laguna
11 juni 2005, 18:46
(ooe) wie kan me helpen,tijdens opstarten van xp krijg ik steeds de fout melding met blauw scherm '' bad_pool_header '' kan iemand me zeggen wat er aan de hand is en er eventueel aan kan doen, krijg er koppijn van:close
spruit
11 juni 2005, 18:51
(ooe) wie kan me helpen,tijdens opstarten van xp krijg ik steeds de fout melding met blauw scherm '' bad_pool_header '' kan iemand me zeggen wat er aan de hand is en er eventueel aan kan doen, krijg er koppijn van:close
kijk eens op volgende link, zou iets met draadloze netwerkkaart te maken hebben samen met SP2
http://www.tweaksforgeeks.com/BAD_POOL_HEADER.html
jurgenv
11 juni 2005, 18:55
Schakel Microsoft's de index service uit. U kunt dit doen door op start==>uitvoeren==>msconfig==>services" Reboot uw pc, en misschien zal het werken ;) eens googelen kan wonderen doen
.
spruit
11 juni 2005, 19:00
Schakel Microsoft's de index service uit. U kunt dit doen door op start==>uitvoeren==>msconfig==>services" Reboot uw pc, en misschien zal het werken ;) eens googelen kan wonderen doen
.
en wat doet die index service juist? :verlegen: ;)
edited: eens geloerd naar die services, maar alles uitschakelen, kweet niet goed hoor.
Mijn virusscanner staat daar ook bij...
laguna
11 juni 2005, 19:02
spruit en pcfreakske ik ga dit eens doen en zien wat er van komt
laguna
11 juni 2005, 19:05
hej good fellas is het dan mischien beter deze draadloze netwerkverbinding uit te schakkelen,deze word toch niet gebruikt?
jurgenv
11 juni 2005, 19:09
Bij de Indexing-service een verzameling van alle indexgegevens en opgeslagen eigenschappen voor een bepaalde groep mappen in een bestandssysteem. De Indexing-service maakt standaard een index van de systeem- en webcatalogi op de vaste schijf. ;)
nu vraag je wel af wat de index service nu te maken heeft met dit probleem hé;) wel als je die foutmelding intikt op google zal je op een andere forum terechtkomen bij iemand die dit probleem ook had, hij heeft dan een conclusie genomen dat het aan de index service ligt ;)
jurgenv
11 juni 2005, 19:13
bij mij staat trouwens de indexing service ook uitgeschakeld;)
hier (http://www.schoonepc.nl/optim/bootvis.html) taan ng enkele services die je mag uitschakelen om prestatiewinst te bekomen;)
nu wat duidelijker voor je spruit?;)