marnixacar
10 juni 2005, 22:09
Weet iemand hoe ik een .pst bestand van uit outlook 2003 terug kan zetten naar een outlook 2000?
Ik heb een oudere PC die nog met outlook 2000 werkt en wil daar mijn adresboek op plaatsen.
zijn daar andere trukjes voor?
Graag enkele tips.
Thanks
:D
Heb je het al geprobeerd met importeren/exporteren. Ik weet niet of dit lukt van 2003 naar 2000, maar je kan altijd proberen?
Succes
spruit
11 juni 2005, 18:55
zou ook eens proberen met te exporteren...
ps, lukt het niet om het pst-bestand van de 2003 versie te plakken in de 2000 versie?
marnixacar
12 juni 2005, 21:20
ik heb dit reeds geprobeerd, van outlook 2003 (.pst bestand exporteren) naar outlook 2000 importeren. Dit lukt blijkbaar niet.
mss moet ik het in een exelbestand omzetten (lijst) en die dan op de PC met outlook 2000 terug importeren. Zou dit een oplossing kunnen zijn?
ik vraag me alleen af of dit via een ander bestandstype kan gebeuren.
spruit
12 juni 2005, 21:39
mss moet ik het in een exelbestand omzetten (lijst) en die dan op de PC met outlook 2000 terug importeren. Zou dit een oplossing kunnen zijn?
dit zou zeker moeten kunnen denk ik...
Voor je dit doet, heb je toch zeker eens geprobeerd je 2003 pst-bestand te plakken ipv je 2000 bestand he...
marnixacar
12 juni 2005, 23:31
dit zou zeker moeten kunnen denk ik...
Voor je dit doet, heb je toch zeker eens geprobeerd je 2003 pst-bestand te plakken ipv je 2000 bestand he...
Wat bedoel je juist met plakken?
Waar, in welk venster moet ik dat plakken? In de adresboek of ergens anders ?
ik wil dat eerst wel eens proberen.
;)
spruit
14 juni 2005, 19:23
Wat bedoel je juist met plakken?
Waar, in welk venster moet ik dat plakken? In de adresboek of ergens anders ?
ik wil dat eerst wel eens proberen.
;)
wat ik bedoel is je pst-bestand van 2003 te localiseren, en die dan in de map plaatsen van de 2000 versie door te kopieren en te plakken.
Ben wel niet zeker daar je naar een oudere versie terugkeert...je kan altijd proberen he, wel backup maken he ;)
Indien dit niet lukt, try omzetten naar een excel-file, en dan met importeren
good luck ;)
guyke25
15 juni 2005, 00:35
probeer eens u adres boek te exporteren als "tekstbestand (met door komma's gescheiden waarden)
normaal moet dat lukken
diedie
15 juni 2005, 19:07
Probeer eens het volgende nogal omslachtig maar het werkt wel degelijk:
zoek het bestand en zet het in een map naar keuze vb. ‘Outlook’ binnen de map ‘Mijn Documenten’.
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p> </o:p>
Klik dan met de rechter muisknop op het icoon van Outlook en kies Eigenschappen. Hebt u Outlook nog niet ingericht op de oudere computer, kies dan eerst voor ‘E-mailaccounts’ en voeg minimaal één account toe aan de installatie.
<o:p> </o:p>
Sluit daarna Outlook en open weer het snelmenu van het Outlook-icoon op uw Bureaublad. Kies nu echter voor ‘Gegevensbestanden’. Kies Toevoegen en bevestig dat het om een PST-bestand gaat door op OK te klikken.
Selecteer daarna het PST-bestand dat van uw oude computer is overgezet. Sluit af met Sluiten. Kies opnieuw ‘E-mailaccounts’ en vervolg met ‘Bestaand e-mailaccount weergeven of wijzigen’ en Volgende.
Selecteer nu onderin bij ‘Nieuwe e-mail bezorgen op de volgende locatie’ in het drop-down-menu het tweede bestand. Bevestig met Voltooien. Klik op ‘Gegevensbestanden’ en controleer of de standaard locatie is veranderd in het PST-bestand uit de map ‘Mijn Documenten’.
Is dit het geval, selecteer dan het andere bestand en kies voor Verwijderen. Bevestig uiteindelijk met Sluiten. U hebt nu al uw gegevens uit de vorige installatie overgezet naar een nieuwe, zonder enig gegevensverlies.
marnixacar
15 juni 2005, 22:17
probeer eens u adres boek te exporteren als "tekstbestand (met door komma's gescheiden waarden)
normaal moet dat lukken
Beste ,
Ik heb uw raad opgevolgd en alles werkt perfect.
Wel heb ik het in een windowstekstbestand moeten zetten, maar dat blijft hetzelfde.
Nu heb ik alle adressen in de oude pc ook. en dat was uiteindelijk de bedoeling.
vrienden van ivanjupiler nogmaals bedankt.
Mx (y) (y) (y)
spruit
26 juni 2005, 11:37
Beste ,
Ik heb uw raad opgevolgd en alles werkt perfect.
Wel heb ik het in een windowstekstbestand moeten zetten, maar dat blijft hetzelfde.
Nu heb ik alle adressen in de oude pc ook. en dat was uiteindelijk de bedoeling.
vrienden van ivanjupiler nogmaals bedankt.
Mx (y) (y) (y)
volgende link vond ik ook interessant, toevallig opgekomen ;)
http://office.microsoft.com/nl-nl/assistance/HA011190371043.aspx