Volledige versie bekijken : Wedstrijd zomervakantie



urbain
16 July 2007, 21:04
Valt er iets te winnen ?
't is maar een vraag hé.

Baloeke
16 July 2007, 21:42
Valt er iets te winnen ?
't is maar een vraag hé.
Meedoen is toch belangrijker dan winnen.

sykke
16 July 2007, 21:47
Valt er iets te winnen ?
't is maar een vraag hé.

De eer van jouw prestatie

Mp3Tjoeper
16 July 2007, 21:48
Valt er iets te winnen ?
't is maar een vraag hé.

De Olympische vlag misschien :good:

Nostradamus
16 July 2007, 22:09
Valt er iets te winnen ?
't is maar een vraag hé.
Deze wedstrijd is gelijk aan de maandwedstrijden Urbain.
De winnaar krijgt een certificaat 'Winnaar Wedstrijd Zomervakantie' met vermelding van de (winnaar) naam en bekroonde foto.
Tussen de wedstrijden kan je de maandwinnaars zien staan, alsook het certificaat dat ze gekregen hebben voor hun mooie prestatie.
Maar in mijn ogen zijn het allemaal winnaars hoor ;)

urbain
16 July 2007, 22:20
Natuurlijk hoeven daar geen prijzen aan verbonden te worden,maar zeg nu zelf *wedstrijd* is in feite toch een slecht gekozen woord hé.

Nostradamus
16 July 2007, 22:30
Hoe zou jij het noemen Urbain?
En onze wekelijkse tubewedstrijden bij PSP?

urbain
16 July 2007, 22:34
Gewoon ..........plaats hier uw mooiste (vakantie)foto en in de maand xxxx krijg je een waardering voor de beste foto via een poll (dat was het toch hé).

compuchrisje
16 July 2007, 22:44
Het is en blijft een gewone gemoedelijke wedstrijd. Mensen die wat zoeken te winnen ermee, sorry, maar daarvoor hebben wij de middelen niet. Het gaat hier om mooie, leuke, of andere dingen delen met de mede-leden, gewoon voor het plezier. Als jouw foto door al de anderen dan als mooiste/beste wordt gekozen, heb je enkel de prijs van de eer. Allen die hieraan meedoen wéten dit en hebben er geen enkel probleem mee. Als je zelf liever "betaald" wenst te worden voor wat je ten toon stelt, ben je hier spijtig genoeg op het verkeerde adres.

Nostradamus
16 July 2007, 22:44
Ik heb het vanaf het begin kleine fotowedstrijden genoemd, is niet misplaatst denk ik.
Kijk hier bij fotografie: http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=183
En deze posts gaan nu verplaatst worden naar vragen en discussie waar ze thuishoren: http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=217
Hier is het de bedoeling om foto's in te zenden en een reply op die foto's te geven ;)

urbain
17 July 2007, 19:15
Hola ik zie hier dat er misverstanden aan het groeien zijn.
Het was niet de bedoeling dat ik of anderen een prijs zouden winnen,neen het was alleen maar een opmerking omdat wedstrijd in feite toch te maken heeft met prijzen winnen.
Natuurlijk weet ik wel dat er hier geen prijzen te winnen zijn.
Ik had dat ook niet verwacht.
Succes met de (wedstrijd).

compuchrisje
17 July 2007, 23:38
Niet altijd, voor zover ik weet hoor, in het hele leven heerst het wedstrijdelement. Iedereen wil wel in iéts beter, hoger, harder, lager of verder kunnen, en dat enkel voor een gevoel van genoegdoening. Als iemand bv bij fotografie een foto plaatst van zijn tuin, zijn er anderen die zeggen: maar die van mij is ook mooi, en wil dat ook bewijzen. Gevolg ervan is dat de lezers hier prachtige dingen te zien krijgen, en dat de posters meteen ook tips kunnen krijgen over hoe ze 't alwéér beter kunnen. Wedstrijd = leven = delen = tevredenheid.