto dateert van vorig jaar Juni.

Beatje
27 June 2007, 14:01
Je hoor mij ook niet zeggen dat er wat mis is met de foto..
Ook zeker niet negatief bedoeld...
Probeerde alleen uit te leggen dat de werkelijkheid er voor mij dan iets af is door om te zetten naar zwart wit..
Heb hier zelf een scanner hoor ik als de brandweer uitrukt en ga zelfs de brandweer achterna als er brand is en vind dan juist die pakken met fluor enz dan zo gaaf...
Weet ook dat het hartstikke moeilijk is die pakken kwa kleur enz goed op de foto te krijgen...
Dus niks negatiefs over je foto kwestie van smaak...

firefreak
27 June 2007, 14:40
Een scanner zeg je die van mij staat dag en nacht op. Niet echt legaal een scanner :p. Hoe komt het dat je in de brandweer zo geinteriseerd bent ?:)

Phil O'Sophe
27 June 2007, 22:24
@ Beaaaaaatje:

Wat je van mijn foto zegt is helemaal correct Beaaaaatje.
Had misschien beter het toestel zó moeten ingesteld hebben dat het tegen-
licht beter geregeld was. Dan hadden die bomen misschien meer kleur gehad.
Dank voor je opmerking!

compuchrisje
27 June 2007, 23:41
Even een opmerking maken.
De maanduitdagingen zijn net als de tubewedstrijden van Paintshoppro, wedstrijden met een spel-element. En in een spel zijn altijd regels, maar vooral fairplay. Wie meedoet, kan op iedereen stemmen, behalve op zichzelf. Ook al vind je de uitwerking beter dan... Natùùrlijk zet je je beste creatie op het forum, maar het is aan de anderen om die aan te duiden als beste, mooiste, etc.. Waar zouden we eindigen moest iedereen gewoon voor zichzelf stemmen?
Voor de fairplay, het spel... klik op de knop Bewerk en pas je post aan.

Fck_
27 June 2007, 23:46
Ik twijfelde tussen Beaaaaaatje en Firefreak :). Na een tijd heb ik dan toch besloten om te stemmen op Firefreak, niet dat die van beaaaaaatje niet mooi was, maar het zwart-witte enzo vond ik toch nog iets mooier deze keer. :)

firefreak
28 June 2007, 13:36
Even een opmerking maken.
De maanduitdagingen zijn net als de tubewedstrijden van Paintshoppro, wedstrijden met een spel-element. En in een spel zijn altijd regels, maar vooral fairplay. Wie meedoet, kan op iedereen stemmen, behalve op zichzelf. Ook al vind je de uitwerking beter dan... Natùùrlijk zet je je beste creatie op het forum, maar het is aan de anderen om die aan te duiden als beste, mooiste, etc.. Waar zouden we eindigen moest iedereen gewoon voor zichzelf stemmen?
Voor de fairplay, het spel... klik op de knop Bewerk en pas je post aan.


Dat wist ik nog niet . Kan mijn post niet meer aanpassen en het stemmen aanpassen gaat ook niet.

Phil O'Sophe
28 June 2007, 17:04
Een scanner zeg je die van mij staat dag en nacht op. Niet echt legaal een scanner :p. Hoe komt het dat je in de brandweer zo geinteriseerd bent ?:)


Hallo Firefreak, als ik mij niet vergis zijn die scanners in Nederland wel legaal.
Bij ons in elk geval niet. Zou dus een verklaring kunnen zijn.

Nostradamus
28 June 2007, 17:21
Een terechte opmerking van CompuChrisje.
Zelf had ik het ook reeds gezien en wou ook zonder iemand te kwetsen hier een 'opmerking' over maken.
CompuChrisje heeft het hier reeds opgelost in een diplomatische uitleg.
Officieel staat het niet in de regels van het stemmen, dit is meer een stilzwijgende overeenkomst van de deelnemers aan de wedstrijden PSP en fotografie.
Daarom ook dat de polls (sedert geruime tijd) publiekelijk gemaakt zijn, zodat iedereen kan zien wie op wie heeft gestemd en waarom de stemmer de creatie (PSP) of hier de foto het mooiste vind.
Dit heeft zo zijn voordelen voor zowel de auteur/fotograaf als voor al de deelnemers en leden.
Ieder beziet het resultaat van een opdracht op een andere manier en heeft er een andere reactie op.
Zodat men op een bepaald moment denkt... ja juist zo had ik het nog niet bekeken.
Zowel bij PSP en fotografie is het steeds mooi om zien hoe verschillend de maker(s) van bepaalde opdrachten zijn uitwerking(en) naar voor brengt.
Zelf vind ik het steeds mooi om die verschillende prachtige werken te kunnen bewonderen.
Beste mensen bedankt voor jullie begrip.
En Firefreak ik begrijp dat je dit nog niet wist hoor, kan gebeuren.
Ook omdat het niet 'officieel' in de 'stem'regels staat.
Aan de stemmen en reactie's die je reeds voor je foto hebt gekregen, kan je wel zien wat men er over denkt hé ;)

C'tje
29 June 2007, 09:59
gekozen voor sykkehttp://members.lycos.nl/pspworkoutforum/apl08.gif.

boneless
29 June 2007, 10:01
Nostra,

Dan zou ik voorstellen om het wel in de regels te zetten. Het is misschien een kwestie van fatsoen, maar toch...

Nostradamus
29 June 2007, 10:47
Was ik al van plan Boneless, om alle misverstanden te vermijden ;)

firefreak
29 June 2007, 13:33
Hierbij wil ik mijn fout verbeteren ik wist namelijk niet dat je niet op je eigen foto mag stemmen. Mijn stem gaat uit naar Beaaaatje de foto is genomen van een laag stand punt, de paarden zijn mooi scherp in beeld gebracht.
Mooie foto Beaaaatje ! :good:

Buzze
29 June 2007, 13:34
Mooie foto's van iedereen,was heel moeilijk om te kiezen.
Toch maar gekozen voor Mp3Tjoeper,

homy1
29 June 2007, 13:53
Ik heb gekozen voor firefreak
Omdat ik het persoonlijk een zeer mooie foto vind zeker in combinatie met de van zwart/wit kleuren. :good:

Koshke
29 June 2007, 23:49
Proficiat voor al die prachtige foto's. Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar MP3Tjoeper, hij drukte af op de juiste plaats op de juiste tijd... beautiful !!!

hilde vervoort
30 June 2007, 12:46
Dag allemaal,

Ben nog maar net nieuw hier :)

Mijn stem gaat uit naar Firefreak hij heeft echt een compilatie van de zwart wit kleuren , de foto is gewoon prachtig !
Mooi in beeld gebracht.


Met Vriendelijke Groeten,


Hilde