troel
9 juni 2005, 18:58
(ooe) Heb per ongeluk mijn tweede partitie geformatteerd,met wel programma kan ik deze terug zetten
Dank u
Dank u
|
Volledige versie bekijken : Format troel 9 juni 2005, 18:58 (ooe) Heb per ongeluk mijn tweede partitie geformatteerd,met wel programma kan ik deze terug zetten Dank u jurgenv 9 juni 2005, 18:59 O&O disc recovery denk ik, effe opzoeken met google ;) je hebt zulke gelijkaardige progjes maar de namen weet ik niet vanbuiten... Martijnc 9 juni 2005, 19:01 Fat 32 of NTFS? diedie 9 juni 2005, 19:14 :cry: format = alles weg!!!!!! Wat je eventueel kan doen is het volgende: installeer een 2e harddisk als master - installeer daar XP op - hang daarna je eigen disk er aan als slave - herstart de PC. XP/NTFS zal hierna met de mededeling komen dat NTFS niet consistent was en heeft een chkdsk uitgevoerd. Daarbij zijn alle fouten gerepareerd en alles werkt weer! veel suc66 Martijnc 9 juni 2005, 19:15 na een format kan je nog een groot deel van de oude bestanden terughalen troel 9 juni 2005, 23:21 :help: __________________ met wel programma kan ik mijn oude bestanden terughalen ??? jurgenv 9 juni 2005, 23:24 O&O disc recovery denk ik, effe opzoeken met google ;) je hebt zulke gelijkaardige progjes maar de namen weet ik niet vanbuiten... heb ik al eerder vermeld ;) diedie 10 juni 2005, 07:37 O&O disc recovery denk ik, effe opzoeken met google ;) je hebt zulke gelijkaardige progjes maar de namen weet ik niet vanbuiten... Hey pcfreakske een zeer goed programma van Easy Computing is TuneUp Undelete: met dit progr. haal je verwijderde programma's terug (wel niet gratis natuurlijk)(a) wou u dit effe laten weten mvg, troel 12 juni 2005, 08:34 ;) met TuneUp Undelete is het gelukt Dank u wel diedie 12 juni 2005, 08:53 (a) ha thnx blij dat het terug in orde is ;) |