Volledige versie bekijken : vraagjes

Pilote
10 mei 2005, 23:29
hoi,
ik zo graag een geluid uithalen van een mail ?
en deze mail zit geen bijlage .

hoe doe ik dat ??

groetjes pilote ;)

Blackwidowpage
11 mei 2005, 13:02
Welk programma gebruik je voor e-mail

Blackwidowpage
11 mei 2005, 13:05
Als je outlook gebruikt is er dan helemaal geen bijlage, of zijn de letters van de bestands naam grijs en kun je hem niet opslaan

Pilote
11 mei 2005, 15:55
het is outlook expres 6 dat we gebruiken.

kan de gif opslaan maar heb dan het geluidje niet meer.

groetjes pilote

Jip
12 mei 2005, 12:17
Haal het "vinkje" uit vak “Berichten beantwoorden in de indeling waarin deze werden<O:p</O:p

ontvangen” weg en klik op OK en kijk dan meer onderin hetzelfde scherm naar de indeling voor verzenden van email. Kies daar voor “Tekst zonder opmaak”<O:p></O:p>

<O:p></O:p>

Selecteer het bericht waarvan je de muziek of plaatjes wilt opslaan en klik op "Doorsturen"
Dan zie je in het verschijnende 'door te sturen bericht' onder de onderwerpregel een regel waarin je de bestandjes al kunt zien die je eventueel wilt opslaan.<O:p></O:p>

Klik in datzelfde bericht op Bestand ® klik daarna op 'Bijlagen opslaan'<O:p></O:p>

In het volgende scherm, waarin je de bijlagen van die email op een rijtje ziet, kun je selecteren welke je wilt opslaan.(Met CTRL ingedrukt kun je stuk voor stuk selecteren als je niet alles wilt)
Kies bij 'Bladeren' voor de map waarin je wilt opslaan en klik daarna op Opslaan.

Suc6

Pilote
12 mei 2005, 12:56
oke maar hoe haal ik dan het geluidje uit die gif om te gebruiken op msn???

groetjes pilote

Jip
12 mei 2005, 13:02
Hm, zit wat in. Ga erover nadenken. 'k Doe m'n best. :(

ghost
12 mei 2005, 13:38
Als je het gif bestandje hebt opgeslagen moet je dit eens proberen (ik weet niet als het lukt). Ga naar start=>alle programma's=>bureau accessoires=>entertainment=>geluidsrecorder klik dan op bestand en dan op openen en zoek die gif bestand en neem hem op als je niet weet hoe lees dan het help bestand veel geluk :D

Pilote
14 mei 2005, 20:19
problem opgelost .

deze mag op slot