Volledige versie bekijken : MSN met winamp laten draaien
shweppes 11 juni 2005, 17:50 hallo,
is er iemand op de hoogte hoe je via winamp op msn kan laten zien welk liedje je aan het beluisteren bent ?
op de site van winamp staan er enkele , maar de boel loopt radicaal vast bij mij.
install ik in de verkeerd Dir of wat is het probleem ?
iemand ervaring en hulp graag
groeten
sniffer 11 juni 2005, 18:32 je kan toch gewoon onder je naam aanvinken dat je aan de naderen wilt laten zien naar wat je luistert?
Als je dan een liedje speelt zien ze het automatisch.
Of is het dat niet wat je bedoelt?
shweppes 12 juni 2005, 12:09 hallo
ik kan dat niet aanklikken omdat ik niet in het bezit ben van media player
rede : vertraagt de Pc te fel
daarom draai ik muziek via winamp, die hebben nu een plugin, zodat je dat met messenger kan koppelen, maar dat lukt me niet
help ....
groeten
shweppes 15 juni 2005, 17:17 hier mag een slotje op als niemand er ervaring mee heeft
groeten
Mosquitos 15 juni 2005, 19:38 hier mag een slotje op als niemand er ervaring mee heeft
groeten
Heb je hier http://winamp.com/plugins/details.php?id=144799 al eens gekeken?
shweppes 16 juni 2005, 11:58 hallo
jazeker
er staat Compatible with Winamp 2 and 5.
ik draai winamp 2.81, maar als ik de plugin installeer kan ik er niets mee aanvangen.
op msn kan ik nx veranderen, en weet niet of hetdeze was, maar bij een bepaalde plugin heb ik zelfs winamp opnieuw moeten installeren, starte nog nie meer op
zou je dan toch die WMP moeten hebben zo i zo ?
groeten
Mosquitos 16 juni 2005, 17:13 Dat weet ik niet hoor.Je kan eens proberen he of misschien de 5.09 installeren van winamp en eens zien wat het doet.Als het geen resultaat geeft kan je nog altijd veranderen he en verwijderen.
depol99 16 juni 2005, 17:56 ik heb wel een winampplugin die werkt met msn7.0 (.0.777 en .0.813)
en winamp versie 2.90
en de plugin heet MessengerAmp en is te downen op
http://silicon.xs4all.nl/x/messenger
(y)
ik heb ook nog de 2.x versie van winamp omdat die minder zwaar is voor je systeem
shweppes 17 juni 2005, 12:26 hallo
draai nu ook versie 2.90 van winamp
maar als ik de config wil doen van de plugin, is bij mij het middenste niet aangevink ( ignore winamp video )
kan evenmin die tekst veranderen: ( %a - %t ) staat er bij mij nu
clear on pauze en activate plugin staat aan
als ik vervolgens bij msn 7.0 versie 7.0.0813 op "laat zien welk nummers ik beluister" klik, zegt hij steeds dat ik windows mediaplayer 9 of hoger nodig heb.
is dit altijd nodig, of werkt het bij u zonder dat je windows mediaplayer hebt ?
groeten
shweppes 25 juni 2005, 19:15 hier mag een slotje op
bedank allemaal
groeten
compuchrisje 25 juni 2005, 19:25 Nog even ter info: MSN is ook een onderdeel van Microsoft en zoals je al zult snappen zijn alle tierlantijntjes bedoeld om met Microsoft materiaal te gebruiken. Je kan fixen en patchen zoveel je wilt, het zal altijd een invloed hebben op de prestaties van je systeem (denk aan wegomleggingen).
gordini 27 juni 2005, 22:03 ik heb die plug-in draaien op winamp 2.91 en bij mij werkt het perfect. plug-in is bijgesloten in attachment, maar de winamp 2.91 is te groot. zou het kunnen mailen, maar adressen mogen niet vrijgegeven worden. Posten op B-news of zo??
Greetz Gordini
freaky005 29 juni 2005, 17:17 bij mij werkt enkel maar de mediaplayerversie via die plugin voor winamp werkt het niet heb het juist getest maar da werkt hier ook niet hoor
freaky005 29 juni 2005, 18:57 ok heb weer een beetje nieuws, bij mij werkt het nu wel raar maar waar was bezig aan het praten en winamp lag aan en plots zag die persoon wat ik beluisterde dus het gaat blijkbaar wel met die plugin het enigste dat ik heb gedaan is mijn winamp heropgestart
|