Volledige versie bekijken : Gebuisd ... Waarom ... : Daarom !



Milo
10 December 2007, 15:50
uitslag eindexamen... Gebuisd op school, dit is de reden

LES 1: FRANS

Dat is om zijn kas op te fretten...............................Ça c'est pour bouffer son armoire.
De auto's snorren door de straten...........................Les auto's moustachent dans les rues.
Echtgenoot........................................ ...............Vraiment profité.
Een doodlopende straat........................................Une rue coulant mort.
Het ligt aan mij............................................... ....Cela couche à moi.
Iemand om zeep brengen.......................................Port er quelqu'un de savon.
Ik hang de gek uit............................................... Je pends l'imbécile dehors.
Ik heb er geen zin meer in......................................Je n'ai plus de phrase.
Kamerjas.......................................... ................Chambre manteau.
Rond halfacht.......................................... ..........Autour demi huit.
Ondergoed......................................... ..............Sous bien.
't Is om zeep.............................................. .......C'est pour savon.
Uurwerk........................................... ...............Travail heure.
We gaan ne gang.............................................. .Nous allons un corridor.
Ik werp een blik uit het raam..................................Je jette un conserve par la fenêtre

LES 2: ENGELS

He had a careful mother..........................................Hi j had een kar vol modder.
The bad man made his breakfast................................De badman maakte zijn broek vast.
The play is not fair.............................................. ...De plee is niet ver.

LES 3: NEDERLANDS

Combinatie........................................ ...................Land met veel politievoertuigen.
Beschutten........................................ ...................(W-Vl) Dialect voor droge koeken.
Gifgas............................................ .....................Als het licht op groen springt.
Minnekozen........................................ ..................West-Vlaams voor mijn neef.
Onderscheid....................................... ..................Toeristenziekte.
Rijkdom........................................... ...................Financieel sterk blondje.
Verzuipen......................................... ...................Drinken in het buitenland.

LES 4: CHINEES

Stupid Man............................................... ..............Dum Gai.
Small Horse............................................. ...............Tai Ni Po Ni.
I think you need a facelift........................................Ch in Tu Fat.
I am not guilty............................................ ............Wai Hang Mi.
We have a problem?.......................................... ......Sum Ting Wong?

Obsessed
10 December 2007, 16:01
Hahahahaha :good:

Nous allons un corridor. :lol: :lol:
Ik lig hier dubbel :D

Milo
10 December 2007, 21:09
Lachen aja .....

C'est le corridor de la vie : De gang des levens :)

TheSla4er
10 December 2007, 21:17
hahahahah

die is egt goed;)

topper

GuntherS
10 December 2007, 21:40
Milo, post hier maar vaker van die dingskes want ik kom niemeer bij van het lachen :lol:

compuchrisje
11 December 2007, 02:15
Goed voor Zeeman, reuzekoopjes voor ondergoed.

gabriel
12 December 2007, 18:58
les autos moustache dans la rue = de auto's snorren door de straat
mon bras est aniau = mijn arm is lam
le corridor de la vie = de gang van het leven

coopman
12 December 2007, 19:39
die van les autos moustache dans la rue heeft een leerkracht van mij een zitten vertellen :p

Sarana
8 January 2008, 19:30
Doet mij denken aan de tijd dat mijn vader examens zat te verbeteren (leraar Nederlands)

De opdracht was:
Maak de betekenis van het woord duidelijk in een omschrijvende zin:

sifon:

Antwoord van de leerling:
Als mijn vader 's avonds thuiskomt speelt hij op zijn sifon.


:D:D:D
Die verbeterperiode was altijd dolle pret in ons gezinnetje!!

rap
9 January 2008, 00:11
schitterend, thanks

Milo , you put a smile on my face thanks, ha,ha

grtz

rap

Obsessed
9 January 2008, 00:14
Wat denken jullie van deze:

N'escalier pas sur l'espoir parce qu'il est semaine.
(Trap niet op de hoop want hij is week) :lol:.