Volledige versie bekijken : Melding in Hotmail



Bartmen
12 November 2007, 15:34
Hello

Ik heb directe e-mailnotificatie ingesteld, en ik gebruik Hotmail... Nu is mijn vraag: hoe komt dat ik geen meldingen meer krijg?

ajaxloverr
12 November 2007, 18:25
Ga naar je gebruikerspaneel->wijzig opties->E-mail notificatie ontvangen van nieuwe Privé-berichten :good:

Jelle
13 November 2007, 09:13
Ga naar je gebruikerspaneel->wijzig opties->E-mail notificatie ontvangen van nieuwe Privé-berichten :good:

Dat is om een melding van privé-berichten te ontvangen. Directe e-mailnotificatie enzo zijn keuzemogelijkheden om op de hoogte te worden gebracht als iemand op een topic reageert waar jij ook al in reageerde (of het topic zelf startte).

Weet je zeker dat de mails niet in je spambox terechtkomen?

Bartmen
19 November 2007, 14:46
Dat is om een melding van privé-berichten te ontvangen. Directe e-mailnotificatie enzo zijn keuzemogelijkheden om op de hoogte te worden gebracht als iemand op een topic reageert waar jij ook al in reageerde (of het topic zelf startte).

Weet je zeker dat de mails niet in je spambox terechtkomen?

Ik ben een beetje laat met mijn reactie.. Sorry. Maar ze komen inderdaad nog altijd niet aan

rody2
19 November 2007, 22:24
kijk is of je mailadres goed is ingesteld/staat.
en haal je het via je gewone hotmail op of via een andere proggie?
gebruik je een spamfilter?

Bartmen
20 November 2007, 14:36
kijk is of je mailadres goed is ingesteld/staat.
en haal je het via je gewone hotmail op of via een andere proggie?
gebruik je een spamfilter?

Ja
Hotmail
Nee
:)

Jelle
20 November 2007, 18:40
Ja
Hotmail
Nee
:)

Met Hotmail heb ik wel behoorlijk slechte ervaringen. Die spamfilter filtert er continu normale mails naar de ongewenste berichten map en spam komt elke week wel een keer of twee wél door de filter.

Probeer eens de wachtwoord vergeten functie zomaar uit om te zien of je die mail wel krijgt. Als je niet op de link in die mail klikt, gebeurt er niets en blijft je wachtwoord hetzelfde.

rody2
20 November 2007, 18:56
Of Jelle stuurt een mailtje names de webmaster :D minatica.be op de blacklist bij hotmail :D

Bartmen
22 November 2007, 02:02
Met Hotmail heb ik wel behoorlijk slechte ervaringen. Die spamfilter filtert er continu normale mails naar de ongewenste berichten map en spam komt elke week wel een keer of twee wél door de filter.

Probeer eens de wachtwoord vergeten functie zomaar uit om te zien of je die mail wel krijgt. Als je niet op de link in die mail klikt, gebeurt er niets en blijft je wachtwoord hetzelfde.

dat lukt

rody2
22 November 2007, 10:50
Dan stuur ik jou nu is een pm via minatica :)

rody2
24 November 2007, 17:20
*kuch* hij had minatica in zijn spamlijst staan de sufferd :D:D:D:D

topic closed

PeterN
25 November 2007, 13:54
*kuch* hij had minatica in zijn spamlijst staan de sufferd :D:D:D:D

topic closed

Let wel wat op uw taalgebruik:foei: