Volledige versie bekijken : foutmelding na opstarten

reddevel
10 juni 2005, 21:28
Nadat ik een proefversie van het antivirus E-trust heb verwijderd krijg ik steeds een foutmelding van windows bij het opstarten;

http://users.pandora.be/reddevel/allerlei/foutmelding%20na%20unistal%20E-trust.jpg

wie kan mij helpen deze foutmelding te verwijderen???
groetjes reddevel :cry:

jurgenv
10 juni 2005, 21:30
start je pc in veilige modus, zoek nu handmatig het bestand realmon.exe op en verwijder het, doe dit best met de zoekfunctie in xp ;) realmon.exe is waarshijnlijk nog een restje van e-trust

reddevel
10 juni 2005, 22:04
thanks pcfreakske voor je snelle reactie had het intussen al opgelost maar heb nog een vraagje, in de map perfect van windows staat nog een bestandje met dezelfde naam nl.:" Realmon.exe-040CB3EE.pf " mag ik deze ook verwijderen of kan ik deze beter laten staan?
groejtes reddevel (y) ;)

jurgenv
10 juni 2005, 22:06
als deze in de map c:/windows/prefetch staat mag je deze verwijderen;) je mag trouwens eens volledig de inhoud in de map prefetch eens legen, windws zal later die bestanden wel weer automatisch aanmaken ;)

g_man
10 juni 2005, 22:38
als deze in de map c:/windows/prefetch staat mag je deze verwijderen;) je mag trouwens eens volledig de inhoud in de map prefetch eens legen, windws zal later die bestanden wel weer automatisch aanmaken ;)

Idd, deze map mag je nu en dan eens volledig leegmaken !

reddevel
10 juni 2005, 23:13
nogmaals bedankt voor jullie hulp, deze laatste was eigenlijk een domme vraag :verlegen: want natuurlijk mag deze map regelmatig geledigd worden. Maar toch bedankt om me er nogeens op te wijzen (y). Hier mag van mij een slotje op.
groetjes reddevel ;)

diedie
11 juni 2005, 12:00
(y) domme vragen bestaan niet wel domme antwoorden(n) maar gelukkig kom je die hier niet rap tegen;)