Volledige versie bekijken : aantal posts



2B's
7 August 2007, 21:41
Normaal kun je volgen hoeveel posts je al geplaatst hebt op het forum. Nu zit ik al enkele dagen aan 924 en wat ik ook post, het blijft 924... Foutje in de tellers misschien of willen jullie van mij geen PC freak maken ha ha!:lol:

Met dit bericht veranderde het tellertje toch ineens naar 925... heeft het misschien te maken met de topics die je zelf start?

boneless
7 August 2007, 22:19
Heb je misschien alleen in het fungedeelte gezeten? Die tellen niet mee.

compuchrisje
7 August 2007, 22:22
Alles wat gepost wordt in het offtopic deel, wordt niet meegeteld. Dit zijn de forumonderdelen die ook regelmatig een grote kuis ondergaan. Dat gaf telkens een heisa tot gevolg bij mensen die stonden op dat cijfertje onder hun naam, omdat ze opeens een duik naar beneden gingen. Nu is dat niet meer, of zelden: bv als in één van de andere fora out-of-date artikels worden geruimd.

2B's
7 August 2007, 22:24
Neen, toch niet. Ik bekijk tegenwoordig alleen de nieuwe posts zodat ik beter alles tegelijk kan zien. Reacties op aankondiging van een verjaardag in de lounge wordt blijkbaar niet meegeteld. Op inzendingen van Adnilleke en Eplerra reageer ik ook regelmatig... en als ik vind dat ik ergens mee kan helpen dan natuurlijk ook. Het viel me op dat ik gisteren en vandaag mijn teller plots niet meer zag verhogen... raar

foxofinfinety
7 August 2007, 22:25
wat is de volgorde van de rangen eigenlijk?

2B's
7 August 2007, 22:26
Alles wat gepost wordt in het offtopic deel, wordt niet meegeteld. Dit zijn de forumonderdelen die ook regelmatig een grote kuis ondergaan. Dat gaf telkens een heisa tot gevolg bij mensen die stonden op dat cijfertje onder hun naam, omdat ze opeens een duik naar beneden gingen. Nu is dat niet meer, of zelden: bv als in één van de andere fora out-of-date artikels worden geruimd.


Had ik dus nog nooit eerder gezien... bedankt voor de info.:good:

Pilote
8 August 2007, 14:46
Normaal kun je volgen hoeveel posts je al geplaatst hebt op het forum. Nu zit ik al enkele dagen aan 924 en wat ik ook post, het blijft 924... Foutje in de tellers misschien of willen jullie van mij geen PC freak maken ha ha!:lol:


Of je nu beginner, gevorderd , expert of pc-freak bent is toch niet belangrijk.
Het belangrijkste is toch nog altijd de hulp die je biedt aan of krijgt van iemand.

2B's
8 August 2007, 20:12
Klopt maar het is toch leuk om na een paar jaar iets anders onder je naam te hebben...
Voor mijn part mag hier een slotje op hoor.