Volledige versie bekijken : Upload probleem

coreheart
10 juni 2005, 02:51
Hallo iedereen die mij kan helpen, en ook iedereen die mij niet kan helpen.

Ik heb nogal een vervevelend probleem, en vind de oplossing maar niet.

Wanneer ik gewoon een mail met tekst wil verzenden (ik gebruik outlook express) dan is er geen probleem, de mail word netjes verzonden. maar wanneer ik een mail met bijlage wil verzenden. Zie ik dat de opload belachelijk traag gaat, en dan ineens stopt, en outlook die dan zegt dat hij het dus niet kan versturen.

Maar ook wanneer ik bestanden naar mijn webruimte wil uploaden loopt het fout, het gaat eerst belachelijk traag en dan stopt het gewoon.

Ook bij bomma-news ed hetzelfde probleem.

Er is dus duidelijk steeds iets fout bij het uploaden.

Ik gebruik telenet en heb een klein netwerkje van 2 pc's doormiddel van een router.

Alle firewalls uitschakelen (die van windows, en die van men router) heeft geen zin, het probleem blijft.

Kan iemand mij aub uit de nood helpen ?!?!

TIA
Greetz coreheart

Heezy
10 juni 2005, 03:22
Je bent toch niet over je upload limiet?

Als het dat niet is, scan eens op spyware en consoorten.

spruit
10 juni 2005, 11:45
Zou hij dit dan niet moeten merken tijdens het surfen ook, als hij op smalband staat?

g_man
10 juni 2005, 11:48
Zou hij dit dan niet moeten merken tijdens het surfen ook, als hij op smalband staat?

Idd, dat moet je bij het surfen ook zeker merken.

Ik heb dit probleem ook eens gehad, en uiteindelijk bleek dat de voeding van de modem om zeep was. Dus bel telenet eens en vraag daar eens om je modem te checken !

trebel
10 juni 2005, 12:15
uw bericht opsplitsen in stukken.
Instellen via account,eigenschappen,geavanceerd.
Gebruik blokken van 2500.
Greetz

coreheart
10 juni 2005, 12:34
Bedankt voor de vele reacties, ik zit zeker niet over mijn limiet.
Ik denk dat g_man wel eens gelijk zou kunnen hebben, ik wist niet dat het daaraan zou kunnen afhangen.

Maar het is al meer dan eens gebeurd dat mijn telenet modem uitvalt en dat ik dan eens aan mijn voedingskabel moet prutsen voor hij weer in gang schiet.

dat ga ik eens controleren.

bedankt

g_man
10 juni 2005, 12:39
uw bericht opsplitsen in stukken.
Instellen via account,eigenschappen,geavanceerd.
Gebruik blokken van 2500.
Greetz

dat is volgens mij niet het probleem, vermits hij ook niet kan uploaden naar de server! En dit gebeurd niet in blokken.

Heezy
10 juni 2005, 15:34
Idd, dat moet je bij het surfen ook zeker merken.

Ik heb dit probleem ook eens gehad, en uiteindelijk bleek dat de voeding van de modem om zeep was. Dus bel telenet eens en vraag daar eens om je modem te checken !

Goed gezien G, wist zelfs niet dat dat daardoor kon.

coreheart
11 juni 2005, 12:10
Het was uiteindelijk toch een spyware probleem. stom van me, maar het is toch allemaal opgelost nu. Ik hoop dat het zo blijft.