Volledige versie bekijken : xp

rooten
12 juni 2005, 00:25
ik heb gelezen dat windows xp op 15 juni uitpakt met windows xp zonder media player wat bedoeld men daarmee?

zariash
12 juni 2005, 00:30
Het enige verschil tussen de bekende smaken van Windows XP en de nieuwe N-edities, is de afwezigheid van Windows Media Player. De Europese Commissie oordeelde een jaar geleden dat Microsoft door de bundeling van WMP met Windows zijn monopoliepositie misbruikte. Concurrenten, zoals RealPlayer, krijgen het daardoor moeilijk om hun producten aan de man te brengen. De uitspraak van de Commissie wordt nog door MS aangevochten en omvatte ook een boete van 497 miljoen euro. Daarnaast is de softwaregigant verplicht bepaalde technische informatie over netwerkcomponenten in Windows vrij te geven.
grtjs

AMD
Een windows xp zonder windows media player. Microsoft is aangeklaagd geweest omdat ze andere softwarefabrikanten geen kans geven om hun software te verkopen.
Omdat microsoft standaard er al een media player bijdoet, ben je dus eigelijk niet geneigd om een andere player te gebruiken laat staan installeren.
Maw: ze hebben hun software moeten aanpassen en de 15de komt er dus de lite editie zonder die dingen.

AMD

jurgenv
in de standaard versie van windows xp zit windows media player wel, in de volgende versie van xp zal er geen mediaplyer meer inzitten, dit is gewoon om de concurrentie een kans te bieden t.o.v. microsoft(media player) ;)

zariash
12 juni 2005, 00:32
zal nu wel duidelijk zijn
:D:D:D

rooten
12 juni 2005, 00:38
ik moet julli danken nu weet ik het , en het was zo simpel

zjafa
12 juni 2005, 01:40
Ik begrijp het eigenlijk niet goed, willen jullie het nog eens uitleggen. :p

diedie
12 juni 2005, 08:56
:p eindelijk na 3 keer de uitleg snap ik het;)