Volledige versie bekijken : Winrar
Helluw
Ik heb 4 dagen zitten downloaden en uiteindelijk bestaat het bestand uit allemaal winrar bestanden, maar als ik er een probeer te openen krijg ik dit: The archive is either in unknow format or is damaged ik open met winrar, Is er geen manier om dit op te lossen een ander prog ofzo?...
Greetz
jurgenv 13 juni 2005, 19:10 zitten er PAR files bij? anders met quickpar de rar bestanden herstellen
http://www.quickpar.org.uk/
Welke versie van winrar heb je?
Het kan zijn dat de rar files gemaakt zijn met een recente versie en dat jij die probeerd te openen met een oudere versie.
Best werk je met een recente versie.
Of eens proberen met een andere unzipper zoals bv 7zip, werkte voor mij ook !
Geen PAR files..
Heb nieuwe versie van winrar maar ook geen oplossing, en zelfde met 7zip :cry:
PEch met downloaden dan maar :s
Het kan ook zijn dat de persoon die de rars heeft gemaakt een andere compressie rate heeft gebruikt of een speciale instelling en dan is het zoeken om het uitgepakt te krijgen.
Het klinkt mss dom maar probeer eens met een bootcd van knoppix of ubuntu.
Dan kan je mss daarmee de rars uitpakken met commandos of een zip proggie van linux.
Zou mss kunnen werken.
AMD
ik beschik nu over knoppix, maar ik heb er eigelijk nog nooit mee gewerkt en dus niet met vertrouwd, ik vind veel dinges dat het te maken heeft met linux enzo... maar kan ik iets verkeerd doen?
Hoe heet het bestand en hoeveel bestanden zijn het?
rld-gtasa.part01 zo gaat het door tot 57, allemaal 47.6 mB groot
en er zit 1 MSInfo-document bij maja, daar bent ge nix mee uiteindelijk..
rld-gtasa.part01 zo gaat het door tot 57, allemaal 47.6 mB groot
en er zit 1 MSInfo-document bij maja, daar bent ge nix mee uiteindelijk..
Die nfo (msinfo)moet je openen met kladblok , heb je toevallig gta met mirc afgehaald?
Allee ik denk dat toch omdat je er 4 dagen mee bezig bent geweest.
Gta met ptc (torrent programma) ja is ind een kladblok bestand maar staat niets nuttig in ==> rar files uitpakken maar dit lukt dus niet
Soms posten ze ook een sfv file erbij ,ik weet niet als je dat erbij hebt genomen ? Nu ja je kunt dit proberen als het gaat : open winrar, je gaat dan naar de map waar die winrar bestanden zitten ,je selecteerd rar 1 en je klik op uitpakken in ,je krijgt dan een venster linksonder kunt je bij overige (beschadigde bestanden houden) aan vinken en klik dan op ok. Wat krijg je dan?
Bee geen sfv, als ik doe wat je zegt, dan unpackt het weer gewoon de eerst alleen (die kon ik altijd al uitpakken :s ) en verder niets...
Nog steeds niemand een idee? :cry:
|