Volledige versie bekijken : Ze zijn zo lief meneer



Sarana
17 February 2008, 19:48
http://www.garagetv.be/video-galerij/sublimo/vogeltjes_zonder_handschoenen_alfred_Hithcock_bird s.aspx

Nostradamus
17 February 2008, 19:53
Sarana :rofl::good:

3raGnicS_
17 February 2008, 20:18
whahahahaa :p

compuchrisje
17 February 2008, 20:31
Tja vogeltjes... en dan laten ze nog geen hanen zien. Ben zo ooit gemolesteerd door een dominante haan op een boerenerf. Gelukkig was ik niet de enige en werd het beest later in de vol-au-vent geserveerd.

3raGnicS_
17 February 2008, 21:21
Tja vogeltjes... en dan laten ze nog geen hanen zien. Ben zo ooit gemolesteerd door een dominante haan op een boerenerf. Gelukkig was ik niet de enige en werd het beest later in de vol-au-vent geserveerd.

Was het lekker :p

dannyma
17 February 2008, 22:25
als er iemand raar en intimiderend kijkt naar u zou u ook niet ;) .
p.s en is niet aleen met deze dieren andere ook ;) .

compuchrisje
17 February 2008, 22:28
Even melden dat ik toen ook nog klein was, jaartje of 6 en kwam toen regelmatig daar op het erf om verse melk te halen voor mijn grootmoeder. Koeien, kippen, àlles liep er los rond, tot die haan opeens kuren kreeg. Kinderen kijken zelden intimiderend, ze staan zelfs héél open voor dieren, je hebt gewoon pech als je een agressief beestje hebt gekozen om te aaien.

dannyma
17 February 2008, 22:52
kijken is mischien het verkeerde woord maar veel dieren doen dit puur uit verdediging daarom maken ze ook geen keuze tussen jong of oudere mensen .
blijkbaar is het een gewoonte dat als iets lief is ook lief zal zijn met hier op het filmpje duidelijk bewijs dat het zo niet is .
maar het blijft en leuk filmpje ;) .