Volledige versie bekijken : problemen



druppeltje
11 February 2008, 00:05
hallo


weet ni of ik hier juist zit met men vraag maar hier komt het
ik heb per ongeluk mijn map met muziek weggedaan weet alleen niet naar waar
in de prullebak is hij niet en heb ook al systeemherstel gedaan
ook als ik op zoeken klik ( en zoek dus) kan ik er nx van trug vinden
iemand raad????

groetjes

J.W.
11 February 2008, 00:28
Als die map met muziek te groot was voor uw prullenbak wordt deze map rechtstreeks verwijderd.
U kunt dit nagaan door op het icoontje van de prullenbak op uw scherm rechts te klikken, eigenschappen en dan zie je hoeveel procent van uw harde schijf is voorbehouden voor uw prullenbak.
Als dit percentage, omgerekend naar GB kleiner is als het aantal GB van uw muziekmap is deze rechtstreeks verdwenen.
In normale omstandigheden hebt u hiervan een melding gekregen.

PS: Systeemherstel werkt niet bij mappen die u hebt verwijderd. Deze blijven weg.
De enigste oplossing is het gebruik van een "Recovery"-tooltje als u de verwijderde map nog niet hebt overschreven.

druppeltje
11 February 2008, 00:38
hoi

map was heeeel groot :)
en wat moet ik dan precies doen voor dat "recovery" tooltje
groetjes

compuchrisje
11 February 2008, 01:43
Grootste voorwaarde voor een recovery tooltje is dat een bestand, map of eender wat via prullenbak is gepasseerd. Dan kan je mogelijk een freeware oplossing vinden. In jouw geval is er geen prullenbak bij te pas gekomen omdat de inhoud groter was dan de maximum toegekende grootte van je prullenbak. Ik vrees er dus voor...
Bij het verplaatsen/verwijderen van zulke grote hoeveelheden krijg je toch een waarschuwing? Genegeerd?
Kijk even in onze download sectie wat gratis te vinden is, bij probeersoftware (trial) is het mogelijk dat het proces stopt waar het juist belangrijk voor je wordt, spijtig genoeg.