Volledige versie bekijken : www.milenec.be: mijn nieuwe site.



milenec
8 July 2007, 13:48
Hey,

ik had graag wat commentaar gehoord over mijn nieuwe website: http://www.milenec.be (http://www.milenec.be/). Het is een soort portfolio / "bestel je eigen website" site. Ik heb hem gemaakt in Photoshop en Dreamweaver. En hij maakt gebruik van bijna alleen gevalideerde xhtml, css en ook wat php.
Ik ben zelf 16 jaar oud, en wel al een paar jaar bezig met het maken van websites. Ik zou het wel leuk vinden om er later mijn beroep van te maken, dus ben ik nu al wat aan het oefenen. :)
Ik hoop dat je hem goed vindt, en alle commentaar is welkom.

ajaxloverr
8 July 2007, 15:50
ziet er best mooi uit :good:

firefreak
8 July 2007, 16:22
Ziet er prachtig uit !! Knap gedaan :p

Baloeke
8 July 2007, 16:52
:good: Knappe site, mooie layout (y)

compuchrisje
8 July 2007, 16:53
Mooie kleurtjes, mooie balans, goed opgemaakt dus, enkel je engels is niet zo geslaagd. Knap werkje!

milenec
8 July 2007, 17:48
(...)enkel je engels is niet zo geslaagd.(...)

:D Heb mijn best gedaan...

Bedankt voor alle positieve commentaren. Is altijd leuk om te horen. :cool:

Joga
8 July 2007, 21:46
Mooie website! Alleen je navigatie valt wat groot uit en een rollover zou
niet misstaan. ;)

kurt0015
10 July 2007, 17:04
Ik zou een paar aanpassingen doen ik zou de afbeeldingen kwa kb's net iets kleiner maken dan laad het wat sneller. En zou de code volledige in xhtml zetten en coderen met div's en span's plaats van tabellen veel beter voor zoekmachines gelijk google. :)

Jaaanskeh
10 July 2007, 19:33
Bij mij laadt de site op een flits hoor ...

Hoef geen seconde te wachten :)

Mooie site, misschien bij de knopjes een rollover (wanneer cursor erover gaat het prentje inkleuren ofzo)

mooi werk!

@kurt0015: ben niet zo'n voorstander van veel div's aangezien er sneller problemen optreden in verschillende browsers tov andere browsers.. Ook voor google maakt het niet echt veel uit, als je w3d tceckt zal je andere tips vinden om hoog te scoren bij google :)

elmago
12 July 2007, 12:13
Dit vind ik een heel mooie, en professioneel ogende site. :good:
Wel jammer dat het Nederlands niet de hoofdtoon voert, met een Engelse versie als optie.

milenec
20 July 2007, 20:38
Ik zou een paar aanpassingen doen ik zou de afbeeldingen kwa kb's net iets kleiner maken dan laad het wat sneller. En zou de code volledige in xhtml zetten en coderen met div's en span's plaats van tabellen veel beter voor zoekmachines gelijk google. :)De site is toch bijna helemaal in divs en spans opgemaakt? Enkel de extra navigatie nog niet. Die is nog in tabellen gemaakt omdat dat nu eenmaal veel makkelijker is bij die vorm van tekst. Als ik tijd en zin heb zal ik die ook proberen in divs opzetten maar dat staat momenteel niet erg hoog op het prioriteitenlijstje. Het hele div en validatie gedoe is nog redelijk nieuw voor mij. En tja, afbeeldingen zijn al redelijk lage kwaliteits-gif bestanden. Als ik ze nog kleiner moet maken kwa kb's gaan ze lelijk worden en van die kleurvlakken en kleurruis vertonen.



Wel jammer dat het Nederlands niet de hoofdtoon voert, met een Engelse versie als optie.Over het engels/nederlands. Ik heb hem in het engels gemaakt omdat dat nu eenmaal iets internationaler is, en dus een groter doelpubliek kan aanspreken. Van zodra de Nederlandse vertaling klaar is zal ik op de homepage ook wel een grotere link zetten naar de Nederlandse versie, maar ik vrees dat ik de Engelse versie wel als standaard zal houden.



Mooie site, misschien bij de knopjes een rollover (wanneer cursor erover gaat het prentje inkleuren ofzo)En bij de roll-overs moet ik nog testen of ik die helemaal in CSS kan doen, want met de vroegere java-script rollover test was ik niet helemaal tevreden over het feit dat de pagina dan niet meer helemaal valideerde.

Ik hoop dat ik hiermee voldoende antwoord heb kunnen geven op de vragen. Ik heb zelf ook lang over die en andere dilemma's nagedacht voor ik de site lanceerde. En nog eens: heel erg bedankt voor al de (positieve) commentaren. Die betekenen erg veel voor mij. :)

siegy
20 July 2007, 21:01
Vind het knap gedaan & Overzichtelijk ;
Tegen het professionelen aan hoor ,, je gaat er wel komen !
Je introductie komt leuk over ,,,
Nederlandse versie/vertaling is ook prima ;
Site opent hier zeer snel en gaat vlot over in andere pagina's,
kleuren zijn smaakvol gekozen

TDSimon
23 July 2007, 09:59
kheb er maar één woord voor:
prachtig...:cool:

** kheb er ondertussen al meer woorden gebruikt :D**