Volledige versie bekijken : Toffe wandeling



Obsessed
22 May 2008, 23:33
Na het openen van site, bovenaan rechts op groot scherm klikken, dan daarna op het filmpje ook volledig scherm klikken.
Is ongelooflijk mooi, maar bij het bekijken krijg ik al de kriebels in mijn buik. Veel wandelplezier !!!


http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1438490562

God
23 May 2008, 00:31
en zelfs God vind het zot :eek:
prachtig landschap wel, maar stuur mij niet op dat pad :)

Fakke_Berto
23 May 2008, 20:41
Wanneer zijn we weg? Mijn echtgenote krijg ik daar toch met geen stokken over. Ik ga wel een paar goeie schoenen aandoen want op mijn sletsen zie ik dat niet zo zitten :cool:.

compuchrisje
23 May 2008, 22:57
Sop sop... type schoeisel doet er niet zoveel toe, zolang het water er maar uit kan. Van 't landschap bewonderen zou er ook niet veel meer komen. Denk da'k na die eerste brokstukken (10 meter?) al zou blijven kamperen zijn. Camino del Rey, betekent dat niet Koningspad? Dàt moet in elk geval een pluimgewichtje geweest zijn!

GuntherS
23 May 2008, 23:04
Zo te zien hang je vast aan een touw tijdens de wandeling.
Het lijkt mij wel leuk om op zo'n pad te wandelen (klimmen). :)

Sarana
24 May 2008, 12:56
:shocked: Wow! Ik zou ook bevriezen na een paar stappen. Zelfs met een veiligheidstouw krijg je me er niet over.
Die lopen daar rond als of het niks is! Moet wel zalig zijn als je zoveel durft. Je ziet dingen die niemand ooit zo zag.

God
24 May 2008, 17:05
diegene die camera vasthoud is volgens mij niet vastgegespt aan touw, daarvoor gaat hij te vlug, en soms steekt hij zelfs mensen voorbij enzo

maar indd, zelfs met touw vind ik het nog tricky

Jule
25 May 2008, 09:48
@ Rap: Is dit geen prachtige locatie om een ritje te doen met uw mountainbike? :D :p :oink: :lol:

diegene die camera vasthoud is volgens mij niet vastgegespt aan touw, daarvoor gaat hij te vlug, en soms steekt hij zelfs mensen voorbij enzo

maar indd, zelfs met touw vind ik het nog trickyZoiets is een kwestie van gewoonte. Mocht u tweemaal daags deze wandeling maken en dit jaren aan een stuk, u zou ook zoiets kunnen filmen. (Tenzij u intussen een voetje heeft verkeerd gezet. :D :p Hoewel, voor God vormt zelfs dit geen probleem. :evil: :D :p)
Moet wel zalig zijn als je zoveel durft. Je ziet dingen die niemand ooit zo zag.(Geld dit ook voor uw vriend? :D :p)
Hoe meer je kan of durft, hoe meer je moet doen. Denk maar aan de bagage dragers bij de Mount Everest beklimmers. Ze worden met een appel en een ei betaald (bij wijze van spreken) maar halen nooit het nieuws en ook nooit de top van de berg. Ze beklimmen hem nochtans vaak.