Volledige versie bekijken : Aan/uit probleem



ikbenben
9 June 2005, 23:58
Ik heb nu ongeveer een 2-tal maanden een nieuwe pc gekocht.Ik heb deze laten samenstellen in de winkel zelf.Er deed zich een probleem voor dat de pc soms van zichzelf aanschoot.
Ik heb hem daarvoor terug binnengedaan voor dit op te lossen.
Nu heb ik mij sinds dit weekend een andere voeding geplaatst en telkens ik de pc via het start menu uitzet springt hij direct weer aan waarna ik hem dan maar weer uitzet via de gewone on/off schakelaar.
Wat zou dit kunnen zijn?Ik dacht aan ergens een slecht contact of zo??

zariash
10 June 2005, 00:12
de mijne had dat een tijdje geleden ook , schakelaar werkt niet goed bleef van binnen hangen veetje zat geklemd.
grtjs

ikbenben
10 June 2005, 00:33
Ja,maar nu springt hij meestal direct weer aan nadat ik hem net heb afgesloten via het start-menu.Soms ook wel 10sec na het afsluiten.

Echt vervelend.De ene keer doet hij het weer en de andere keer dan nie t:close

zariash
10 June 2005, 01:05
heb je dit al geprobeerd
1. Klik op Start en klik op Configuratiescherm.
2. Klik in het Configuratiescherm op Prestaties en onderhoud en klik op Energiebeheer.
3. Open het tabblad APM.
4. Selecteer Ondersteuning voor Geavanceerd energiebeheer (APM) inschakelen en klik op OK.
grtjs

ikbenben
10 June 2005, 03:17
Ik heb alleen maar de tabbladen energiebeheerschema's/geavanceerd/slaapstand/noodvoeding.
Ik zie niets staan van APM :verlegen:

ikbenben
12 June 2005, 18:26
Ik heb het apm menu wel gevonden in de bios.Ik heb hierin alles op disabled gezet en nog steeds hetzelfde probleem.

Heeft er echt niemand anders nog een idee wat het zou kunnen zijn:cry:

ikbenben
16 June 2005, 16:05
Ik heb het ondertussen al gevonden.Door een andere voeding te steken heb ik enkel kabeltjes herlegd zodat ze wat mooier liggen.Er moet een slecht contact of zo geweest zijn met mijn tv-kaart want door alle connectors nog eens goed bekenen te hebben is het probleem opgelost.

Het is nl een tv capture kaart en deze kan indien de pc afstaat de pc weer aanzetten voor een geprogrammeert programma op te nemen en zich daarna weer afsluiten.

Martijnc
16 June 2005, 16:08
Probleem opgelost

op slot dan:p