Volledige versie bekijken : beeldbewerking op cd??????

xuxa
14 juni 2005, 18:05
ik heb het programma ProShow Gold.... en ermee een fotoreportage gemaakt...
mijn vraag is: hoe moet ik het op cd branden zodat ik het kan zien op tv via de dvd speler????
k heb al 2cd naar de haaien geholpen... wie weet raad?

x

freaky005
22 juni 2005, 21:10
wel bij mijn proshow klik ik gewoon op het icoontje bovenaan maak een dvd van mijn slideshow en daarna na het branden is hij bespeelbaar in de dvd speler

xuxa
22 juni 2005, 21:36
maar ik heb géén dvd-brander...
heb ondertussen een programma gekocht: Magic 4 deluxe... hopelijk lukt het me hiermee...
bedankt voor je hulp

xu

freaky005
22 juni 2005, 21:54
je had ook de keuze in plaats van dvd op vcd branden he dat gaat dan wel he met een cd brander ;)

xuxa
22 juni 2005, 22:57
dat heb ik ook gedaan... tot 4x toe... en kon niks zien op de dvd... en ook ni op de dvd-rec...

freaky005
22 juni 2005, 23:03
ahja ja dan begrijp ik je standpunt maar als ik me niet vergis kon je dit mero doen ook hoor

freaky005
22 juni 2005, 23:04
in plaats van mero bedoelde ik nero sorry

diedie
3 juli 2005, 19:07
xuxa k heb al 2cd naar de haaien geholpen... wie weet raad?

Gebruik misschien eerst om het uit te proberen eens een cd-rw (dvd-speler dient dit wel te ondersteunen natuurlijk)

Normaal zet je de afbeeldingen om in JPEG formaat dit is nodig als je de schijf brandt als data en dan is dat zonder overgangseffecten, indien je dit wel wilt dien je het te branden als
(S)VCD ipv. VCD waarbij de brander geen JPEG hoeft te ondersteunen. Bij super video cd's gebruik je MPEG 2 ipv. MPEG1 hou verder ook rekening met de encoding resolution (zorg dat die op PAL staat )

Zoals Freaky005 al aanhaalde kun je met Nero zoiets aanmaken let daarbij op dat het selectievakje is ingeschakeld van Create standard compilant CD. Zo zorgt u ervoor dat de cd compatibel is met uw dvd-speler

mvg,