Volledige versie bekijken : shall we dance probleem

kwakkwak
9 juni 2005, 10:02
Ik heb dus problemen met het openen van de films.

Ik doe het volgende. Ik open eerst de quickpar files maar misschien op een verkeerde manier en daarna open ik de film. Maar er zijn geen ondertittels. Er is wel een srt bestand. Wat moet ik doen met dit bestand. Heb nu een avi bestand.

greetz

scaldis
9 juni 2005, 10:08
Het srt-bestandje bevat de ondertitelling. Je gebruikt best BS-player. Opent gewoon te film, daarna klik je op subtitels ... en klikt de srt-file aan. De ondertiteling loopt vanzelf synchroon.

kwakkwak
9 juni 2005, 10:30
Het srt-bestandje bevat de ondertitelling. Je gebruikt best BS-player. Opent gewoon te film, daarna klik je op subtitels ... en klikt de srt-file aan. De ondertiteling loopt vanzelf synchroon.

dit lukt mij al. Hoe moet ik deze nu branden met ondertittels voor af te spelen in dvd speler of playstation?

greetz

scaldis
9 juni 2005, 11:50
dit lukt mij al. Hoe moet ik deze nu branden met ondertittels voor af te spelen in dvd speler of playstation?

greetz

Geen idee, ik brand nooit films op schijf, ben geen verzamelaar.Misschien krijg je makkelijker antwoord in het juiste forum. Stel je vraag nog eens in software audio/video of software cd/dvd en dan zal je ongetwijfeld antwoord krijgen, misschien is de vraag zelfs reeds gesteld.:)

wasbeertje
9 juni 2005, 22:27
Ik heb dus problemen met het openen van de films.

Ik doe het volgende. Ik open eerst de quickpar files maar misschien op een verkeerde manier en daarna open ik de film. Maar er zijn geen ondertittels. Er is wel een srt bestand. Wat moet ik doen met dit bestand. Heb nu een avi bestand.

greetz

waar heb jij quickpar gehaald? als ik hem wil installeren krijg ik een foutmelding

groetjes

wasbeertje

2B's
10 juni 2005, 07:20
Als ik je probleem goed begrepen heb dan zit je met een avi file die je niet kan branden op een vcd of dvd. Ik gebruik DIKO (freeware) om de avi en de srt om te zetten naar DVD formaat. Je vind je afgewerkte bestanden terug in de temp map van DIKO onder authoring en video_ts. Daar haal je met nero de bestanden af en brand ze op DVD.