Volledige versie bekijken : WTC De Zwaantjes Zwevegem



djeetn
20 January 2008, 21:57
Jipse,

De voorbije weken is er redelijk wat gewerkt geweest aan http://www.zwaantjes-zwevegem.be, de website van de wielertoeristenclub De Zwaantjes Zwevegem.

Volledig af is ie nog niet, maar veel extraatjes zullen er toch niet meer bijkomen.

Graag jullie mening. Een berichtje in het gastenboek mag natuurlijk altijd :)

PS: Bij deze zijn jullie trouwens ook uitgenodigd op onze tiende Driemolentocht, een mountainbiketocht in 't Zwevegemse (Reclame maken mocht niet zeker? :D)

compuchrisje
21 January 2008, 00:33
Reclame met winstoogmerk of met mogelijke schade voor de leden maak je best niet. Ik denk echter niet dat je met een evenement zoals dit winst of schade zou veroorzaken, of ze zouden van "hunne vélo" moeten vallen.
Site vind ik op 't eerste zicht evenwichtig en netjes afgewerkt, link naar het foto-album komt ietsje verrassend over (extern venster).
Kleuren zijn sober, niet storend, wat code betreft kan ik niet veel zeggen. Enkel hoe het oogt.

djeetn
14 February 2008, 23:38
'k Heb nog eens wat verder aan deze site "geprutst". Zoals wel zal blijken als je 'm eens bezoekt, is er bij de nieuwe pagina's wat minder netjes aan layout (lettertypes en zo) gewerkt. 't Was dan ook de bedoeling om zo snel mogelijk alles 'n beetje werkend te krijgen.

Suggesties en/of opmerkingen?