Volledige versie bekijken : quoten lukt me niet



Sarana
16 February 2008, 15:08
Oeps, ik ben weer aan het knoeien geweest.:shy:
Ik wil een zin uit een post van Phil 'O Sophe quoten maar dit lukt me niet.
Ik deed het volgende: Ik kopiëerde en plakte de zin in mijn post en drukte vervolgens één keer voor de zin op het witte tekstballonetje in de werkbalk boven mijn bericht en één keer erna zodat "quote" verscheen ervoor en erna en dan klikte ik op verzenden maar enkel de zin stond daar gewoon?

Kan iemand mijn laatste bericht wissen in volgende thread. Mijn post staat er nu 2 keer.
Ik had nog andere dingen geprobeerd om te quoten en per ongeluk op verzenden gedrukt.
Sorry voor de last!:shy:


http://www.minatica.be/showthread.php?p=375543#post375543

ghost
16 February 2008, 15:14
Als je een aparte zin wilt quoten klik op dit http://www.minatica.be/images/editor/quote.gif dan krijg je dit [QUOTE] hier uw zin [/QUOTE.]
Dus je kopier eerst die zin je klikt op dat blad en je plakt die zin tussen die twee [QUOTE][/QUOTE.]

Sarana
16 February 2008, 16:47
Bedankt ghost, je hebt me weer iets bijgeleerd!:good:

Nu lukt het me om de zin in een grijs kadertje te doen verschijnen met citaat erboven maar er komt niet bij: Origineel gepost door Phil O' Sophe. Waaraan ligt dat?

Jelle
16 February 2008, 18:02
Nu lukt het me om de zin in een grijs kadertje te doen verschijnen met citaat erboven maar er komt niet bij: Origineel gepost door Phil O' Sophe. Waaraan ligt dat?

Omdat dat nog een extra stukje code vereist, hier bv. [QUOTE=Sarana;375573] (met de gebruikersnaam en post nummer voor de link erbij)

Best klik je gewoon op de http://www.minatica.be/styles/lagoon/buttons/quote.gif-knop bij een post om te reageren met een quote. Dan wordt alles voor jou gedaan :)
En als je maar een stuk wil quoten, kan je de overbodige tekst daarna eruit halen.

Sarana
16 February 2008, 18:24
Bedankt Jelle voor je duidelijke info:good:
Nu snap ik het complete plaatje;)

Jule
17 February 2008, 22:54
Bedankt Jelle voor je duidelijke info:good:
Nu snap ik het complete plaatje;)
U heeft nog erge last van die vaccinaties uit uw kindertijd? :D :p :lol:

Sarana
6 March 2008, 23:51
U heeft nog erge last van die vaccinaties uit uw kindertijd? :D :p :lol:


Ik lees hier nu pas je antwoord.
Ja, ik heb nog heel veel last van die vaccinaties.:p
Vooral van die tegen Polio. Ik heb er een gedeeltelijke hersenverlamming aan overgehouden, vandaar mijn ietwat trage begrip.:D:D:D

Maar ik heb je toch maar mooi gequote hé! Ik ben erin geslaagd om mijn laatste afstervende hersencellen toch nog iets aan te leren.:D;)

Jule
9 March 2008, 10:42
Ik lees hier nu pas je antwoord.
Ja, ik heb nog heel veel last van die vaccinaties.:p
Vooral van die tegen Polio. Ik heb er een gedeeltelijke hersenverlamming aan overgehouden, vandaar mijn ietwat trage begrip.:D:D:D

Maar ik heb je toch maar mooi gequote hé! Ik ben erin geslaagd om mijn laatste afstervende hersencellen toch nog iets aan te leren.:D;)
Dat is nu iets waar ik geen last kan van hebben. Afstervende hersencellen ... Zou ik ooit levende hersencellen ter beschikking gehad hebben?? Hoewel, ik kan reeds quoten, zonder het te moeten vragen. :lol: :evil: :D :D

Sarana
9 March 2008, 18:39
Zou ik ooit levende hersencellen ter beschikking gehad hebben?? Hoewel, ik kan reeds quoten, zonder het te moeten vragen. :lol: :evil: :D :D


Wat er bij jou onder je schedeldak zit vraag ik me al heel lang af:D:D;)
Je stond waarschijnlijk de laatste in de rij toen God de hersencellen uitdeelde.
Ik stond helaas zover vanachteren dat de mij toebedeelde hersencellen reeds in een afgetakelde toestand waren. God heeft geen diepvries om die vers te houden, zie je.:p

PeterN
9 March 2008, 19:17
We zullen er maar een slotje op zetten. Het quoten is opgelost en wie welke en hoeveel hersencellen heeft kunnen jullie altijd bespreken in off-topic;)
Ik zal er mij daar niet mee bemoeien, anders gaan ze nog opzoek naar die enkele van mij :D