Volledige versie bekijken : Activeren van Norton?



enjoy__M
9 June 2005, 00:59
Hallo vrienden,

Ik weet niet of ik hier op de juiste plaats ben voor mijn volgende vraag?

Ik wil Norton 2005 instaleren op de pc van een colega.
Het installeren verloopt zeer goed, maar dan begingt het.
na de installatie komt norton vragen of ik wil activeren en registreren.
Ik volg de werkwijze die ze voorschrijven om een cr... activeren, door de verbinding van het internet eerst de verbreken en zo verder.
Trouwens ik heb het al meerdere malen gedaan op verschillende pc's zonder enig probleem.
Nu op de pc van mijn colega lukt het blijkbaar niet.
als Norton vraagt om de controleren of er een internet verbing is blijft hij steeds zoeken en zoeken en zoeken.
normaal na enige tijd zou hij normaal moeten zegen dat er geen verbinding is en mij de keuze laten om telefonisch te registreren, maar zover geraak ik dus niet, hij blijft dus maar zoeken.
Het programma zit ook niet vast dat heb ik al nagekeken.

Weet iemand raad?

MVG
Enjoy

compuchrisje
9 June 2005, 01:27
Heel zeker weet ik het niet, maar ik denk dat je een beetje in de database van de site hier moet graven. Ik herinner me nog vaag een posting over problemen met NAV 2005, mss zit het probleem in 't zelfde schuifje als daar.

ghost
9 June 2005, 01:33
Ik heb dat ook zo gedaan, maar ik moest wel twee keer op volgende klikken.Misschien dat jij maar één keer er op hebt geklikt.

Rosty
9 June 2005, 17:39
Opgepast!!!!De NAV 2005 kun je maar 4 keer installeren,als deze niet geregistreerd is,anders lukt het maar 1 keer.Met 4 keer installeren bedoel ik op 4 verschillende PC's.Daarom dat je de productsleutel moet ingeven.

enjoy__M
9 June 2005, 21:26
Ik zal even in de database eens moeten gaan rond neuzen;))

Wat betreft de toets (volgende) heb ik 2x ingedrukt, het is trouwens vanaf de 2de keer dat hij gaat zoeken en hier loopt het bij mij fout.

Wat betreft hat aantal keren instaleren: hiervoor wordt steeds andere produktiesleutels gebruikt, van de cd wordt een k..ie van gemaakt het is immers een cr....

MVG
Enjoy

enjoy__M
10 June 2005, 21:36
hey Spykiller,
Bedankt voor je mail.

Het probleem is dat ik niet tot de telefonische activering geraak.
Na het 2de maal op volgende de drukken, blijft hij zoeken, normaal moet hij dus na de 2de maal op volgende de drukken overgaan tot de telefonische activering.
Helaas dus geraak ik hier niet.

MVG
Enjoy