even een vraag ik heb zonet de nieuwste versie van msn geinstalleerd en ok het pluspakket maar nu weet ik nietmeer hoe ik die tabs links van je contactlijst kan verwijderen alsook die websearch balk onderaan de contactlijst nochtans heb ik msnplus zonder sponser geinstalleerd kan er iemand mij vertellen hoe men dit doet
alvast bedankt
greetings
Dapi
even een vraag ik heb zonet de nieuwste versie van msn geinstalleerd en ok het pluspakket maar nu weet ik nietmeer hoe ik die tabs links van je contactlijst kan verwijderen alsook die websearch balk onderaan de contactlijst nochtans heb ik msnplus zonder sponser geinstalleerd kan er iemand mij vertellen hoe men dit doet
alvast bedankt
greetings
Dapi
bij opties staat er ergens dit is een openbare comp mijn taps niet weergeven
en mijn adresboek niet hier opslaan
kan het niet direct vinden ??????????
toch bedankt
greetings
Dapi
ik heb het gevonden van de tabs nu enkel nog het venster onderaan voor die websearch als ik dit nog zou kunnen wegkrijgen
wie o wie ???
greetings
Dapi
sniffer
14 juni 2005, 20:45
ik weet niet of dat er wel af kan want ik heb ook geinstalleerd zonder sponsor en heb die search balk ook staan
de vorige 7 versie was dat geen probleem heeft niemand echt een oplossing????
greetings
Dapi
ja daar bestaat een patcher voor.
Bij mastaline.com (http://mastaline.com/?pagina=msn/downloadinfo&id=45) vind je hem. hiermee kan je nog veel meer.
De ultieme patcher voor de MSN 7 reeks! Met deze patch kan je voortaan alle aangepaste en aankomende versies van MSN 7 patchen.
Pluk MSN 7 helemaal kaal met deze patch!
Sluit voor het patchen MSN Messenger af!
Functies:
Schakel meerdere keren inloggen in of uit
Haal de banner weg of tevoorschijn
Haal de tabs weg of tevoorschijn
Haal de ad bar weg of tevoorschijn
Haal het MSN Zoeken weg of tevoorschijn
Haal het actie venster weg of tevoorschijn
Werkt ook als MSN al gepatched is
Werkt op skins en hacked versies van MSN 7
Maakt automatisch een backup
Werkt op alle MSN 7 versies
Ondersteuning voor meerdere talen (Nederlands, Frans, Spaans, Engels)
GrtZzzz RTCke
ja idd daarmee is het gelukt
dank u wel
dus hier mag een slotje op
greetings
Dapi