Volledige versie bekijken : vragen hardware algemeen, boeken, meubilair



Iced Dragon
9 January 2008, 22:52
Hier zijn we nog maar eens.

Waar ben je verondersteld topics te posten over zaken die niet direct over één bepaald onderwerp gaat, of die onder verschillende categorieën te classiferen is?

Ik weet wel dat je vragen over boeken over programmeren gerust daar kunt posten, maar wat over hardware algemeen? Ik heb het nogal voor boeken en zit liever daaruit iets te leren dan voortdurend op je scherm te moeten kijken (die fluo en tipp-ex is ook zo vervelend op den duur). Dus ik zou best wel kwaliteitsboeken van de '13-in-een-dozijn'-varianten willen kunnen onderscheiden, of gewoon over mensen hun ervaring met een bepaald boek willen lezen.

Wat over ergonomisch kantoormeubilair bvb.? Dagdagelijks op een slechte bureaustoel zitten kan nefast zijn ...
etc.

Zou er dus mss. ergens een subforum of zo geopend kunnen worden om minder specifieke dingen te plaatsen die toch meer met hardware/software en computeromgeving te maken hebben dan met de off-topic onderwerpen in de lounge, wat daar trouwens na een paar weken enkele pagina's ver zou staan maar toch nuttig kan zijn voor velen?

't is maar een idee hé ...

grts

Obsessed
17 January 2008, 22:27
Zoiets als "Andere"? ;)

PeterN
18 January 2008, 02:04
We hebben vroeger eens een forum gehad 'varia'. Maar op den duur werd daar alles gepost wat ook niet meer overzichtelijk was.
k' zal eens nadenken voor iets ;)

woepi
18 January 2008, 13:37
We hebben vroeger eens een forum gehad 'varia'. Maar op den duur werd daar alles gepost wat ook niet meer overzichtelijk was.
k' zal eens nadenken voor iets ;)

:offtopic: Oei dat gaat kraken in Genk :lol::lol::lol::D