Volledige versie bekijken : Toch gesloten topics :-(



Mimosa
14 July 2007, 18:08
http://www.minatica.be/showthread.php?t=46397 Hier werd gezegd dat de forums open zouden blijven tot na de vakantie (dus begin sept.).
Ik kan nu pas, na onze reis, reageren en wat zie ik? Verjaardag Mimosa 05/07 is reeds gesloten. :cry: Ik kan zelfs niet eens de mensen bedanken met een berichtje en ik wou dat zoooooo graag doen.
Ook forumtopic verjaardag CC 07/07 is gesloten. :damn: Ik zou ook daar nog ff willen reagen.
Kunnen deze beide topics in de lounge weer open gemaakt worden? Ik zal zien wanneer ik weer kan reageren. Maar 't zal misschien maar weer binnen enkele dagen zijn. 't Is hectisch hier en dat heeft niet alleen met was en strijk na de reis te maken ;)

woepi
14 July 2007, 18:42
Zijn terug geopend voor ff ;)

Mimosa
15 July 2007, 11:42
Zijn terug geopend voor ff ;)
'k hoop dan dat dat "ff" méér is dan enkele dagen, want ik geraak er voorlopig niet om wat te doen.:frown::damn:
Dit antwoordje is nu ook héél vlug tssdoor getikt. :damn:
Toch bedankt om ze opnieuw te openen ;) Ik zal je eeuwig en 3 dagen dankbaar zijn ;):)

Joga
15 July 2007, 15:11
Dan is iedereen gelukkig zeker ... ^^

Mattehh
20 July 2007, 16:58
Nja ze heeft wel gelijk, he.. Maar goed... ;) een puntje voor volgende keer aan te werken? ;)

Mimosa
26 July 2007, 17:45
Nja ze heeft wel gelijk, he.. Maar goed... ;) een puntje voor volgende keer aan te werken? ;)
Of beter aan te werken? :shy: Maar ik vind het fijn dat er steeds een oplossing in de maak is! :bow::good: